Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132
Назва: МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Автори: Котикова, Олена Михайлівна
Ключові слова: психолого-педагогічна підготовка майбутніх юристів
Дата публікації: 20-вер-2012
Видавництво: РВВ КГУ
Серія/номер: Педагогіка і психологія;Вип.37 Ч.1
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито методика та організація констатувального етапу дослідження стану професійної психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Автором обґрунтовано методику дослідження. У статті визначені завдання дослідження на цьому етапі. Описані методи та діагностичні методики дослідження. Розкриті компоненти, критерії та показники спеціальної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів, а також рівні її сформованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13132
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 37.pdf"Основна стаття"291.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.