Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Title: Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини
Authors: Желуденко, Марина Олександрівна
Keywords: цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання,
Issue Date: 2002
Publisher: К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні.
Abstract: Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.