Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102
Назва: Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів
Автори: Барановський, Михайло Миколайович
Дата публікації: 24-жов-2013
Видавництво: Мегапринт
Бібліографічний опис: Барановський М. М. Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів / М. М. Барановський // Новітні досягнення біотехнології : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2013 р. : тези доп. – К., 2013. – С. 11.
Короткий огляд (реферат): Професійна підготовка студентів за напрямом «Біотехнологія» є систематизованим та цілеспрямованим відповідно до особливостей об’єкта їхньої майбутньої професійної діяльності процесом. Є. Климов запропонував поділити професії на основі цього критерію на такі, в яких об’єктом є людина, природа, техніка, знакова система, художній образ. Складність об’єкта майбутньої фахової діяльності зумовлює доцільність організації та здійснення педагогічного процесу у ВНЗ з формування спеціаліста для біотехнологічної галузі з використанням різних підходів (особистісно зорієнтованого, компетентнісного, системного, аксіологічного). У педагогіці вищої школи вони дістали назву методологічних підходів, оскільки визначають принципи, на яких базується використання освітніх технологій, зумовлюють вибір форм організації навчальної діяльності студентів, засобів та методів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри біотехнології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барановський Михайло Миколайович.pdfТези доповіді222.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.