Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМірошник, Світлана Олексіївна-
dc.date.accessioned2015-02-13T13:45:47Z-
dc.date.available2015-02-13T13:45:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПодолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: матеріали Міжнародної науково-практ. конф 7 червня 2013 р.: тези.доп. – К., 2013. – С.266-268 .uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12959-
dc.description.abstractФразеологія, як стверджують лінгвісти, – найбільш демократична складова словника, узята із глибин мови народу. Фразеологічні одиниці характеризуються подвійним смислом, і значення складових слів стійкого словосполучення створюють певну картину, але фактичне значення всієї одиниці має мало, або й нічого спільного із цією картиною, створюючи цілком новий образ. Багато фразеологізмів утворилося на основі спостережень за поведінкою, зовнішнім виглядом, життям тварин. Саме це пояснює наявність у мові великої кількості фразеологічних одиниць із зоосемічним компонентом.-
dc.publisherматеріали Міжнародної науково-практ. конф 7 червня 2013 р.: тези.доп. – К.uk_UA
dc.titleОсновні етапи використання компаративних фразеологізмів зоонімів в іспанській та англійській мовахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Світлана Мірошник.doc43 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.