Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13140
Назва: МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Інші назви: МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРАКТИКО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Автори: Котикова, Олена Михайлівна
Ключові слова: підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: УМО
Серія/номер: Педагогіка і психологія;Вип.7 (20)
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані методологічні підходи до розроблення системи практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13140
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 37.pdf467.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.