Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13289
Назва: ОПАНУВАННЯ УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ КАТЕГОРІЙ ПІД ЧАС ТЕКСТОВОГО АНАЛІЗУ ВЕЛИКОГО ЕПІЧНОГО ТВОРУ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ У.САМЧУКА “ВОЛИНЬ”)
Автори: Бурлакова, Ірина Вікторівна
Ключові слова: літературознавча категорія
епічний твір
текстовий аналіз
Дата публікації: 2005
Видавництво: Українська мова та література в школах, ліцеях, гімназіях та колегіумах. – 2005. – №5. – С. 71-80.
Серія/номер: Українська мова та література в школах, ліцеях, гімназіях та колегіумах.;№5
Короткий огляд (реферат): Представлена методична розвідка має на меті з’ясувати можливості та шляхи активізації літературознавчої лексики під час вивчення конкретного літературного твору. Ілюстративним матеріалом є трилогія “Волинь” відомого українського прозаїка, яскравого представника діаспорного письменства Уласа Самчука.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13289
Розташовується у зібраннях:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
burlakova 2.doc59 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.