Монографії, автореферати НПП кафедри іноземних мов і перекладу

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20138

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 12 of 12
  • Item
    Художні вираження національної ідентичності в творчості сучасних північноамериканських письменників корінного походження
    (Університет Україна, 2021-04) Шостак, Оксана Григорівна
    Дисертацію присвячено конструюванню моделі національної ідентичності у творчості сучасних північноамериканських письменників корінного походження. У фокусі розвідки – розгляд виявів національної ідентичності автохтонних народів Північної Америки як сучасного міждисциплінарного явища та аналіз її проекцій у літературній творчості. Визначено теоретико-методологічні основи осмислення національної ідентичності у філософії, культурології, історії, літературознавстві, простежено шляхи моделювання національної ідентичності у сучасній літературі корінних народів. Висвітлено, зокрема, моделі просторової, мовної, культурно- релігійної, гендерної ідентичності, що є важливими елементами національної ідентичності корінних народів континенту. Виокремлено три домінантні критерії ідентичності в літературних творах, написаних представниками корінних народів Північної Америки: корінна ідентичність як колективне або особисте почуття, вияв чи форма суспільної свідомості, явище соціальне або індивідуально-психологічне; корінна ідентичність як доктрина, ідеологія або світогляд, систематизоване уявлення про світ у межах певного набору культурних і релігійних понять; корінна ідентичність як політичний рух, політична програма, в основі яких лежить ідеологія, доктрина або світогляд.
  • Item
    Варіативність концепту національної ідентичності у сучасному мультикультурному середовищі
    (Талком, Київ, 2020) Шостак, Оксана Григорівна; Харицька, Світлана Василівна; Конопляник, Леся Миколаївна; Пришупа, Юлія Юріївна; Глушаниця, Наталія Вікторівна; Сагратова, Каріна Едуардівна; Колісниченко, Анна Віталіївна; Білоконь, Галина Михайлівна; Березнікова, Наталія Іванівна; Базова, Віра Ігорівна
    Варіативність національної ідентичності - одна з найхарактерніших рис сучасного наукового дискурсу. Це поняття постає в центрі дискусійних розміркувань авторів даної монографії. Плинність постмодерного інформаційного суспільства спонукає дослідників до осмислення національно-екзистенціальних констант сучасного суспільства. Монографія містить наукові статті авторського колективу кафедрі іноземних мов і прикладної лінгвістики факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету (м. Київ, Україна), а також вчених із США, Франції та Турецької Республіки..
  • Item
    Comparative review of organizational and pedagogical providing of professional preparation for preschool pedagogues in the Western European countries
    (Sozioökonomische und rechtliche Faktoren der sozialen Entwicklung unter den Bedingungen der Globalisierung. Hrsg. von Doktor der Wirtschaftswissenschaften, Professor Yu.V. Pasichnyk – kollektive Monographie in 2 Bänden, B. 2 – Shioda GmbH, Steyr, Austria , 2018. – P. 438-452., 2018) Мельник, Наталія Іванівна
    Komplizierte wirtschaftliche Prozesse, die den Standort dieses oder jenes Land in der Welt bestimmen, sind in engem Zusammenhang mit der sozialwirtschaftlichen Entwicklung des Landes insgesamt und seinem Bevölkerung insbesondere. Nach Ereignisse der Ende des ersten Jahrzehnts des XXI Jahrhunderts, führte die Unterschätzung der Rolle, des Inhalts und der Maßstaben der finanziellen Mittel für das Funktionieren der Weltwirtschaft zur globalen Finanzkrise, die im negativen Sinne den Einfluss auf fast jedes Land der Welt hat. Die Aufklärung der Spezifität der sozioökonomischen Transformation in der Ukraine und in Europa, und ihren einzelnen Elemente, die Definition der Rolle des Staates bei der Bereitstellung von dynamischer wirtschaftlicher Entwicklung sind wichtige wissenschaftliche Aufgabe, die immer wichtig wird.
  • Item
    Practical-oriented approach in preschool teacher’s professional education in Ukrainian and Western European countries
    (Професійний розвиток педагога в світлі євроінтеграційних процесів: колективна монографія / за наук. ред. проф. Цвєткової Ганни ‒ Hameln : InterGING, 2019. – P. 311-338., 2019) Мельник, Наталія Іванівна; Довбня, Софія Олегівна
    У дослідженні розкрито теоретико-прикладні засади впровадження практико-орієнтованого підходу у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти в українських та західноєвропейських закладах вищої освіти. Практико-орієнтований підхід потрактовано як комплекс педагогічних умов, спрямованих на формування професійної компетентності педагога в процесі безпосередньої навчальної діяльності та практики. Визначено, що основним засобом реалізації практико-орієнтованого підходу є практико-орієнтовані завдання, а важливою умовою їх застосування є складання коректних умов цих завдань, що дозволяють студентам без ускладнень самостійно формулювати проблеми професійного характеру, ставити мету їх розв’язання, виділяти шляхи досягнення поставленої мети і аналізувати досягнуті результати залежно від специфіки умов кожного конкретного завдання. Встановлено, що впровадження практико-орієнтованого підходу вимагає від викладача закладу вищої освіти наявності компетенцій щодо сутності інноваційних технологій професійної підготовки змісту та структури методичного забезпечення самостійної роботи студентів і специфіки її організації, методології розробки і застосування тестових завдань, індивідуальних завдань на основі виробничих ситуацій.
  • Item
    Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід.
    (моногр. // за заг. ред. Г.В. Бєлєнької, О.А.Половіної. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2015. – 208 с., 2015) Мельник, Наталія Іванівна
    Монографія присвячена проблемі підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти: висвітлені теоретичні аспекти проблеми формування професійної компетентності вихователя; розкрито актуальні вектори формування особистості дошкільника; представлено зміст формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти в умовах навчання. Для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів, викладачів педагогічних навчальних закладів, аспірантів, магістрантів, студентів спеціальності «Дошкільна освіта», батьків дітей дошкільного віку.
  • Item
    Дошкільна освіта Сполучених Штатів: історія і сучасність
    (Дошкільна освіта Сполучених Штатів: історія і сучасність: моног./ Н.І. Мельник. - Умань: Видавець "Сочінський", 2012 - 330с.", 2012) Мельник, Наталія Іванівна; Богуш, Алла Михайлівна; Кудикіна, Надія Василівна; Рогальська, Інна Петрівна; Пуховська, Людмила Прокопівна
    У монографії подано основні етапи та тенденції розвитку дошкільної освіти у США. Здійснено комплексний аналіз становлення та розвитку системи управління американської дошкільної освіти у контексті державної освітньої політики, а також виокремлено та проаналізовано концептуальні засади сучасної дошкільної освіти у США. У роботі систематизовано та охарактеризовано основні компоненти американської системи дошкільної освіти, розкрито їх сутнісні та функціональні завдання, детально проаналізовано та класифіковано прогами розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку. Матеріали монографії можуть бути використані в лекційних курсах з теорії та історії педагогіки, порівняльної та дошкільної педагогіки у ВНЗ. Монографія адресована викладачам, студентам, магістрантам, аспірантам, науковцям та працівникам системи післядипломної освіти, вихователів ДНЗ.
  • Item
    Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
    (ПП Заколодний М. І. Ум. друк. арк. 0,9. Наклад 100 прим. Замовлення № 362., 2018) Хайдарі, Наталія Ігорівна
    У процесі інтеграції України до європейського та світового освітнього простору національна система шкільної освіти вимагає значної модернізації, що передбачає розв’язання багатьох складних завдань, одне з яких – виховання еліти нації в умовах нового освітнього середовища. У сучасній українській освіті відбуваються пошуки нових форм і методів освітньої діяльності, які сприятимуть найбільш повному розкриттю потенціалу дитини, її всебічному розвитку як особистості та найвищої цінності суспільства (Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні (2004 р.), засвоєнню людиною загальнолюдських і національних духовних цінностей, розвитку її талантів, інтелектуальних, творчих здібностей, формуванню важливих для успішної самореалізації компетентностей (Закон України «Про освіту», (2017 р.). Тому актуальною стає проблема належного рівня навчання та виховання в українських закладах середньої освіти, що є запорукою не лише якісної освіти, спрямованої на виховання політичної, культурної та наукової еліти країни, а й якісної елітної освіти як одного з основних каналів рекрутування еліти в сучасному суспільстві.
  • Item
    Теоретичні засади професійно-мовленневої діяльності фахівців Авіаційної
    (Теоретичні засади професійно-мовленневої діяльності фахівців Авіаційної: монографія / О.В.Ковтун .- Наук. ред.академік НАПН України, доктор пед. наук., професор Богуш А.М., К.: Освіта України 2012. - 264 с., 2012) Ковтун, Олена Віталіївна