Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-10-12T15:29:10Z-
dc.date.available2014-10-12T15:29:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10365-
dc.description.abstractСтаття присвячена особливостям навчання студентів-фізиків іноземної мови професійного спрямування у вищому технічному навчальному закладі. Автор розглядає сутність комунікативно-когнітивного підходу до навчання іноземної мови професійного спрямування, а також систематизує та аналізує основні принципи цього підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Черкаського університету : зб. наук. праць. – Черкаси : Вид. відділ ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2013. – Вип. 13. (266). – С. 117–124.uk_UA
dc.subjectкомунікативно-когнітивний підхідuk_UA
dc.subjectcommunicative-cognitive approachen
dc.titleКомунікативно-когнітивний підхід до навчання іноземної мови професійного спрямування студентів-фізиківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityпедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конопляник_Черкаси_2013.pdfСтаття200.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.