Browsing by Author Радченко, Ганна Анатоліївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 13 of 13 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2016ККР_Економіка зарубіжеих країнРадченко, Ганна Анатоліївна; Сидоренко, Катерина Вікторівна
2016ККР_Міжнародні ринкиРадченко, Ганна Анатоліївна; Сидоренко, Катерина Вікторівна
2021Маркетинг "зелених" технологій: Інноваційні споживчі потреби та інтелектуалізація людського капіталуСмерічевський, Сергій Францович; Полоус, Ольга Вікторівна; Радченко, Ганна Анатоліївна
2022Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботиКнязєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, Inna
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Електронний маркетинг" для спеціальності 076Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna
2021-05-13Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Діджиталізація маркетингових стратегій»Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna Anatolyevna
2023Особливості методології Kanban та Scrum при реалізації принципів Agile-маркетингуРадченко, Ганна Анатоліївна; Левковська, Тетяна Андріївна; Соболєва, Аліна Віталіївна; Radchenko, Hanna Anatolyivna; Levkovska, Tetiana Andriivna; Sobolieva, Alina Vitalyivna
2018Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі УкраїниРадченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Колбушкін, Юрій Петрович; Колбушкин, Юрий Петрович; Kolbushkin, Yurii Petrovych; Томчук, Анастасія
2017Теоретичні передумови формування концепції еколого-відповідального маркетингуКнязєва, Тетяна В'ячеславівна; Радченко, Ганна Анатоліївна
2019-09Формування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень системРадченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріївна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna Yuryevna
2019-09Формування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень системРадченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріівна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna Yuryevna