Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10467
Назва: СТАТИСТИЧНА МОДЕЛЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ CALL-ЦЕНТРУ
Автори: Pustova S., Pustova S.
Дата публікації: 2007
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): Розроблено статистичну модель для дослідження call-центру за допомогою методу Монте-Карло і використання моделей систем масового обслуговування з повторними викликами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10467
Розташовується у зібраннях:Інші методичні матеріали кафедри КСУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пустова - стаття.doc421.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.