Навчально-методичні комплекси кафедри української мови та культури
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15096
Browse
Recent Submissions
Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Наукові комунікації у фаховій діяльності" Спеціальність:125 «Кібербезпека»(Національний Авіаційний університет, 2023-02-26) Кошетар, Уляна Петрівна; Koshetar, Uliana; Koshetar, UlianaРозвинуті комунікативні навички вченому потрібні для продукування та презентації наукових ідей. Саме тому в дисципліні «Наукові комунікації у фаховій діяльності» наголошується на важливості високого рівня володіння сучасною українською літературною мовою в житті науковця, а також уміння створювати та проводити презентації, використовувати візуальні комунікації та інфографіку, готувати інформаційні матеріали про результати наукової діяльності для засобів масової інформації, професійно вести наукову дискусію та працювати з аудиторією з використанням інтерактивних методів.Item Educational and methodical complex of the discipline "Business Ukrainian language"(National Aviation University, 2023) Sibruk, Anastasiia; Senchylo-Tatlilioglu, Nadiia; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Сенчило-Татліліоґлу, Надія ОлексіївнаThe discipline "Ukrainian Business Language" is a theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the language and speech competence of a specialist in any field. The purpose of the discipline is the formation of communicative competence of students, their practical mastery of the basics of official business, scientific, conversational styles of the Ukrainian language, which will ensure professional communication at the appropriate language level.Item Educational and methodical complex of educational discipline "Scientific communications in professional activity" (121)(National Aviation University, 2022-09) Sibruk, Anastasiia; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Lytvynska, Svytlana; Литвинська, Світлана ВІталіївнаThe discipline is a discipline of the cycle of professional training, theoretical and applied basis of the set of knowledge and skills that form the management profile of a specialist in the field of information technology. The purpose of the discipline is for masters to acquire theoretical information and practical skills in scientific communication in accordance with the latest requirements, to form students' terminological, communicative and other competencies, as well as to develop skills of compiling frequently used professional documents and producing quality scientific texts.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Наукові комунікації у фаховій діяльності" (121)(Національний авіаційний університет, 2022-09) Литвинська, Світлана Віталіїівна; Lytvynska, Svytlana; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Sibruk, AnastasiiaНавчальна дисципліна є дисципліною циклу професійної підготовки, теоретичною та прикладною основою сукупності знань та вмінь, що формують управлінський профіль фахівця у сфері інформаційних технологій. Мета навчальної дисципліни – набуття магістрантами теоретичних відомостей та практичних навичок з наукової комунікації відповідно до новітніх вимог, формування в студентів термінологічних, комунікативних та інших компетентностей, а також розвиток навичок складання частовживаних в професійній діяльності документів і продукування якісних наукових текстів.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Історія української державності та культури"(Національний авіаційний університет, 2022) Литвинська, Світлана Віталіївна; Сенчило-Татліліоґлу, Надія Олексіївна; Lytvynska, Svitlana; Senchylo-Tatlilioglu, NadiiaМетою викладання дисципліни є формування у студентів знань про становлення та розвиток української державності з часів Київської Русі до сьогодення. Виховання освіченого фахівця-інтелектуала, що долає технократизм і однобічність сприйняття перебігу культурно-історичного процесу. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вивчення та засвоєння основних історичних етапів розвитку української державності; ормування цілісного та системного уявлення про визначальні закономірності та тенденції розвитку української державності та культури; вивчення особливостей розвитку національної культури та своєрідностей її знакової системи; виховання у студентів почуття патріотизму, національної самосвідомості, правової, політичної та духовної культури; формування навичок самостійного мислення та вміння давати власну, обґрунтовану оцінку державотворчим процесам та культурним явищам.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Ділова українська мова"(2021-10) Стецик, Христина; Stetsyk, ChrystynaДисципліна «Ділова українська мова» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують мовно-мовленнєву компетентність фахівця будь-якої галузі. Метою навчальної дисципліни є формування комунікативної компетентності студентів, практичне оволодіння ними основами офіційно-ділового, наукового, розмовного стилів української мови, що забезпечить професійне спілкування на належному мовному рівні.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Наукові комунікації у фаховій діяльності"(2021-09) Кошетар, Уляна Петрівна; Koshetar, Uliana; Koshetar, UlianaРозвинуті комунікативні навички вченому потрібні для продукування та презентації наукових ідей. Саме тому в дисципліні «Наукові комунікації у фаховій діяльності» наголошується на важливості високого рівня володіння сучасною українською літературною мовою в житті науковця, а також уміння створювати та проводити презентації, використовувати візуальні комунікації та інфографіку, готувати інформаційні матеріали про результати наукової діяльності для засобів масової інформації, професійно вести наукову дискусію та працювати з аудиторією з використанням інтерактивних методів.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Історія української державності та культури"(2021-09) Сенчило-Татліліоґлу, Надія Олексіївна; Литвинська, Світлана Віталіївна; Senchylo-Tatlilioglu, Nadiia; Lytvynska, SvitlanaМетою викладання дисципліни є формування у студентів знань про становлення та розвиток української державності з часів Київської Русі до сьогодення. Виховання освіченого фахівця-інтелектуала, що долає технократизм і однобічність сприйняття перебігу культурно-історичного процесу. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вивчення та засвоєння основних історичних етапів розвитку української державності; ормування цілісного та системного уявлення про визначальні закономірності та тенденції розвитку української державності та культури; вивчення особливостей розвитку національної культури та своєрідностей її знакової системи; виховання у студентів почуття патріотизму, національної самосвідомості, правової, політичної та духовної культури; формування навичок самостійного мислення та вміння давати власну, обґрунтовану оцінку державотворчим процесам та культурним явищам.Item Educational and methodical complex of the discipline "Business Ukrainian language"(National Aviation University, 2021-09) Sibruk, Anastasiia; Senchylo-Tatlilioglu, Nadiia; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Сенчило-Татліліоґлу, Надія Олексіївна; Sibruk, Anastazja; Senchylo-Tatlilioglu, NadiiaThe discipline "Ukrainian Business Language" is a theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the language and speech competence of a specialist in any field. The purpose of the discipline is the formation of communicative competence of students, their practical mastery of the basics of official business, scientific, conversational styles of the Ukrainian language, which will ensure professional communication at the appropriate language level.Item Scientific and methodical complex of the discipline "Scientific communications in professional activity"(National Aviation University, 2021-09) Sibruk, Anastasiia; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Sibruk, Anastazja WładimirownaThe discipline is a discipline of the cycle of professional training, theoretical and applied basis of the set of knowledge and skills that form the management profile of a specialist in the field of information technology. The purpose of the discipline is for masters to acquire theoretical information and practical skills in scientific communication in accordance with the latest requirements, to form students' terminological, communicative and other competencies, as well as to develop skills in compiling frequently used professional documents and producing quality scientific texts. дItem Навчально-методичний комплекс дисципліни "Історія та культура України"(Національний авіаційний університет, 2020) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Сенчило, Надія ОлексіївнаНавчальна дисципліна “Історія та культура України” становить собою сукупність основ наук про сучасне і минуле українського народу, його ментальність, психологію, географію, культурно-історичні, творчі традиції, звичаї та обряди, ремесла і промисли.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Українська мова"(Національний авіаційний університет, 2020) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Стецик, Христина МиколаївнаМетою викладання дисципліни є формування комунікативної компетентності студентів, практичне оволодіння ними основами офіційно-ділового, наукового, розмовного стилів української мови, що забезпечить професійне спілкування на належному мовному рівніItem Навчально-методичний комплекс дисципліни "Ділова українська мова"(Національний авіаційний університет, 2020) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Стецик, Христина МиколаївнаНавчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують мовно-мовленнєву компетентність фахівця будь-якої галузіItem Навчально-методичний комплекс дисципліни "Історія української державності та культури"(Національний авіаційний університет, 2020) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Сенчило, Надія ОлексіївнаНавчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують у майбутніх фахівців цілісного розуміння становлення національної державності та культури як соціально-історичного явища, виробляє навички у студентів системного бачен- ня закономірностей та особливостей її розвитку у контексті загальносвітових цивілізаційних процесів.Item Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Українська мова"(Національний авіаційний університет, 2020) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Сібрук, Анастасія Володимирівна; Стецик, Христина МиколаївнаНавчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують комунікативну компетентність студентів, практичне оволодіння ними основами офіційно-ділового, наукового, розмовного стилів української мовиItem Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Історія та культура України"(2018) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Сенчило, Надія Олексіївна; Чухліб, Тетяна МихайлівнаДана навчальна дисципліна “Історія та культура України” становить собою сукупність основ наук про сучасне і минуле українського народу, його ментальність, психологію, географію, культурно-історичні, творчі традиції, звичаї та обряди, ремесла і промисли. Вивчення цієї дисципліни сприяє формуванню у майбутніх фахівців цілісного розуміння національної істрії та культури як соціально-історичного явища, виробляє навички у студентів системного бачення закономірностей та особливостей її розвитку у контексті загальносвітових цивілізаційних процесів. У дисципліні сконцентровано знання про українську культуру як універсальну форму буття, самовираження, творчості народу, як сфери матеріальної, духовної, ціннісної, комунікативної організації суспільства, що визначає норми поведінки, мислення, почуття людини, різних верств населення і нації в цілому. Метою викладання дисципліни є розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів дослідження української культури в її історичних модифікаціях, жанрово-стильових варіантах та у взаємозв’язку з культурами інших народів; виховання освіченого фахівця-інтелектуала, що долає технократизм і однобічність сприйняття перебігу культурно-історичного процесу. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - формування системних знань про українську культуру як самобутнє й унікальне соціально-історичного явище в ґенезі світового співтовариства; - дослідження основних тенденцій, закономірностей й особливостей розвитку національної культури; - розкриття своєрідності знакової системи української культури; - з’ясування специфіки ментального та художньо-естетичного мислення українців; - визначення найприкметніших рис культурного світу України; - опанування основними культурологічними поняттями та категоріями; - вироблення у студентів навичок самостійного мислення та вміння давати власну, обґрунтовану оцінку культурним явищам.Item Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Історія та культура України"(2017) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Сенчило, Надія ОлексіївнаДана навчальна дисципліна “Історія та культура України” становить собою сукупність основ наук про сучасне і минуле українського народу, його ментальність, психологію, географію, культурно-історичні, творчі традиції, звичаї та обряди, ремесла і промисли. Вивчення цієї дисципліни сприяє формуванню у майбутніх фахівців цілісного розуміння національної істрії та культури як соціально-історичного явища, виробляє навички у студентів системного бачення закономірностей та особливостей її розвитку у контексті загальносвітових цивілізаційних процесів. У дисципліні сконцентровано знання про українську культуру як універсальну форму буття, самовираження, творчості народу, як сфери матеріальної, духовної, ціннісної, комунікативної організації суспільства, що визначає норми поведінки, мислення, почуття людини, різних верств населення і нації в цілому. Метою викладання дисципліни є розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів дослідження української культури в її історичних модифікаціях, жанрово-стильових варіантах та у взаємозв’язку з культурами інших народів; виховання освіченого фахівця-інтелектуала, що долає технократизм і однобічність сприйняття перебігу культурно-історичного процесу. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - формування системних знань про українську культуру як самобутнє й унікальне соціально-історичного явище в ґенезі світового співтовариства; - дослідження основних тенденцій, закономірностей й особливостей розвитку національної культури; - розкриття своєрідності знакової системи української культури; - з’ясування специфіки ментального та художньо-естетичного мислення українців; - визначення найприкметніших рис культурного світу України; - опанування основними культурологічними поняттями та категоріями; - вироблення у студентів навичок самостійного мислення та вміння давати власну, обґрунтовану оцінку культурним явищам.Item Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Українська мова в перекладознавчому аспекті"(2016-09) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Дячук, Тетяна МиронівнаНавчальна програма навчальної дисципліни «Українська мова в перекладознавчому аспекті» розроблена на основі “Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.2015р. №37/роз . Ця навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі перекладу. Мета навчальної дисципліни – розглянути українську літературну мову з погляду перекладацької діяльності, з’ясувати сутність і лінгвістичну специфіку мовлення в галузі перекладу, особливості текстів різного стильового призначення, а також розвинути комунікативну компетентність усного та писемного мовлення українською літературною мовою в науковому, діловому, розмовному дискурсах. Завдання вивчення навчальної дисципліни: – систематизація та поглиблення знань студентів про сучасну українську мову; – закріплення навичок дотримання мовних норм в усному та писемному спілкуванні; – оволодіння роботою з лексико- та термінографічними джерелами; – вироблення навичок лінгвістичного аналізу текстів, що належать до різних жанрів мовлення; – розвиток комунікативної компетентності; – розвиток пізнавального і творчого потенціалу студентів.Item Навчально-методичний комплекс з дисципліни ”Українська мова (за професійним спрямуванням)”(Національний авіаційний університет, 2016) Бурлакова, Ірина Вікторівна; Дячук, Тетяна МиронівнаДисципліна «Українська мова (за професійним спрямуванням)» (далі – УМПС) є однією з базових для формування професійної компетенції студентів, оскільки мова виступає одним з основних інструментів професійної діяльності сучасного фахівця. Предметом курсу, з одного боку, є фахова мова, фахова термінологія, а з іншого – документи, оформляти які повинна вміти кожна освічена людина. Метою викладання дисципліни є формування лінгвістичної та комунікативної компетенції студента відповідно до напряму його майбутньої професійної діяльності.