Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41262

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 48
  • Item
    Інноваційний маркетинг нового туристичного продукту
    (Національний авіаційний університет, 2023-12) Ковальчук, Христина Романівна
    Результатом дослідження є розробка заходів з поліпшення інноваційного маркетингу нового туристичного продукту. Також з’ясовано сутність інноваційного маркетингу, виявлено механізмів підвищення його ефективності та розроблено конкретні рекомендації.
  • Item
    Туристично-географічні системи України
    (Національний авіаційний університет, 2023-12) Іванчук, Антон Вікторович
    Результатом дослідження є комплексний аналіз туристично-географічних систем України. Визначено поняття та сутність туристично-географічних систем та встановити їх класифікацію. Проаналізовано основні туристично-географічні системи України. Встановлено особливості регіонального розподілу туристичних потоків в Україні. Визначено чинники, які впливають на формування туристично-географічних систем. Обґрунтовано шляхи оптимізації та модернізації географічної системи туризму в Україні.
  • Item
    Новітні підходи до організації автобусних турів
    (Національний авіаційний університет, 2023-12) Антоненко, Катерина Вікторівна
    В дослідженні представлено аналіз новітніх підходів та технологій, які застосовуються в організації автобусних турів з метою покращення якості та задоволення потреб сучасних туристів. Розкрито сутність та класифікацію автобусних турів. Досліджено історію створення автобусних турів. Проаналізувано сучасний стан ринку автобусних турів українських туристичних операторів, зокрема на прикладі Аккорд-Тур. Визначено проблеми та перспективи ораганізації автобусних турів. Розроблено автобусний тур Європою.
  • Item
    Особливості смарт-дестинацій в країнах Азійського регіону
    (Національний авіаційний університет, 2023-12) Макуцевич, Ярослав Євгенович
    В дослідженні визначено й узагальнено методологічні засади та особливості дослідження смарт-дестинацій. З’ясовано структурно-функціональні та методичні особливості смарт-дестинацій як туристичних систем. Виконано аналіз функціонування смарт-дестинацій в Азійському регіоні. Дано прогнозну оцінку розвитку
  • Item
    Зарубіжний досвід туристичного маркетингу
    (Національний авіаційний університет, 2023-12) Саєнко, Катерина Олександрівна
    В роботі досліджено поняття, види і основні функції маркетингу в туризмі. З’ясовано особливості маркетингу в туризмі. Проаналізовано основні маркетингові заходи, спрямовані на збільшення продажів туристичного продукту. Розглянуто моделі ознайомитися з моделями розвитку галузі туризму провідних країн світу. Досліджено проблеми використання зарубіжного досвіду у вітчизняній практиці. Розроблено рекомендації для розвитку туристичного маркетингу в Україні.
  • Item
    Регіональний маркетинг в управлінні туристичними системами
    (Національний авіаційний університет, 2023-12) Субот, Тетяна Петрівна
    - В роботі розкрито сутність та значення регіонального маркетингу в туризмі. Досліджено особливості становлення регіонального маркетингу в Україні. Проаналізовано міжнародний досвід застосування регіонального маркетингу в туризмі. Розкрито сутність та специфіку туристичних систем. Досліджено особливості маркетингового підходу в управлінні туристичними системами. Розроблено практичні рекомендації ефективного застосування регіонального маркетингу в управлінні туристичними системами.
  • Item
    Структура та організація національних туристичних систем
    (Національний авіаційний університет, 2023-12) Якимович, Юлія Сергіївна
    В рамках роботи дoсліджено націoнальну туристичну систему, зокрема її склад та структуру. Прoаналізовано взаємoдію між структурoю та системoю. Дано розгoрнуте визначенння складу націoнальної туристичнoї системи Німеччини. Розглянути oсновні туроператoри Німеччини. Дoсліджено структуру націoнальної туристичної системи України. Запрoпoновано шляхи рoзвитку націoнальної системи України, спираючись на німецький досвід.
  • Item
    Перспективи розвитку туристичної освіти в Україні
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Яригіна, Галина Геннадіївна
    Розроблено теоретико-методологічний підход до формування системи професійної підготовки кадрів для індустрії туризму в Україні. Визначено методи наукового пізнання змісту туристичної освіти, розкрито особливості системи підготовки фахівців з туризму в закладах вищої освіти в Україні та закордоном визначено перспективні напрямки розвитку туристичної освіти.
  • Item
    Регіональний аналіз винного туризму в Україні
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Шуляк, Денис Анатолійович
    В рамках роботи реалізовано дослідження сучасного стану, проблем і перспектив винного туризму Україні. Проведено регіональний аналіз. Запропоновані інноваційні винні тури. Актуальність дослідження полягає у тому, що в даний час вино стало важливим напоєм, який все частіше вживається в усьому світі, а його виробництво і маркетинг привертають все більшу увагу з боку споживачів, фахівців і виробників. У результаті зростаюче значення винного туризму для багатьох напрямків і роль цього виду туризму в підтримці місцевої економіки зараз починають розумітися. Також було підкреслено, що винний туризм може відігравати значну роль у розвитку туризму, сприяючи економічній та соціальній підтримці місцевих регіонів і громад. Вино є одним із інгредієнтів подорожей людей, і подорожі, присвячені виноробним районам, призвели до туристичного продукту, відомого як винний туризм. Щоб винний туризм мав справжній успіх, він повинен бути організований як на рівні виноградників, так і на регіональному рівні. Однак слід розуміти, що відвідування виноробні можуть здійснювати ті, чия основна причина подорожі не обов’язково пов’язана з вином, а радше з можливостями розваг, які може запропонувати місцевість, де розташовані виноробні.
  • Item
    Винний туризм Чилі
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Тваринська, Анастасія Русланівна
    Проведено визначення сучасного стану, проблем і перспектив винного туризму Чилі. Розроблено інноваційний винний тур «Секрети чилійських долин». Чилі вважається одним з найкращих напрямків у світі для винного туризму. Це стало очевидним на Всесвітній конференції з винного туризму, яка зібрала понад 300 провідних міжнародних винних експертів у виноробному регіоні Чилі Валье-де-Кольчагуа з 4 по 6 грудня 2019 року. Також, за даними Всесвітньої туристичної організації UNWTO, понад 550 тис. минулого року до Чилі приїжджали туристи, які в основному цікавилися виноробним туризмом, і ця тенденція зростає. Ті, хто подорожують винними шляхами Чилі, зможуть насолодитися не тільки чудовими винами в численних виноробнях, але й чудовими пейзажами в найрізноманітніших регіонах Чилі.
  • Item
    Система підготовки фахівців туризму в Польщі
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Сидоров, Дмитро Денисович
    Досліджено, описано та обґрунтувано особливості професійної підготовки фахівців сфери туризму в Польщі та напрямків її удосконалення. На основі польського досвіду розроблено інноваційний проєкт вдосконалення професійної компетентності фахівців у галузі туризму
  • Item
    Промоуція туризму на національному та міжнародному рівні
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Пчеловський, Віктор Анатолійович
    Проведено комплексний аналіз промоуції туризму на національному та міжнародному рівні. Визначено проблеми та перспективи промоції туристичних дестинацій України на аналогічних рівнях. Проаналізовано туристичний потенціал міста Бердичів, досліджено стан промоції міста Бердичів на національному та міжнародному рівні, визначено стратегічні цілі та завдання промоції міста Бердичів.
  • Item
    Територіальні системи туристичних послуг в Україні
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Позняк, Діана Радиславівна
    В дипломній роботі здійснено дослідження та дано характеристику територіальних систем туристичних послуг в Україні. Надано методичне обгрунтування показників для аналізу територіальної диференціацї рівнів розвитку регіональних систем туристичних послуг, розраховано та згрупувано інтегральні показники.
