Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168
Название: Контекстуальний вимір освітньої нерівності сучасного українського суспільства: соціологічний аналіз
Авторы: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Ключевые слова: освітня нерівність, елітизація, комерціалізація, масовізація вищої освіти, мобільність в освітній сфері.
Дата публикации: июн-2013
Издательство: Варшава: Изд-во "Diamond trading tour"
Серия/номер: 7;
Краткий осмотр (реферат): В статті зазначається, що сучасне українське суспільство в контекстуальному соціологічному вимірі характеризується низкою соціальних процесів, зміною структури, соціальних систем, функцій та ролі соціальних інститутів та місця в них індивідів, зокрема. Освіта відіграє істотну роль в житті соціуму, адже кожен індивід безпосередньо включений в її структуру.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168
ISSN: 978-83-63620-04-2
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кльов М.В. Контекстуальний вимір освітньої нерівності.doc73.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора