Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42588

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 60
  • Item
    Управління митною діяльністю підприємницьких структур
    (Державний університет "Київський авіаційний інститут", 2024-12) Горбач Андрій
    Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування пропозицій щодо удосконалення стратегічних напрями розвитку та управління митної діяльністю підприємницьких структур. Об'єктом дослідження є процес управління митної діяльністю як засобу реалізації стратегічних завдань системи менеджменту на прикладі ТОВ «ПК«Пожмашина». Предметом дослідження виступають теоретико-методичні засади та практичний інструментарій управління митної діяльністю підприємницьких структур. Методи дослідження – аналізу і синтезу, індукції та дедукції, аналітичний, групування, узагальнення, порівняння, класифікації, вагових коефіцієнтів, SWOT- аналіз, методи фінансового та економічного аналізу. Отримані результати та їх новизна: дістала подальшого розвитку система заходів вирішення проблем управління митною діяльністю підприємницьких структур з врахуванням стратегічних напрямів розвитку митної діяльності та послідовністю впровадження системи АСКОД, що забезпечить планомірне та безперебійне впровадження цифрових технологій в митних процедурах. Одержані висновки мають як теоретичне, так і практичне значення та можуть бути використані в практичній діяльності ТОВ «ПК«Пожмашина». Рекомендації щодо використання результатів: мaтeрiaли роботи можуть бути використані при розробленні заходів удосконалення управління митною діяльністю підприємницьких структур України, що адаптуються до сучасних викликів в умовах міжнародної конкуренції.
  • Item
    Формування бізнес-моделі підприємницької структури
    (Державний університет "Київський авіаційний інститут", 2024) Стрюк Михайло
    Метою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтувати пропозиції щодо формування бізнес-моделі підприємницької структури у ТОВ «Нова пошта», що дозволить підприємству обрати найкращу фінансову стратегію для підвищення ефективності його діяльності на ринку. Об'єктом дослідження є процес формування бізнес-моделі підприємницької структури. Предметом дослідження виступають теоретичні і прикладні аспекти процесу формування бізнес-моделі підприємницької структури ТОВ «Нова пошта». Методи дослідження – порівняння, класифікації, систематизації та логічного узагальнення, економічного аналізу та коефіцієнтний метод, SWOTаналіз, табличний, графічний, балансовий, методики оцінки фінансового стану підприємства. Отримані результати та їх новизна: поглиблення теоретичних положень та розробка методичних і практичних рекомендацій щодо вдосконалення бізнес-моделі підприємницької структури, зокрема через покращення клієнтського обслуговування. Практична цінність: використання результатів дослідження сприятиме формування бізнес-моделі підприємницької структури ТОВ «Нова пошта» завдяки економічному обґрунтуванню ефективності впровадження стратегії розвитку. Рекомендації щодо використання результатів: мaтeрiaли роботи можуть бути використані при розробленні заходів удосконалення напрямів моделювання підприємницької діяльності підприємств.
  • Item
    Формування цифрової стратегії підприємницьких структур
    (Державний університет «Київський авіаційний інститут», 2024) Торгонська Олександра
    Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування цифрової стратегії підприємницької структури. Об'єктом дослідження є процеси формування цифрової стратегії підприємницьких структур. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні рекомендації щодо реалізації цифрової стратегії на ТОВ «ЗЕ ІНОВЕЙШЕН ВОТЕР ТЕКНОЛОДЖІС». Методами дослідження стали загальнонаукові методи: системний аналіз, синтез, індукція та дедукція; спеціальні методи: економіко-статистичний аналіз, SWOT-аналіз, методи фінансового аналізу; методи моделювання бізнеспроцесів, методики розрахунку економічної ефективності впровадження цифрових технологій. Отримані результати та їх новизна: дістала подальшого розвитку формування цифрової стратегії підприємства, що забезпечить підвищення якості обслуговування клієнтів, сприятиме підвищенню потенційних вигод, пов'язаних з впровадженням цифрових технологій та сприятиме прийняттю обґрунтованих управлінських рішень. Одержані висновки мають як теоретичне, так і практичне значення та можуть бути використані в практичній діяльності ТОВ «ЗЕ ІНОВЕЙШЕН ВОТЕР ТЕКНОЛОДЖІС». Рекомендації щодо використання результатів: мaтeрiaли роботи можуть бути використані при розробленні заходів щодо формування цифрової стратегії підприємства.
