Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10459
Назва: Використання підручників з іноземної мови у формуванні системи екологічних знань старшокласників
Інші назви: Использование учебников по иностранному языку в формировании системы экологических знаний старшеклассников
The use of foreign language books in the formation of environmental awareness of high school students
Автори: Захарчук, Наталія Василівна
Ключові слова: старшокласник, екологічна освіта, концепція екологічної освіти в Україні, іноземна мова, підручник
старшеклассник, экологическое образование, концепция экологического образования в Украине, иностранный язык, учебник
high school student, environmental education, the concept of environmental education in Ukraine, foreign language textbook
Дата публікації: 2012
Видавництво: Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Педагогічна думка, 2012. – Вип. 12. – С. 376–381.
Короткий огляд (реферат): У статті подано детальний аналіз навчальних програм з іноземної мови, що використовуються для підготовки старшокласників. Автор досліджує змістове навантаження підручників, яке сприяє формуванню системи екологічних знань учнів старших класів. Водночас, вивчається й розкривається навчальний потенціал екологічних тем, поданих у підручниках з іноземної мови, й пропонуються шляхи удосконалення їх змісту.
В статье подробно анализируются учебные программы по иностранному языку, которые используются для подготовки старшеклассников. Автор исследует тематическую нагрузку учебников, которая способствует формированию системы экологических знаний учащихся старших классов. Вместе с тем, изучается и раскрывается учебный потенциал экологических тем, представленных в учебниках по иностранному языку, и предлагаются пути совершенствования их содержания.
The article presents a detailed analysis of the curriculum in a foreign language used to prepare high school students. The author explores the textbooks content that promotes high school students’ environmental awareness. In addition, the educational potential of environmental themes presented in textbooks in a foreign language is studied, and the ways of improving their content are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10459
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарчук стаття_4.pdfОсновна стаття221.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.