Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Назва: Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини
Автори: Желуденко, Марина Олександрівна
Ключові слова: цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання,
Дата публікації: 2002
Видавництво: К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.