Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787
Назва: Основні підходи до визначення поняття "освіта дорослих" у сучасній педагогічній теорії
Автори: Желуденко, Марина Олександрівна
Ключові слова: освіта дорослих, неперервна освіта, інтеграція,суспільство, педагогічна діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Publishing House "Education an Science" s.r.o
Бібліографічний опис: «Zprávy vědecké ideje – 2014». - Díl 6. Psychologie a sociologie: Х міжнар. наук.-практ. конф., 27.10.-5.11.2014: тези доп. – Прага: Publishing House «Education and Science», 2014. – с. 77-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787
ISBN: 978-966-8736-05-6
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
основні підходи до визначення поняття.docxтези доповіді22.07 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.