Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168
Назва: | Контекстуальний вимір освітньої нерівності сучасного українського суспільства: соціологічний аналіз |
Автори: | Стригуль (Кльов), Марина Василівна |
Ключові слова: | освітня нерівність, елітизація, комерціалізація, масовізація вищої освіти, мобільність в освітній сфері. |
Дата публікації: | чер-2013 |
Видавництво: | Варшава: Изд-во "Diamond trading tour" |
Серія/номер: | 7; |
Короткий огляд (реферат): | В статті зазначається, що сучасне українське суспільство в контекстуальному соціологічному вимірі характеризується низкою соціальних процесів, зміною структури, соціальних систем, функцій та ролі соціальних інститутів та місця в них індивідів, зокрема. Освіта відіграє істотну роль в житті соціуму, адже кожен індивід безпосередньо включений в її структуру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168 |
ISSN: | 978-83-63620-04-2 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кльов М.В. Контекстуальний вимір освітньої нерівності.doc | 73.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора