Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787
Title: Основні підходи до визначення поняття "освіта дорослих" у сучасній педагогічній теорії
Authors: Желуденко, Марина Олександрівна
Keywords: освіта дорослих, неперервна освіта, інтеграція,суспільство, педагогічна діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: Publishing House "Education an Science" s.r.o
Citation: «Zprávy vědecké ideje – 2014». - Díl 6. Psychologie a sociologie: Х міжнар. наук.-практ. конф., 27.10.-5.11.2014: тези доп. – Прага: Publishing House «Education and Science», 2014. – с. 77-79.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12787
ISBN: 978-966-8736-05-6
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
основні підходи до визначення поняття.docxтези доповіді22.07 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.