Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787
Назва: | Основні підходи до визначення поняття "освіта дорослих" у сучасній педагогічній теорії |
Автори: | Желуденко, Марина Олександрівна |
Ключові слова: | освіта дорослих, неперервна освіта, інтеграція,суспільство, педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Publishing House "Education an Science" s.r.o |
Бібліографічний опис: | «Zprávy vědecké ideje – 2014». - Díl 6. Psychologie a sociologie: Х міжнар. наук.-практ. конф., 27.10.-5.11.2014: тези доп. – Прага: Publishing House «Education and Science», 2014. – с. 77-79. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787 |
ISBN: | 978-966-8736-05-6 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
основні підходи до визначення поняття.docx | тези доповіді | 22.07 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.