Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12663
Title: | УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ РОЗРАХУНКУ ДОРОЖНІХ ОДЯГІВ ПЕРЕХІДНОГО ТИПУ ІЗ ДИСКРЕТНИХ ТА МАЛОЗВ’ЯЗНИХ МАТЕРІАЛІВ |
Authors: | ПАВЛЕНКО, НАДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
Keywords: | Напружено-деформований стан дорожній одяг параметр розподільчої здатності деформування міцність Tense and strained state road surfacing criterion of distributive ability deformation solidity Напряженно-деформированное состояние дорожная одежда параметр распределительной способности деформирование прочность |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | ПАВЛЕНКО, НАДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА Удосконалення методу розрахунку дорожніх одягів перехідного типу із дискретних та малозв’язних матеріалів: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук: 05.22.11 / Н. В. Павленко; МОН; Національний авіаційний університет. - Київ, 2012. - 21 c. |
Abstract: | Дисертація присвячена розробці удосконаленого методу розрахунку дорожніх одягів перехідного типу з малозв’язних і дискретних матеріалів з урахуванням механізму контактної взаємодії елементів шарів.
В ході дослідження розроблена математична модель поведінки конструкцій дорожнього одягу з дискретних матеріалів під навантаженням, що враховує специфіку незв'язного матеріалу і механізм контактної взаємодії елементів в шарі. Отримано удосконалене рішення напружено-деформованого стану дорожніх одягів перехідного типу та визначено чисельні значення параметру розподільчої здатності незв'язною матеріалу. Виконано лабораторні випробування конструкцій дорожнього одягу з дискретного матеріалу, підтверджено походження деформування конструкцій з дискретних матеріалів, що не володіють пружними властивостями. Розроблено практичні рекомендації по оцінці міцності конструкцій дорожнього одягу перехідного типу Thesis is devoted to elaboration of developed method of calculating road surfaces made of discrete and low-connected materials considering mechanism of contact interaction of layers’ elements. Mathematical model of demeanor of road surfacing constructions made of discrete materials under load is elaborated while realizing this research. This mathematical model considers the character of non-connected material and mechanism of contact interaction between layer’s elements. Developed answer of tense and strained state of road surfaces of transitional type is received; numerous values of non-connected material’s distributive ability parameters are determined. Laboratory tests of road surfaces’ constructions made of discrete materials are realized; origin of deformation of discrete materials’ constructions, that don’t have characters of elastic materials and don’t work for bending, is confirmed. Some practical recommendations and methods to value solidity of newly designed and existing constructions of transitional type road surfaces are elaborated Диссертация посвящена усовершенствованию метода расчета дорожных одежд переходного типа из малосвязных и дискретных материалов с учетом механизма контактного взаимодействия элементов слоев. Введение в расчет НДС конструкций переходного типа параметра распределительной способности материала скажется на изменении составляющих тензор напряжений по глубине и эквивалентного модуля конструкции. В ходе исследования разработана математическая модель поведения конструкций дорожных одежд из дискретных материалов под нагрузкой, учитывающая специфику несвязного материала и механизм контактного взаимодействия элементов в слое. Впервые на основе теоретических и экспериментальных исследований поведения дискретных слоев под нагрузкой получена теоретико-эмпирическая зависимость для определения значения параметра распределительной способности для конкретной структуры, его состава и толщины дискретного слоя. Получено усовершенствованное решение напряженно-деформированного состояния дорожных одежд переходного типа и определены численные значения параметра распределительной способности несвязного материала. Выполнены лабораторные испытания конструкций дорожных одежд из дискретного материала, подтверждено происхождение деформирования конструкций из дискретных материалов не обладающих свойствами упругих материалов и не работающих на изгиб. Разработаны практические рекомендации и методика оценки прочности вновь запроектированных и существующих конструкций дорожных одежд переходного типа |
Description: | Павленко, Надія Володимирівна Удосконалення методу розрахунку дорожніх одягів перехідного типу із дискретних та малозв’язних матеріалів: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук: 05.22.11 / Н. В. Павленко; МОН; Національний авіаційний університет. - Київ, 2012. - 21 c. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12663 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри аеронавігаційних систем |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aref.doc | УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ РОЗРАХУНКУ ДОРОЖНІХ ОДЯГІВ ПЕРЕХІДНОГО ТИПУ ІЗ ДИСКРЕТНИХ ТА МАЛОЗВ’ЯЗНИХ МАТЕРІАЛІВ | 2.33 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.