  • Item
    Туристично-рекреаційний потенціал України: геопросторовий контекст
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Могила, Альона Анатоліївна
    В межах дослідження виявлено та обґрунтувати геопросторові параметри туристично-рекреаційного потенціалу України. Зокрема, розглянуто методику аналізу територіальної диференціації як основи геопросторового аналізу, здійснено обґрунтування та розрахунок показників геопросторового аналізу рівня забезпеченості рекреаційно-туристичним потенціалом України та охарактеризовано картографічні інтерпретації результатів аналізу.
  • Item
    Створення Lovemark-бренду на прикладі туристичного підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Завада, Юлія Андріївна
    У дослідженні роглянуто теоретичні аспекти поняття бренду, проаналізовано роль бренду в туристичній сфері, дано огляд маркетингової концепції Lovemark. Згідно поставлених завдань проведено характеристику туристичного підприємства ПП «Крона» та здійснено аналіз основних показників. Проаналізовано силу бренду туристичної компанії TUI, на її прикладі розроблено та впроваджено маркетингову стратегію створення бренду для туристичного агентства «Крона».
  • Item
    Глемпінг-туризм: світовий досвід для України
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Гняда, Даяна Борисівна
    У роботі проаналізовано поняття та сутність глемпінг-туризму, досліджено сегмент туристичного ринку глемпінгу, вивчено та описано світовий досвід розвитку глемпінг-туризму та стан розвитку глемпінг-туризму під час пандемії COVID-19. Окремо описано проблеми та перспективи глемпінг-туризму Україні.
  • Item
    Тревел-блогінг як складова туризмології
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Салмін, Владислав Олексійович
    У дослідженні здійснено огляд джерельної бази , визначено роль тревел-блогінгу, охарактеризовано сучасний стан тревел-блогінгу у світі на Україні, роль тревел-блогінгу у промоції турпродукту.
  • Item
    Віртуальний туризм. Перспективи та розвиток у світі
    (Національний авіаційний університет, 2022-11) Кемська, Анна Сергіївна
    Робота присвячена віртуальному туризму, що став особливо актуальним в період пандемії COVID-19. У дослідженні розглянуто теоретичну базу та технічні передумови розвитку віртуального туризму, проаналізовано сучасний стан та особливості віртуальних турів в Україні та світі, сформульовані проблеми та перспективи. Запропоновані маршрути для віртуальних турів Україною.
  • Item
    Методичні засади обґрунтування стратегії інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на прикладі екскурсійного агентства «Tree of Life»)
    (Національний авіаційний університет, 2021-12) Пустова, Оксана Ігорівна
    В дипломній роботі обґрунтовано та створено методичну модель розробки стратегії інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на прикладі екскурсійного агентства «Tree of Life»). Зокрема, проаналізовано теоретичні засади маркетингових стратегій в наукових розвідках, їх історію та сучасне трактування; визначено особливості маркетингового аналізу як інструменту стратегії; виявлено ключові ознаки інтернет-маркетингу туристичного підприємства; складено гіпотези маркетингової стратегії екскурсійного агентства «Tree of Life»; верифіковано гіпотези, проведено їх якісний та кількісний аналіз. Розроблено стратегічний маркетинговий аналіз підприємства, зокрема складено маркетингову стратегію Acquisitio та розроблено Retention-стратегію і медіа план.
  • Item
    Прогнозна оцінка турагентської діяльності в Україні
    (Національний авіаційний університет, 2021-12) Сідловська, Анастасія Іванівна
    В дипломному дослідженні з'ясовано сучасний стан турагентської діяльності в Україні та окреслено перспективи її розвитку. Для розгляду проблеми з різних сторін, ми вважали доречним порівняння кількох туристичних агенцій різних розмірів та масштабів діяльності. При цьому доцільно окреслити можливі майбутні перспективи бізнесу турагенцій, а також заходи, які необхідно вжити для подолання можливих проблем та зниження ефективності бізнесу, спричиненого поширенням мережі Internet та Covid-19.