Монографії кафедри базових і спеціальних дисциплін

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25194

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Ідеї філософії просвітництва в українському освітньому контексті
    (Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Славутич - Дельфін", 2020-07-12) Муранова, Ηаталія; Βοлярська, Οлена; Літвінчук, Людмила
    У монографії здійснено цілісний науковий аналіз філософсько-антропологіної парадигми доби Просвітництва та її рецепції в гуманітарному дискурсі; досліджено освітні ідеї в філософській спадщині зарубіжних й українських просвітників у теоретико-методологічному та методико-організаційному вимірах; проаналізовано філософські засади освітніх ідей доби Просвітництва в контексті європейського культуротворення. Окремий розділ присвячено прогностичному обґрунтуванню розвитку вищої освіти в Україні з урахуванням прогресивних ідей філософії Просвітництва. У додатках висвітлено практичний досвід упровадження цих ідей в освітній та виховний процес Національного авіаційного університету. Монографія розрахована на викладачів, науковців, вчителів, працівників освіти, студентів, соціальних працівників, управлінців у галузі освіти і соціальної роботи.
  • Item
    Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах Польщі
    (видавець Чабаненко Ю. А., 2014-11-27) Кучай, Олександр; Kuchai, Oleksandr
    У монографії висвітлено проблеми теоретичної і методичної підготовки вчителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах Польщі. Обґрунтовано концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій. Розкрито особливості використання мультимедійних технологій у підготовці фахівців педагогічної галузі. З’ясовано особливості професійної підготовки вчителів початкових класів у Польщі. Схарактеризовано інноваційні підходи до підвищення кваліфікації вчителів початкової школи в системі післядипломної освіти Польщі. Обґрунтовано творче використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителів початкової школи в Україні. Монографія може бути корисною науково-педагогічним працівникам і студентам вищих навчальних закладів педагогічного профілю, слухачам інститутів післядипломної освіти педагогічних працівників, широкому загалу педагогів, усім, хто цікавиться проблемами компаративної педагогіки.
  • Item
    The «Humanitarian Dimension» of Russian Foreign policy Toward Georgia, Moldova, Ukraine, and the Baltic States
    (Centre for East European Policy Studies, Riga, Latvia, 2009-12) Kivirähk, Juhan; Ківірахк, Юхан; Кивирахк, Юхан; Maliukevičius, Nerijus; Малюкевічюс, Нерійюс; Малюкевичюс, Нерийюс; Kondratenko, Dmytro; Кондратенко, Дмитро Ігорович; Кондратенко, Дмитрий Игоревич; Yeriemieiev, Olexandr; Єрємєєв, Олександр Сергійович; Еремеев, Александр Сергеевич; Vrabie, Radu; Враб'є, Раду; Врабье, Раду; Devdariani, Nana; Девдаріані, Нана; Девдариани, Нана; Tsatsanashvili, Mariam; Цацанашвілі, Маріам; Цацанашвили, Мариам; Bachiashvili, Nato; Бачіашвілі, Нато; Бачиашвили, Нато; Pkhaladze, Tengiz; Пхаладзе, Тенгіз; Пхаладзе, Тенгиз; Paparinskis, Mārtiņš; Папарінскіс, Мартінс; Папаринскис, Мартинс; Dimants, Ainārs; Дімантс, Айнарс; Димантс, Айнарс; Lerhis, Ainārs; Лерхіс, Айнарс; Лерхис, Айнарс
    This book is work of six think tanks from Baltic States, Ukraine, Moldova and Georgia. Centre for East European Policy Studies (Latvia) had a leading role in the implementation of this research project. Contributors include the International Centre for Defence Studies (Estonia), the Centre for Geopolitical Studies (Lithuania), the School for Policy Analysis at the National University of Kyiv-Mohyla Academy (Ukraine), the Foreign Policy Association of Moldova (Moldova), and the International Centre for Geopolitical Studies (Georgia).
  • Item
    Допрофесійна підготовка учнів авіакосмічного ліцею в системі «ліцей – ВНЗ»
    (Національний авіаційний університет, 2005-12-25) Муранова, Наталія Петрівна; Муранова, Наталия Петровна
    У монографії розкриваються проблеми допрофесійної підготовки учнів у системі «ліцей – ВНЗ», проаналізовано її сучасний стан. Визначено принципи допрофесійної підготовки: поетапності, достатності, гнучкості, наступності, інформатизації, інтегративності, професійного відбору. Обґрунтовано взаємозумовлені компоненти допрофесійної підготовки: змістовий, мотиваційний, процесуальний, когнітивно-операційний. Теоретично обґрунтовано дидактичні умови, розроблено технологію допрофесійної підготовки учнів у системі «ліцей – ВНЗ» та експериментально доведено її результативність на прикладі авіакосмічного ліцею Національного авіаційного університету. Удосконалено положення щодо забезпечення єдності мотиваційного, змістового, процесуального та когнітивно-операційного компонентів у процесі допрофесійної підготовки на основі особистісно орієнтованого підходу. Подальший розвиток дістали положення щодо інтегрування змісту загальноосвітньої і професійної підготовки. Для широкого кола науковців, педагогам вищої, середньої та професійної школи, працівникам освіти.
  • Item
    Фізико-математична підготовка старшокласників до навчання в технічному університеті
    (Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна, 2013-06-27) Муранова, Наталія Петрівна; Муранова, Наталия Петровна; Muranova, Nataliya
    У монографії наведено результати теоретично-методологічного аналізу та практики доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. На основі значного масиву наукових джерел та власного науково-педагогічного досвіду автора обґрунтовано модель, а також комплексне науково-методичне забезпечення доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Для наукових працівників, керівників освітніх установ та закладів доуніверситетської підготовки старшокласників, викладачів вищих навчальних закладів.