Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168
Название: | Контекстуальний вимір освітньої нерівності сучасного українського суспільства: соціологічний аналіз |
Авторы: | Стригуль (Кльов), Марина Василівна |
Ключевые слова: | освітня нерівність, елітизація, комерціалізація, масовізація вищої освіти, мобільність в освітній сфері. |
Дата публикации: | июн-2013 |
Издательство: | Варшава: Изд-во "Diamond trading tour" |
Серия/номер: | 7; |
Краткий осмотр (реферат): | В статті зазначається, що сучасне українське суспільство в контекстуальному соціологічному вимірі характеризується низкою соціальних процесів, зміною структури, соціальних систем, функцій та ролі соціальних інститутів та місця в них індивідів, зокрема. Освіта відіграє істотну роль в житті соціуму, адже кожен індивід безпосередньо включений в її структуру. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10168 |
ISSN: | 978-83-63620-04-2 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кльов М.В. Контекстуальний вимір освітньої нерівності.doc | 73.5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора