Browsing by Author Шевченко, Анна Валеріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 66 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіонуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2019Маркетинг: Методичні рекомендації до дипломного проектуванняКнязєва, Тетяна В'ячеславівна; Шевченко, Анна Валеріївна; Колбушкін, Юрій Петрович
2022Маркетингова товарна політика: практикумШевченко, Анна Валеріївна; Борисенко, Олена Сергіївна; Фісун, Юлія Володимирівна; Крапко, Олена Михайлівна
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Kobizev, Andrii; Левковська, Тетяна Андріївна; Levkovska, Tetiana
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Левковська, Тетяна Андріївна; Shevchenko, Anna; Kobizev, Andrii; Levkovska, Tetiana
2019Маркетинговий аналіз міжнародної діяльності суб’єктів господарюванняКнязєва, Тетяна В'ячеславівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Маркетинговий менеджмент: навчальний посібникБорисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Фісун, Юлія Володимирівна; Крапко, Олена Михайлівна
2018Маркетинговий підхід до управління діяльністю виробничих підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпанійСмілянець, Віталій Вікторович; Шевченко, Анна Валеріївна
2020Маркетингові інструменти управління лояльністю клієнтів авіакомпаній УкраїниСмерічевський, Сергій Францович; Шевченко, Анна Валеріївна; Малахівська, Ганна Володимирівна; Колесник, Максим Віталійович; Решетнікова, І. Л.; Астахов, К. В.
2023Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Крушинський, Артем Вікторович; Krushinskyy, Artem
2020Методичне забезпечення підготовки бізнес-плану як ключового складника стратегічного управління діяльністю підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, A.V.; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, O.S.
2022Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботиКнязєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, Inna
2022Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experienceМарчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2019Моделювання оцінки рівня лояльності клієнтів авіакомпаніїСмерічевський, Сергій Францович; Шевченко, Анна Валеріївна; Малахівська, Ганна Володимирівна
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингова товарна політика"Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2023Навчально-методичний комплекс дисципліни "Оцінка маркетингових інновацій і ризиків"Шевченко, Анна Валеріївна
2023Навчально-методичний комплекс дисципліни "Стандарти забезпечення маркетингової діяльності"Шевченко, Анна Валеріївна
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління інноваційними маркетинговими проектами на зовнішніх ринках"Шевченко, Анна Валеріївна
2022Навчально-методичний комплекс переддипломної практикиСалькова, Ірина Юріївна; Salkova, Iryna; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, Liudmyla