  • Item
    Управління фінансовою політикою підприємства
    (Державне некомерційне підприємство «Державний університет «Київський авіаційний інститут», 2024-12) Відрашко Владислав Олександрович
    Управління фінансовою політикою підприємства є центральним елементом стратегічного управління в сучасних умовах глобалізації, посилення економічної конкуренції та постійної нестабільності. Фінансова політика охоплює прийняття рішень щодо залучення, розподілу та ефективного використання фінансових ресурсів, що є критично важливим для забезпечення стабільності, конкурентоспроможності та довгострокового розвитку підприємства. Її важливість зростає в умовах змінного економічного середовища, коли підприємства мають забезпечити стійкість до зовнішніх ризиків, таких як коливання валютних курсів, зростання витрат на ресурси та зміни у регуляторній політиці.
  • Item
    Формування конкурентної стратегії підприємницької структури
    (Національний авіаційний університет, 2024-06-14) Котенко, Андрій Андрійович
    В умовах посилення глобалізаційних процесів та загострення конкурентної боротьби на світових ринках формування ефективної конкурентної стратегії є вкрай важливим завданням для забезпечення життєздатності та стійкого розвитку підприємницьких структур. Конкурентна стратегія відіграє ключову роль у створенні та утриманні стійких конкурентних переваг, підвищенні ефективності діяльності, зміцненні ринкових позицій та досягненні стратегічних цілей підприємства.
  • Item
    Цінова політика малого підприємства в умовах невизначеності
    (Національний авіаційний університет, 2024-06-14) Луковина, Анатолій Анатолійович; Lukovyna, Anatolii Anatoliiovych
    У сучасному світі, омиваному туманом невизначеності та конкурентної боротьби, малі підприємства переживають непередбачувані труднощі, які вимагають стратегічного підходу до цінової політики. Ця тема залишається надзвичайно актуальною у контексті постійних змін в економічному середовищі, технологічних інновацій та соціокультурних трендів. Буде розглянуто ключові аспекти цінової політики малих підприємств у змінних умовах, розкривши її стратегічне значення та вплив на успішність бізнесу.
  • Item
    Аналіз кон’юнктури ринку в умовах воєнного стану
    (Національний авіаційний університет, 2024-06-14) Мінченко, Світлана Дмитрівна; Minchenko, Svitlana Dmytrivna
    Одним із найважливіших етапів у прийнятті управлінських рішень виступає аналіз кон’юнктури ринку, адже цей процес на пряму може вплинути на ряд стратегічних дій підприємства, наприклад: зниження ризиків при виході на нові ринки, пошуку нових можливостей, планування диверсифікації тощо. Успішність бізнесу багато в чому може залежати саме від уміння проводити кон’юнктурні дослідження зовнішнього середовища.
  • Item
    Обгрунтування економічної стратегії розвитку підприємницької структури
    (Національний авіаційний університет, 2024-06-14) Гримак, Єлєна; Hrymak, Elena
    У кваліфікаційній роботі представлено теоретичне обґрунтування та проведена розробка практичних рекомендацій щодо розвитку та удосконалення економічної стратегії підприємстві. Вивчено зміст та складові стратегії розвитку підприємницької структури, сформовано механізм економічної стратегії розвитку підприємницької структури, провести аналіз впливу внутрішнього та зовнішнього середовища на формування економічної стратегії розвитку підприємницької структури та надана оцінка економічного забезпечення стратегії розвитку, здійснено обгрунтування запропонованих пропозицій щодо економічної стратегії розвитку підприємницької структури на основі використання сучасних систем Інтернет речей (IoT), запровадження робототехніки, застосування технології штучного інтелекту (AI), впровадження технології Big Data, які допоможуть аналізувати великі обсяги даних на підприємстві. Матеріали дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності підприємств.
