Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарановський, Михайло Миколайовичuk_UA
dc.date.accessioned2014-10-01T07:54:08Z-
dc.date.available2014-10-01T07:54:08Z-
dc.date.issued2013-10-24-
dc.identifier.citationБарановський М. М. Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів / М. М. Барановський // Новітні досягнення біотехнології : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2013 р. : тези доп. – К., 2013. – С. 11.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102-
dc.description.abstractПрофесійна підготовка студентів за напрямом «Біотехнологія» є систематизованим та цілеспрямованим відповідно до особливостей об’єкта їхньої майбутньої професійної діяльності процесом. Є. Климов запропонував поділити професії на основі цього критерію на такі, в яких об’єктом є людина, природа, техніка, знакова система, художній образ. Складність об’єкта майбутньої фахової діяльності зумовлює доцільність організації та здійснення педагогічного процесу у ВНЗ з формування спеціаліста для біотехнологічної галузі з використанням різних підходів (особистісно зорієнтованого, компетентнісного, системного, аксіологічного). У педагогіці вищої школи вони дістали назву методологічних підходів, оскільки визначають принципи, на яких базується використання освітніх технологій, зумовлюють вибір форм організації навчальної діяльності студентів, засобів та методів навчання.uk_UA
dc.language.isouken
dc.publisherМегапринтuk_UA
dc.titleОсновні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологівuk_UA
dc.typeThesisen
dc.subject.lbcЖ16я43-
dc.subject.udc62:57(043-2)-
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри біотехнології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барановський Михайло Миколайович.pdfТези доповіді222.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.