Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41262
Browse
Recent Submissions
Item Інноваційний маркетинг нового туристичного продукту(Національний авіаційний університет, 2023-12) Ковальчук, Христина РоманівнаРезультатом дослідження є розробка заходів з поліпшення інноваційного маркетингу нового туристичного продукту. Також з’ясовано сутність інноваційного маркетингу, виявлено механізмів підвищення його ефективності та розроблено конкретні рекомендації.Item Туристично-географічні системи України(Національний авіаційний університет, 2023-12) Іванчук, Антон ВікторовичРезультатом дослідження є комплексний аналіз туристично-географічних систем України. Визначено поняття та сутність туристично-географічних систем та встановити їх класифікацію. Проаналізовано основні туристично-географічні системи України. Встановлено особливості регіонального розподілу туристичних потоків в Україні. Визначено чинники, які впливають на формування туристично-географічних систем. Обґрунтовано шляхи оптимізації та модернізації географічної системи туризму в Україні.Item Новітні підходи до організації автобусних турів(Національний авіаційний університет, 2023-12) Антоненко, Катерина ВікторівнаВ дослідженні представлено аналіз новітніх підходів та технологій, які застосовуються в організації автобусних турів з метою покращення якості та задоволення потреб сучасних туристів. Розкрито сутність та класифікацію автобусних турів. Досліджено історію створення автобусних турів. Проаналізувано сучасний стан ринку автобусних турів українських туристичних операторів, зокрема на прикладі Аккорд-Тур. Визначено проблеми та перспективи ораганізації автобусних турів. Розроблено автобусний тур Європою.Item Особливості смарт-дестинацій в країнах Азійського регіону(Національний авіаційний університет, 2023-12) Макуцевич, Ярослав ЄвгеновичВ дослідженні визначено й узагальнено методологічні засади та особливості дослідження смарт-дестинацій. З’ясовано структурно-функціональні та методичні особливості смарт-дестинацій як туристичних систем. Виконано аналіз функціонування смарт-дестинацій в Азійському регіоні. Дано прогнозну оцінку розвиткуItem Зарубіжний досвід туристичного маркетингу(Національний авіаційний університет, 2023-12) Саєнко, Катерина ОлександрівнаВ роботі досліджено поняття, види і основні функції маркетингу в туризмі. З’ясовано особливості маркетингу в туризмі. Проаналізовано основні маркетингові заходи, спрямовані на збільшення продажів туристичного продукту. Розглянуто моделі ознайомитися з моделями розвитку галузі туризму провідних країн світу. Досліджено проблеми використання зарубіжного досвіду у вітчизняній практиці. Розроблено рекомендації для розвитку туристичного маркетингу в Україні.Item Регіональний маркетинг в управлінні туристичними системами(Національний авіаційний університет, 2023-12) Субот, Тетяна Петрівна- В роботі розкрито сутність та значення регіонального маркетингу в туризмі. Досліджено особливості становлення регіонального маркетингу в Україні. Проаналізовано міжнародний досвід застосування регіонального маркетингу в туризмі. Розкрито сутність та специфіку туристичних систем. Досліджено особливості маркетингового підходу в управлінні туристичними системами. Розроблено практичні рекомендації ефективного застосування регіонального маркетингу в управлінні туристичними системами.Item Структура та організація національних туристичних систем(Національний авіаційний університет, 2023-12) Якимович, Юлія СергіївнаВ рамках роботи дoсліджено націoнальну туристичну систему, зокрема її склад та структуру. Прoаналізовано взаємoдію між структурoю та системoю. Дано розгoрнуте визначенння складу націoнальної туристичнoї системи Німеччини. Розглянути oсновні туроператoри Німеччини. Дoсліджено структуру націoнальної туристичної системи України. Запрoпoновано шляхи рoзвитку націoнальної системи України, спираючись на німецький досвід.Item Перспективи розвитку туристичної освіти в Україні(Національний авіаційний університет, 