  • Item
    Управління бізнес-процесами підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Козел, Вікторія
    Мета кваліфікаційної магістерської роботи - це обгрунтування теоретикометодологічних аспектів, проведення аналізу роботи підприємства та розробка рекомендацій щодо якості управління бізнес-процесами на обраному підприємстві. Об’єкт дослідження - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФТП». Предмет дослідження - бізнес-процеси на підприємстві та аналіз управління ними на ТОВ «ФТП». Методи дослідження - методи узагальнення, класифікації, аналізу та синтезу, економічного, системного та історико-еволюційного аналізу, теоретичного та логічного узагальнення, графічний та порівняльний методи.
  • Item
    Управління ціновою політикою підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Григорян, Мурад
    Результати дослідження можуть бути використані підприємствами для підвищення ефективності їхньої цінової політики, що призведе до зростання їхньої конкурентоспроможності і прибутковості. Об’єктом дослідження є процес управління ціновою політикою виробничого підприємства м’ясопереробної галузі. Предметом дослідження: Сукупність теоретичних, методологічних і практичних основ управління ціновою політикою підприємств м'ясопереробної промисловості. Методи дослідження. У процесі вивчення обраної теми використовуватимуться аналітичні методи, емпіричні дослідження та комплексний аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства. Отримані результати та їх новаторський характер: система заходів для вирішення проблем управління ціновою політикою на підприємстві «Кременчукм'ясо» на певному етапі його розвитку була подальше розвинута, враховуючи вплив факторів як зовнішнього, так і внутрішнього середовища.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю підприємницької діяльності
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Миронович, Єлизавета
    Метою кваліфікаційної роботи магістра є аналіз теоретичних та методологічних основ і формулювання обґрунтованих практичних порад щодо управління конкурентоспроможністю підприємницької діяльності ТОВ «Нова Пошта». Об'єктом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю підприємницької діяльності на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичний інструментарій управління конкурентоспроможністю підприємницької діяльності. Методи дослідження – SWOT-аналіз, PEST-аналіз, метод конкурентних переваг, методи фінансово-економічного аналізу (аналіз основних економічних показників, аналіз складу і структури прибутку, аналіз ліквідності, аналіз ділової активності, аналіз рентабельності).
  • Item
    Забезпечення стійкості економічної діяльності підприємств
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Тітова, Катерина
    Предметом дослідження є процес реалізації механізму забезпечення стійкості економічної діяльності підприємств. Мета кваліфікаційної роботи – удосконалення забезпечення стійкості економічної діяльності підприємств. Методи дослідження – метод узагальнення, метод загальної теорії систем, методи структурно-логічного моделювання, метод фінансового аналізу, метод регресійного аналізу. Отримані результати і їх новизна полягає в удосконаленні алгоритму формування стратегії забезпечення стійкості економічної діяльності ПрАТ «ВФ Україна», де пріоритетними сферами розвитку є її забезпечення та реалізація за допомогою зміни параметрів функціонування організації
  • Item
    Формування економічної стратегії розвитку підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Тесленко, Ольга
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних положень формування та розвитку економічної стратегії авіапідприємства, оцінювання ключових показників діяльності ДП МА «Бориспіль» тa рoзрoбкa прoектних прoпoзицій щoдo формування компанією Ryanair мультимодального вантажнологістичного центру на базі аеропорту «Бориспіль». Oб’єктoм дocлiджeння є дiяльнiсть aерoпoрту «Бориспіль». Предметом дослідження виступають нaукoвo-мeтoдичнi положення організації та розвитку мультимодальних вантажних перевезень
  • Item
    Управління розвитком інноваційних процесів
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Шульженко, Микола
    Метою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування пропозицій щодо управління розвитком інноваційних процесів на ТДВ «Яготинський маслозавод», які дозволять підприємству обрати найкращу фінансову стратегію для підвищення його інноваційної активності на ринку. Об'єктом дослідження є процес управління розвитком інноваційних процесів. Предметом дослідження виступають теоретичні і прикладні аспекти процесу управління розвитком інноваційних процесів ТДВ «Яготинський маслозавод». Методи дослідження – методи економічного, статистичного та фінансового аналізу, а також групування, узагальнення, порівняння, графічного моделювання.
  • Item
    Управління розвитком персоналу підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Ландак, Артем
    Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення аспектів управління розвитку персоналом на підприємстві, розробка пропозицій і рекомендацій щодо Впровадження системи моніторингу розвитку персоналу на ТОВ «ДТ ПРО КАРГО». Об'єктом дослідження є процес управління розвитком персоналу підприємства ТОВ «ДТ ПРО КАРГО». Предметом дослідження виступають теоретичні і прикладні аспекти процесу управління розвитком персоналу ТОВ «ДТ ПРО КАРГО» .
  • Item
    Управління маркетинговою політикою
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Мітряхін, Роман
    Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесу управління маркетинговою політикою підприємства. Об’єкт дослідження – процеси управління маркетинговою політикою підприємства, які були досліджені та реалізовані на ТОВ «КОВБАСНИЙ СВІТ». Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичного інструментарію управління маркетинговою політикою підприємства. Методи дослідження: порівняння, індексний, балансовий, економікоматематичний, аналізу і синтезу, індукції та дедукції, економіко-статистичний, аналітичний і структурно-логічний, графічний, монографічний
  • Item
    Управління інтелектуальним капіталом підприємства ПАТ Кернел
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Книш, Євгенія
    Управління інтелектуальним капіталом підприємства залишається актуальною і важливою стратегічною ініціативою в сучасному бізнес-середовищі. Умови бізнесу змінюються зі швидкістю світла, і багато підприємств оперують у високотехнологічних секторах. Збереження та ефективне використання інтелектуального капіталу є важливим для конкурентоспроможності в цих умовах. Глобалізація ринків і зростання конкуренції ставлять підприємства в умови, де інновації та творчість стають ключовими факторами успіху. Інтелектуальний капітал грає важливу роль у створенні унікальних пропозицій і конкурентних переваг. Управління інтелектуальним капіталом включає в себе стратегії управління та розвитку персоналу.
  • Item
    Формування інвестиційної привабливості підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-06-22) Омельчук, Дмитро
    В умовах обмеженості власних ресурсів підприємства потребують грошових надходжень від інвесторів, які слугуватимуть необхідним доповненням до власних ресурсів. Тому на сучасному етапі зростає значення науково-теоретичних досліджень і практичних розробок у сфері формування високої інвестиційної привабливості суб’єкта господарювання. Нині найбільш розробленим є питання оцінки інвестиційної привабливості регіонів, галузей та окремих інвестиційних проектів. Проте досі немає єдиної теоретико-методологічної бази в галузі дослідження інвестиційної привабливості підприємства, тому немає єдиного трактування визначення поняття «інвестиційна привабливість організації», методів і методик.
  • Item
    Ефективність провадження технологій інвестування підприємницької структури підприємства з іноземними інвестиціями «Макдональдз Юкрейн ЛТД.
    (Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Плугатаренкуо, Юлія
    Об’єкт дослідження – процеси забезпечення ефективного впровадження технологій інвестування підприємницької структури ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД». Предмет дослідження – технології інвестування підприємницької структуриПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД». Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретичних та практичних аспектів впровадження технологій інвестування підприємницької структури ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД». Методи дослідження – науковий, горизонтальний та вертикальний аналіз, коpеляційно-pегpесійний аналіз, PEST-аналіз. Отримані результати. У першому розділі розкрито теоретичні основи інвестицій, дано визначення інвестиційної діяльності, узагальнена класифікація інвестицій.
  • Item
    Управління розвитком підприємства за умов конкурентного середовища
    (Національний авіаційний університет, 2023-06-25) Янішевська, Евгенія
    Об’єкт дослідження – процес управління розвитком підприємства за умов конкурентного середовища. Предмет дослідження – теоретичні та прикладні аспекти процесу управління розвитком ТОВ СП «НІБУЛОН» за умов конкурентного середовища. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення управління розвитком ТОВ СП «НІБУЛОН» за умов конкурентного середовища. Методи дослідження – методи фінансового та економічного аналізу, методи групування, порівняння, класифікації, узагальнення, а також комплекс загальнонаукових і спеціальних методів наукового пізнання: діалектичний, абстрактно-логічного аналізу (при обґрунтуванні та розробці методичних підходів до оцінки фінансово-інвестиційного потенціалу)аналізу та синтезу (для порівняння різних підходів науковців до тлумачення сутності понять)