Разова Рада. Спеціальність 134 - Авіаційна та ракетно-космічна техніка

Permanent URI for this collectionhttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/66391

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Моделювання фізичних процесів в системах керування авіаційної та ракетно-космічної техніки
    (Державний університет "Київський авіаційний інститут", 2025) Павлова Катерина Сергіївна
    Дисертаційна робота присвячена вивченню нестаціонарних процесів руху рідини в гідравлічній системі літаків і вертольотів, а також інших процесів, таких як керування випуском та прибирання шасі літака та його закрилками. За допомогою теоретичних фізико-математичних методів, отримали подальший розвиток існуючі моделі нестаціонарної течії рідини та процесів керування літаком, а також розроблені принципово нові моделі щодо нестаціонарної течії бульбашкової рідини та взаємодії цієї течії зі структурою. In the introduction, the relevance of the chosen topic of the dissertation work is indicated, the object and subject of the research are defined, the aim of the research is formulated, and research tasks corresponding to this aim are set. In addition, the research methods used in this work are indicated, the reliability of the obtained results is substantiated, and their scientific novelty and practical significance are indicated. Separately indicated: connection of work with scientific programs, plans, topics, personal contribution of the recipient, and approbation of research results.
  • Item
    Комплексний метод контролю побічних негативних ефектів при застосуванні плівкоутворюючих антикорозійних сполук
    (Державний університет «Київський авіаційний інститут», 2024) Гаврилов Євген Павлович; Gavrilov Ie.P.
    Вимоги забезпечення антикорозійного захисту літаків транспортної категорії визначаються нормами льотної придатності. Додатковим засобом забезпечення антикорозійного захисту є застосування плівкоутворюючих антикорозійних сполук (ПАС). Плівкоутворюючі антикорозійні сполуки довели свою ефективність при проведенні досліджень їх властивостей і в умовах експлуатації повітряних суден. Вони здатні утворювати на поверхні металевих конструкцій захисні еластичні плівки, витісняти вологу з зазорів та щілин, уповільнювати процес корозії. Антикорозійні сполуки можуть наноситись як на нові конструкції, так і на ті, які вже знаходяться тривалий час в експлуатації. Проте, всебічний аналіз досліджень плівкоутворюючих антикорозійних сполук вказує на необхідність контролю побічних негативних ефектів їх застосування. Особливу увагу заслуговують факти негативного впливу на довговічність заклепкових з’єднань, які є чутливими до дії циклічного навантаження і визначають ресурсні характеристики повітряних суден. The work is devoted to the development of a comprehensive method for the controlling negative side effects caused by the applying corrosion preventive compounds. Requirements for anti-corrosion protection of transport category aircraft are determined by airworthiness standards. An additional means of providing anti-corrosion protection is the use of film-forming anti-corrosion compounds (Corrosion Preventive Compounds, CPC). Film-forming anti-corrosion compounds have proven their effectiveness during studies of their properties and in the conditions of aircraft operation. They are able to form elastic protective films on the surface of metal parts, to push moisture out from the gaps and cracks, to decelerate corrosion process. Protective compounds can be used both on new structures and those certain time being in service. At the same time analysis of some authors’ results points out the necessity to control negative side effects of their application, special attention must be drawn to the negative impact on riveted joins, which are sensitive to cyclical loading and thus define lifetime of aircraft
  • Item
    Моделювання та розрахунок процесів обтікання просторових тіл зі складною геометрією поверхні
    (Державний університет "Київський авіаційний інститут", 2024) Сун Лінь; Sun Linʹ
    Дисертаційна робота присвячена вивченню нестисливої течії рідини в примежовому шарі, що утворюється поблизу поверхні тіла під час його руху у нерухомій рідині. За допомогою теоретичних фізико-математичних методів, отримано нові моделі нестисливої течії рідини у примежовому шарі. На підставі цих моделей сформульовані відповідні задачі та знайдено їх розв’язки. The dissertation is devoted to the study of incompressible and slightly compressible fluid flow in the boundary layer, which is formed near the surface of a body during its motion in a still fluid. By theoretical means of physics and mathematics new models of incompressible and slightly compressible fluid flow in the boundary layer were obtained. On the basis of these models, relevant problems were formulated and their solutions were found.