Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10365
Title: Комунікативно-когнітивний підхід до навчання іноземної мови професійного спрямування студентів-фізиків
Authors: Конопляник, Леся Миколаївна
Keywords: комунікативно-когнітивний підхід, когнітивність, іноземна мова професійного спрямування, студенти-фізики, принцип комунікативно-когнітивного підходу, міждисциплінарність
communicative-cognitive approach, cognition, profession-oriented foreign language, students-physicists, principle of a communicative-cognitive approach, interdisciplinarity
Issue Date: 2013
Publisher: Вісник Черкаського університету : зб. наук. праць. – Черкаси : Вид. відділ ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2013. – Вип. 13. (266). – С. 117–124.
Abstract: Стаття присвячена особливостям навчання студентів-фізиків іноземної мови професійного спрямування у вищому технічному навчальному закладі. Автор розглядає сутність комунікативно-когнітивного підходу до навчання іноземної мови професійного спрямування, а також систематизує та аналізує основні принципи цього підходу.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10365
ISSN: 2076-586Х
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конопляник_Черкаси_2013.pdfСтаття200.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.