Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Название: Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини
Авторы: Желуденко, Марина Олександрівна
Ключевые слова: цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання,
Дата публикации: 2002
Издательство: К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова
Библиографическое описание: Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.