Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖелуденко, Марина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-13T11:19:29Z-
dc.date.available2014-12-13T11:19:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation«Zprávy vědecké ideje – 2014». - Díl 6. Psychologie a sociologie: Х міжнар. наук.-практ. конф., 27.10.-5.11.2014: тези доп. – Прага: Publishing House «Education and Science», 2014. – с. 77-79.-
dc.identifier.isbn978-966-8736-05-6-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPublishing House "Education an Science" s.r.ouk_UA
dc.subjectосвіта дорослих, неперервна освіта, інтеграція,суспільство, педагогічна діяльністьuk_UA
dc.titleОсновні підходи до визначення поняття "освіта дорослих" у сучасній педагогічній теоріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
основні підходи до визначення поняття.docxтези доповіді22.07 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.