Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСитник, Олександр Георгійович-
dc.date.accessioned2014-11-03T11:41:46Z-
dc.date.available2014-11-03T11:41:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11130-
dc.description.abstractТеоретичні аспекти ролі та місця логіко-лінгвістичної моделі в інформаційної системі підтримки вирішення задач автоматизованого управління навчальним процесом є актуальною проблемою вивчення. Вирішення проблем впливу і взаємозв'язку основних інформаційних критеріїв для розрахунків та розширення можливостей з метою визначення ролі та місця логіко-лінгвістичної моделі в інформаційної системі підтримки вирішення задач автоматизованого управління навчальним процесом, потребує роз'яснення багатьох теоретичних аспектів. Особливості проявлення, взаємозв'язку, оптимізації і розрахунків основних інформаційних критеріїв логіко-лінгвістичної моделі в інформаційної системі підтримки вирішення задач автоматизованого управління навчальним процесом обумовлюються неможливістю вирішенням проблем пошуку необхідної інформації без допомоги нових положень теорії й використання сучасної технології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectАвтоматизоване управлінняuk_UA
dc.titleРОЛЬ ТА МІСЦЕ ЛОГІКО-ЛІНГВІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ В ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМІ ПІДТРИМКИ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ АВТОМАТИЗОВАНОГО УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc681.3-
Appears in Collections:Тези доповідей кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tez_32_W.pdfтези 2013314.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.