Browsing by Author Shevchenko, Anna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 9 to 28 of 40 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2021Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisationShevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна; Borysenko, Olena; Борисенко, Олена Сергіївна
2021SMM trends and anti-trends in 2021Yureskul, Daria; Юрескул, Дар’я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
2019SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 рокуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2020Social networks as a method of promoting goods and servicesYureskul, Daria; Юрескул, Дар'я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
2020-12-23Spatial aspects of modernization of regional tourist systemsШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Голод, Андрій; Шевчук, Андрій; Коркуна, Орислава; Князєва, Тетяна; Holod, Andrii; Shevchuk, Andriy; Korkuna, Oryslava; Kniazieva, Tetiana
2021Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільстваШевченко, Анна Валеріївна'; Shevchenko, Anna; Дулепов, Максим
2023Вплив цифрових маркетингових технологій на споживчу поведінку та управління попитомШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022-11-24Забезпечення клієнтоорієнтованості як інструменту формування конкурентних переваг підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Бичуля, Марина Ігорівна; Shevchenko, Anna; Bychulia, Maryna
2023Зміни споживчої поведінки в умовах трансформації цифрових маркетингових комунікаційШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Стельмашенко, Олена Олександрівна; Stelmashenko, Olena; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria
2017Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіонуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Kobizev, Andrii; Левковська, Тетяна Андріївна; Levkovska, Tetiana
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Левковська, Тетяна Андріївна; Shevchenko, Anna; Kobizev, Andrii; Levkovska, Tetiana
2018Маркетинговий підхід до управління діяльністю виробничих підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2023Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Крушинський, Артем Вікторович; Krushinskyy, Artem
2022Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботиКнязєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, Inna
2022Навчально-методичний комплекс дисципліни "Лояльність клієнтів авіакомпаній"Божок, Анастасія; Шевченко, Анна; Bozhok, Anastasiya; Shevchenko, Anna
2022Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг в авіації"Шевченко, Анна; Shevchenko, Anna
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингова товарна політика"Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022Навчально-методичний комплекс переддипломної практикиСалькова, Ірина Юріївна; Salkova, Iryna; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, Liudmyla
2020Організаційно - економічні заходи зовнішньоекономічного регулювання захисту споживчого ринку УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Князєва, Т.В.; Kniazieva, Tetiana