Browsing by Author Шевченко, Анна Валеріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 28  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019Assortment portfolio price positioning of a transnational corporation in the Ukrainian marketСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Князєва, Тетяна В'ячеславівна; Kniazieva, Tetiana Viacheslavivna; Смерічевська, Світлана Василівна; Smerichevska, Svitlana Vasylivna; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna Valeriivna
2020-12-23Spatial aspects of modernization of regional tourist systemsШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Голод, Андрій; Шевчук, Андрій; Коркуна, Орислава; Князєва, Тетяна; Holod, Andrii; Shevchuk, Andriy; Korkuna, Oryslava; Kniazieva, Tetiana
2017Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіонуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2019Маркетинг: Методичні рекомендації до дипломного проектуванняКнязєва, Тетяна В'ячеславівна; Шевченко, Анна Валеріївна; Колбушкін, Юрій Петрович
2022Маркетингова товарна політика: практикумШевченко, Анна Валеріївна; Борисенко, Олена Сергіївна; Фісун, Юлія Володимирівна; Крапко, Олена Михайлівна
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Kobizev, Andrii; Левковська, Тетяна Андріївна; Levkovska, Tetiana
2019Маркетинговий аналіз міжнародної діяльності суб’єктів господарюванняКнязєва, Тетяна В'ячеславівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Маркетинговий менеджмент: навчальний посібникБорисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Фісун, Юлія Володимирівна; Крапко, Олена Михайлівна
2018Маркетинговий підхід до управління діяльністю виробничих підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2020Маркетингові інструменти управління лояльністю клієнтів авіакомпаній УкраїниСмерічевський, Сергій Францович; Шевченко, Анна Валеріївна; Малахівська, Ганна Володимирівна; Колесник, Максим Віталійович; Решетнікова, І. Л.; Астахов, К. В.
2020Методичне забезпечення підготовки бізнес-плану як ключового складника стратегічного управління діяльністю підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, A.V.; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, O.S.
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингова товарна політика"Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Оцінка маркетингових інновацій і ризиків"Шевченко, Анна Валеріївна
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Стандарти забезпечення маркетингової діяльності"Шевченко, Анна Валеріївна
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління інноваційними маркетинговими проектами на зовнішніх ринках"Шевченко, Анна Валеріївна
2021Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструментиБорисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна
2020Організаційно - економічні заходи зовнішньоекономічного регулювання захисту споживчого ринку УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Князєва, Т.В.; Kniazieva, Tetiana
2018Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспортуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Трухан, Андрій Анатолійович; Trukhan, Andrii
2018Особливості сучасного стану розвитку ринку туристичних послуг в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2020Оцінка лояльності споживачів до торгової маркиСмерічевський, Сергій Францович; Смеричевский, Сергей Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Шевченко, Анна Валеріївна; Шевченко, Анна Валерьевна; Shevchenko, Anna Valeriivna; Савельєв, Микита Сергійович; Савельев, Никита Сергеевич; Saveliev, Mykyta Serhiiovych