2022-11) Яригіна, Галина ГеннадіївнаРозроблено теоретико-методологічний підход до формування системи професійної підготовки кадрів для індустрії туризму в Україні. Визначено методи наукового пізнання змісту туристичної освіти, розкрито особливості системи підготовки фахівців з туризму в закладах вищої освіти в Україні та закордоном визначено перспективні напрямки розвитку туристичної освіти.Item Регіональний аналіз винного туризму в Україні(Національний авіаційний університет, 2022-11) Шуляк, Денис АнатолійовичВ рамках роботи реалізовано дослідження сучасного стану, проблем і перспектив винного туризму Україні. Проведено регіональний аналіз. Запропоновані інноваційні винні тури. Актуальність дослідження полягає у тому, що в даний час вино стало важливим напоєм, який все частіше вживається в усьому світі, а його виробництво і маркетинг привертають все більшу увагу з боку споживачів, фахівців і виробників. У результаті зростаюче значення винного туризму для багатьох напрямків і роль цього виду туризму в підтримці місцевої економіки зараз починають розумітися. Також було підкреслено, що винний туризм може відігравати значну роль у розвитку туризму, сприяючи економічній та соціальній підтримці місцевих регіонів і громад. Вино є одним із інгредієнтів подорожей людей, і подорожі, присвячені виноробним районам, призвели до туристичного продукту, відомого як винний туризм. Щоб винний туризм мав справжній успіх, він повинен бути організований як на рівні виноградників, так і на регіональному рівні. Однак слід розуміти, що відвідування виноробні можуть здійснювати ті, чия основна причина подорожі не обов’язково пов’язана з вином, а радше з можливостями розваг, які може запропонувати місцевість, де розташовані виноробні.Item Винний туризм Чилі(Національний авіаційний університет, 2022-11) Тваринська, Анастасія РусланівнаПроведено визначення сучасного стану, проблем і перспектив винного туризму Чилі. Розроблено інноваційний винний тур «Секрети чилійських долин». Чилі вважається одним з найкращих напрямків у світі для винного туризму. Це стало очевидним на Всесвітній конференції з винного туризму, яка зібрала понад 300 провідних міжнародних винних експертів у виноробному регіоні Чилі Валье-де-Кольчагуа з 4 по 6 грудня 2019 року. Також, за даними Всесвітньої туристичної організації UNWTO, понад 550 тис. минулого року до Чилі приїжджали туристи, які в основному цікавилися виноробним туризмом, і ця тенденція зростає. Ті, хто подорожують винними шляхами Чилі, зможуть насолодитися не тільки чудовими винами в численних виноробнях, але й чудовими пейзажами в найрізноманітніших регіонах Чилі.Item Система підготовки фахівців туризму в Польщі(Національний авіаційний університет, 2022-11) Сидоров, Дмитро ДенисовичДосліджено, описано та обґрунтувано особливості професійної підготовки фахівців сфери туризму в Польщі та напрямків її удосконалення. На основі польського досвіду розроблено інноваційний проєкт вдосконалення професійної компетентності фахівців у галузі туризмуItem Промоуція туризму на національному та міжнародному рівні(Національний авіаційний університет, 2022-11) Пчеловський, Віктор АнатолійовичПроведено комплексний аналіз промоуції туризму на національному та міжнародному рівні. Визначено проблеми та перспективи промоції туристичних дестинацій України на аналогічних рівнях. Проаналізовано туристичний потенціал міста Бердичів, досліджено стан промоції міста Бердичів на національному та міжнародному рівні, визначено стратегічні цілі та завдання промоції міста Бердичів.Item Територіальні системи туристичних послуг в Україні(Національний авіаційний університет, 2022-11) Позняк, Діана РадиславівнаВ дипломній роботі здійснено дослідження та дано характеристику територіальних систем туристичних послуг в Україні. Надано методичне обгрунтування показників для аналізу територіальної диференціацї рівнів розвитку регіональних систем туристичних послуг, розраховано та згрупувано інтегральні показники.Item Туристично-рекреаційний потенціал України: геопросторовий контекст(Національний авіаційний університет, 2022-11) Могила, Альона АнатоліївнаВ межах дослідження виявлено та обґрунтувати геопросторові параметри туристично-рекреаційного потенціалу України. Зокрема, розглянуто методику аналізу територіальної диференціації як основи геопросторового аналізу, здійснено обґрунтування та розрахунок показників геопросторового аналізу рівня забезпеченості рекреаційно-туристичним потенціалом України та охарактеризовано картографічні інтерпретації результатів аналізу.Item Створення Lovemark-бренду на прикладі туристичного підприємства(Національний авіаційний університет, 2022-11) Завада, Юлія АндріївнаУ дослідженні роглянуто теоретичні аспекти поняття бренду, проаналізовано роль бренду в туристичній сфері, дано огляд маркетингової концепції Lovemark. Згідно поставлених завдань проведено характеристику туристичного підприємства ПП «Крона» та здійснено аналіз основних показників. Проаналізовано силу бренду туристичної компанії TUI, на її прикладі розроблено та впроваджено маркетингову стратегію створення бренду для туристичного агентства «Крона».Item Глемпінг-туризм: світовий досвід для України(Національний авіаційний університет, 2022-11) Гняда, Даяна БорисівнаУ роботі проаналізовано поняття та сутність глемпінг-туризму, досліджено сегмент туристичного ринку глемпінгу, вивчено та описано світовий досвід розвитку глемпінг-туризму та стан розвитку глемпінг-туризму під час пандемії COVID-19. Окремо описано проблеми та перспективи глемпінг-туризму Україні.Item Тревел-блогінг як складова туризмології(Національний авіаційний університет, 2022-11) Салмін, Владислав ОлексійовичУ дослідженні здійснено огляд джерельної бази , визначено роль тревел-блогінгу, охарактеризовано сучасний стан тревел-блогінгу у світі на Україні, роль тревел-блогінгу у промоції турпродукту.Item Віртуальний туризм. Перспективи та розвиток у світі(Національний авіаційний університет, 2022-11) Кемська, Анна СергіївнаРобота присвячена віртуальному туризму, що став особливо актуальним в період пандемії COVID-19. У дослідженні розглянуто теоретичну базу та технічні передумови розвитку віртуального туризму, проаналізовано сучасний стан та особливості віртуальних турів в Україні та світі, сформульовані проблеми та перспективи. Запропоновані маршрути для віртуальних турів Україною.Item Методичні засади обґрунтування стратегії інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на прикладі екскурсійного агентства «Tree of Life»)(Національний авіаційний університет, 2021-12) Пустова, Оксана ІгорівнаВ дипломній роботі обґрунтовано та створено методичну модель розробки стратегії інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на прикладі екскурсійного агентства «Tree of Life»). Зокрема, проаналізовано теоретичні засади маркетингових стратегій в наукових розвідках, їх історію та сучасне трактування; визначено особливості маркетингового аналізу як інструменту стратегії; виявлено ключові ознаки інтернет-маркетингу туристичного підприємства; складено гіпотези маркетингової стратегії екскурсійного агентства «Tree of Life»; верифіковано гіпотези, проведено їх якісний та кількісний аналіз. Розроблено стратегічний маркетинговий аналіз підприємства, зокрема складено маркетингову стратегію Acquisitio та розроблено Retention-стратегію і медіа план.Item Прогнозна оцінка турагентської діяльності в Україні(Національний авіаційний університет, 2021-12) Сідловська, Анастасія ІванівнаВ дипломному дослідженні з'ясовано сучасний стан турагентської діяльності в Україні та окреслено перспективи її розвитку. Для розгляду проблеми з різних сторін, ми вважали доречним порівняння кількох туристичних агенцій різних розмірів та масштабів діяльності. При цьому доцільно окреслити можливі майбутні перспективи бізнесу турагенцій, а також заходи, які необхідно вжити для подолання можливих проблем та зниження ефективності бізнесу, спричиненого поширенням мережі Internet та Covid-19.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »