Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10365
Название: Комунікативно-когнітивний підхід до навчання іноземної мови професійного спрямування студентів-фізиків
Авторы: Конопляник, Леся Миколаївна
Ключевые слова: комунікативно-когнітивний підхід
communicative-cognitive approach
Дата публикации: 2013
Издательство: Вісник Черкаського університету : зб. наук. праць. – Черкаси : Вид. відділ ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2013. – Вип. 13. (266). – С. 117–124.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена особливостям навчання студентів-фізиків іноземної мови професійного спрямування у вищому технічному навчальному закладі. Автор розглядає сутність комунікативно-когнітивного підходу до навчання іноземної мови професійного спрямування, а також систематизує та аналізує основні принципи цього підходу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10365
ISSN: 2076-586Х
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конопляник_Черкаси_2013.pdfСтаття200.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.