Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10900
Название: Context approach: a new paradigm in the language education of pilots and air traffic controllers
Авторы: Ковтун, Олена Віталіївна
Ключевые слова: Перекладознавство
Переклад
Авіаційний переклад
Авіація
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Kovtun O. Context approach: a new paradigm in the language education of pilots and air traffic controllers: proceedings of the Vth World Congress [“Aviation in the ХХІst century”], ( 25-27 September 2012). – Vol. 3. – К., 2012. – P. 8.1.47–8.1.50.
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовується думка про те, що контекстний підхід, який вбачає в контексті стрижень навчально-виховного процесу, повинен розглядатися як центральна парадигма мовленнєвої освіти авіаційних операторів. Розкрито основні риси контекстного підходу та описано можливості його застосування в навчальному процесі. Ключові слова: контекст, контекстний підхід, авіаційні оператори, мовленнєва освіта. The article argues that a Context Approach which places context at the heart of the training should be viewed as the central paradigm in the language education of aviation operators. It concludes by outlining the features of the Context Approach and discussing its implications. Key words: context, Context Approach, pilots and air traffic controllers, language education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10900
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
CONTEXT APPROACH A NEW PARADIGM IN THE LANGUAGE EDUCATION OF PILOTS AND AIR TRAFFIC CONTROLLERS.Pdf184.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.