Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168
Назва: Контекстуальний вимір освітньої нерівності сучасного українського суспільства: соціологічний аналіз
Автори: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Ключові слова: освітня нерівність, елітизація, комерціалізація, масовізація вищої освіти, мобільність в освітній сфері.
Дата публікації: чер-2013
Видавництво: Варшава: Изд-во "Diamond trading tour"
Серія/номер: 7;
Короткий огляд (реферат): В статті зазначається, що сучасне українське суспільство в контекстуальному соціологічному вимірі характеризується низкою соціальних процесів, зміною структури, соціальних систем, функцій та ролі соціальних інститутів та місця в них індивідів, зокрема. Освіта відіграє істотну роль в житті соціуму, адже кожен індивід безпосередньо включений в її структуру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168
ISSN: 978-83-63620-04-2
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кльов М.В. Контекстуальний вимір освітньої нерівності.doc73.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора