Автореферати НАУ
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9643
Browse
Browsing Автореферати НАУ by Title
Now showing 1 - 20 of 69
- Results Per Page
- Sort Options
Item PRINCIPLES OF FUNCTION-PLANNING ORGANIZATION OF URBAN GREENING SYSTEM (on an example of the cities of Donbass)(Safety in Aviation and Space Technologies: Proceeding the fifth congress “Aviation in the XXI-st century”. NAU, 2012-09-25) Ilchenko Daria; Ільченко Дар'я Миколаївна; Ильченко Дарья НиколаевнаFor successful implementation of main functions (architectural-planning and ecological) urban greening system should correspond to the basic principles of formation, namely: the principle of spatial unity, functional ecology, historical identity, investment appeal. Parameters of city space should be put in a basis of typology of receptions of formation of urban greening system: its functionality, character development, the degree of transformation and artificial components of the urban environment, providing stability of greenery in difficult ecological conditions of cities of Donbass, balance of the built-up and free areas from building.Item Американські етнофобізми як засоби вербалізації етнокультурних стереотипів(Вісник Львівського університету. Серія Іноземні мови., 2010) Скіданова, Катерина ЮріївнаУ статті розглядаються американські етнофобізми, фактори, що зумовили появу етнічних прізвиськ, окреслено діапазон національно-расових угруповань, на які поширені американські етнофобізми, висвітлено функції зазначених номінативних одиниць, з’ясовано основні мотиваційні ознаки американських етнофобізмів.Item Аспекти формування архітектурно середовища навчальних корпусів спеціалізованих шкіл(Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв., 2008) Бутик Михайло Васильович; Бутик Михаил Васильевич; Butik MikhailУ статті розглядаються принципи формування архітектурного середовища спеціалізованих шкіл, а також розробка наукових рекомендацій з проектування будівель ліцеїв та гімназій.Item БІОТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ВІДХОДІВ В ЕНЕРҐОНОСІЇ(2011) Ястремська, Лариса СергіївнаВисвітлюються окремі біотехнологічні аспекти інтенсифікації процесу утворення біогазу при трансформації сільськогосподарських відходів нативною мезофільною мікрофлорою гною. Визначені оптимальні строки початку гідролізної стадії трансформації субстрату за нейтрального рівня рН. Показано, що збільшити вихід біогазу можливо за рахунок механічної обробки целюлозовмісного субстрату (соломи) та використання селекціонованної анаеробної мезофільної целюлолітичної асоціації мікроорганізмів. Результати досліджень можуть використовуватися в технологічному процесі отримання біопалива на промислових біогазових установках.Item Вербалізація концептуальної метафори «СОНЦЕ Є ЖИВА ІСТОТА» в романах У. Голдінга(Теоретична та дидактична філологія: зб. наук. праць. – К.: Міленіум, 2008. – Спецвип.1. – С. 13-20., 2008) Зозуля, Марія ОлександрівнаItem ВИЗНАЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ БУДІВЕЛЬ ПІДВИЩЕНОГО РІВНЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ З УРАХУВАННЯМ ФАКТОРІВ РИЗИКУ(Національний авіаційний університет, 2010) Бакулін, Євгеній АнатолійовичДисертація на здобуття вченого ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.23.01 – будівельні конструкції, будівлі та споруди. – Національний авіаційний університет, Київ, 2010. Дисертаційна робота присвячена розробці нової практичної інженерної методики оцінки надійності технічного стану експлуатованих будівель промислового призначення, підвищеного рівня відповідальності з урахуванням факторів ризику, що проявились за термін експлуатації та в подальшому розвитку створюють загрози руйнування. Проведені довготривалі натурні експериментальні дослідження зміни технічного стану експлуатованих будівель із залізобетонним каркасом, що знаходяться в реальних умовах експлуатації, ідентифіковані небезпечні руйнівні тенденції. Виконані чисельні моделювання роботи досліджених об’єктів з урахуванням реальних умов експлуатації та фактичного технічного стану, за результатами аналізу їхніх напружено-деформованих станів ідентифіковані небезпечні руйнівні тенденції. Виконані порівняльні аналізи натурних та чисельних досліджень, які показали достатню точність результатів, одержаних за розробленою методикою, а також покладених в її основу передумов і допущень.Item Визначення собівартості перевезень авіакомпаній(Національний авіаційний університет, 2013-04) Городецька, Лідія Олексіївна; Новокрещенов, Ігор ОлександровичУ статті розглядаються науково-методичні підходи до вдосконалення методів визначення собівартості перевезень в авіакомпаніях з врахуванням особливостей впливу більш суттєвих ринкових факторівItem Відтворення професійного мовлення доктора Хауса в українському дубляжі(Аграр Медіа Груп, 2013-04-06) Гузь, Анжела МихайлівнаItem ГІСТОГРАМНІ АЛГОРИТМИ ОБРОБКИ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ МАМОГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ(Національний авіаційний університет, 2009) Мірошниченко, Олександра СергіївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.12.17 – Радіотехнічні та телевізійні системи. Національний авіаційний університет, Київ, 2009. Побудовано модель послаблення рентгенівського випромінювання нормальними і патологічними тканинами молочних залоз. Розроблено математичну модель розподілу яскравості цифрової мамограми нормальних тканин і патологій. Створено алгоритм підвищення ефективності пошуку патологій на телевізійних мамограмах. Розроблено алгоритм зниження ймовірності помилкових рішень алгоритмів пошуку патологій на цифрових телевізійних мамограмах. Алгоритм сегментації мамограм забезпечує в середньому в 2,38 разів зниження кількості пікселів, що підлягають обробці на подальших етапах. Використання алгоритму вирівнювання фону сегментованої області цифрової мамограми знижує ширину головного інформаційного інтервалу гістограми розподілу яскравості на рівні 0,5 від його максимуму на 18 % і дисперсії на 21 %, що свідчить про зменшення впливу структури молочної залози на пошук патологій. Проведення дослідження роботи алгоритму зниження ймовірності помилкових рішень пошуку патологій на мамограмах дав наступні результати: в середньому для методу центральних моментів кількість достеменно-позитивних результатів підвищується на 10,9 %, а помилково-позитивних – знижується на 1,7 %, для методу розділення на класи щільності кількість достеменно-позитивних результатів підвищується на 2,6 %, помилково-позитивних – знижується на 2,6 %.Item ДІАГНОСТИКА ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ПІЛОТАЖНО-НАВІГАЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ В ДИНАМІЧНОМУ РЕЖИМІ(Національний авіаційний університет, 2010) Лейва Каналес, Максимо РемигиоДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 − експлуатація та ремонт засобів транспорту. − Національний авіаційний університет, м. Київ, 2010. Дисертаційну роботу присвячено забезпеченню заданого рівня якості процесу навігації і ефективності комплексного застосування пілотажно-навігаційного обладнання магістральних літаків. Для розв’язання цієї прикладної задачі в дисертації розроблено метод діагностики технічного стану ПНО магістральних літаків у динамічному режимі без демонтажу і зняття обладнання з ПК, а також структуру діагностичного комплексу для його реалізації. В основу методу покладено комплексування великої вибірки результатів математичного та напівнатурного моделювання з результатами обмеженої вибірки льотних випробувань обладнання. Модернізовано математичну модель динаміки польоту магістрального літака і розроблено нову математичну модель реакції шасі, що забезпечує заданий рівень точності імітації вхідних експлуатаційних режимів систем ПНО на всіх етапах польоту, враховуючи рух ПК по ЗПС під час руління, розбігу та пробігу. Розроблено методику перевірки адекватності характеристик систем ПНО їх реальному стану. Розроблено методику комплексної оцінки хара-ктеристик експлуатаційної ефективності.Item ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ІНВЕСТУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ПЕРЕОСНАЩЕННЯ АВІАКОМПАНІЙ(Національний авіаційний університет, 2010) Рибак, Олена МиколаївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний авіаційний університет, Київ 2010. Дисертацію присвячено питанню технічного переоснащення авіакомпаній України, як одній з передумов їх ефективної діяльності та розвитку на внутрішньому та міжнародних ринках авіаційних перевезень в умовах постійних технологічних та структурних змін і кризових явищ. Запропонований в роботі економічний механізм інвестування технічного переоснащення авіакомпаній України надає змогу системно підійти до формування моделі стимулювання інвестиційного процесу, враховує ендогенні та екзогенні фактори впливу на діяльність, та з огляду на інвестиційні можливості формує стратегію поведінки, як відповідь на важелі впливу, що застосовуються суб’єктами даного процесу. Реалізація запропонованих підходів дозволяє розробити систему формування та узгодження інтересів авіакомпаній та потенційних інвесторів при здійсненні технічного переоснащення, що балансується на рівні витрат на стимулювання та додаткового прибутку, отриманого в результаті технічного переоснащення.Item Експериментальна модель підготовки майбутніх інженерів авіаційної галузі до іншомовної професійної діяльності(Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах: зб. наук. праць. – К.: ДП «Інформ.-аналіт. агенство», 2009. – Вип. 17. – С. 186 – 193., 2009) Конопляник, Леся МиколаївнаУ статті представлено авторську дидактичну модель підготовки майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у майбутній професійній діяльності та пояснюються основні компоненти моделі. Також розглядаються основні критерії, показники та характеристики рівнів готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до іншомовної діяльності з метою визначення необхідного рівня для продуктивної діяльності.Item ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ(Національний авіаційний університет, 2010) Апарова, Оксана ВолодимирівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний авіаційний університет, Київ, 2010. Дисертацію присвячено теоретичним, методичним та практичним питанням забезпечення економічної ефективності сталого розвитку авіатранспортних підприємств в даний час і на перспективу. В цьому дослідженні визначено поняття “ефективність сталого розвитку авіапідприємства” та сформульовано основні її ознаки, удосконалено поняття “гнучкість підприємства”. Автором розроблено та запропоновано організаційно-економічний механізм забезпечення сталого розвитку авіакомпанії та сформульовано основні вимоги до його функціонування. Визначено напрями та особливості впровадження механізму забезпечення сталого розвитку в діяльність авіакомпаній України, на основі чого запропоновано модель забезпечення зростання доходів авіакомпанії, яка спрямована на визначення обсягів доходів через забезпечення залучення пасажиропотоку як основної передумови подолання кризових явищ на авіапідприємстві із наступним його виходом із кризового стану. В результаті досліджень здійснено прогноз економічних показників діяльності ДАП “Західні авіалінії” до 2014 року.Item ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ(Національний авіаційний університет, 2010) Колотуша, Людмила МиколаївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) - Національний авіаційний університет – Київ, 03058. В дисертації удосконалено механізм впровадження інновацій в систему обслуговування повітряного руху шляхом застосування методу критичного шляху. Запропоновано методику критеріального відбору систем обслуговування повітряного руху з використанням методу експертних оцінок - методу аналізу ієрархій. Проведена модифікація існуючої методики оцінки ефективності впровадження інновацій та створена модель оцінки ефективності впровадження системи автоматичного залежного спостереження при обслуговуванні повітряного руху.Item ЗАСТАВНІ ЗАКУПІВЛІ ЗЕРНА ЯК ВИД ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ВИРОБНИКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ(К:ТОВ МП ЛЕСЯ, 2014-02-27) Тимкович, Ірина ІванівнаItem Збереження національної маркованості при перекладі англійських фразеологізмів(Видавництво національного авіаційного університету НАУ-друк, 2010-04-03) Віблей, Ірина ВолодимирівнаItem Исследование и разработка теории процессов поляризации в управлении лучом света и как составной части электронно цифрового репродуцирования изображений(2010) Ситник, Олександр ГеоргійовичСтатья содержит результаты исследований и разработок цифровых методов и средств синтеза изображений, компьютерных и лазерных современных информационных технологий. На основе исследований и разработок реализована лазерная технология гравирования изображений.Item К ВОПРОСУ О СТЕПЕНИ ВЛИЯНИЯ ГОСУДАРСТВА НА ПРОЦЕСС ФОРМИРОВАНИЯ ИДЕОЛОГИИ СОВЕТСКИХ ГРАЖДАН В 1920-Е ГОДЫ(К:ТОВ МП ЛЕСЯ, 2014-02-27) Кузьмина, В. М.Item КЛАСИФІКАЦІЯ ВІБРАЦІЙНОГО СТАНУ ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА В ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Національний авіаційний університет, 2010) Гасиджак, Віктор СтепановичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 − експлуатація та ремонт засобів транспорту. − Національний авіаційний університет, м. Київ, 2010. Дисертацію присвячено підвищенню достовірності класифікації ві-браційного стану ГТД на основі використанням інтелектуальних техноло-гій. В роботі запропоновано використовувати поетапний підхід: на пер-шому етапі класифікувати вібраційний стан ГТД на основі сформованих діагностичних ознак, на другому – автоматична змінювати режим роботи ГТД. При цьому другий етап здійснюється лише тоді, коли вібраційних параметри двигуна перебувають у діапазоні «потребує вжиття заходів». У дисертаційній роботі вдосконалено структуру системи автомати-чного діагностування та керування режимами роботи ГТД, що дозволяє автоматично змінювати режим функціонування двигуна, для зменшення негативного впливу вібрації на окремі вузли і тим самим скоротити екс-плуатаційні витрати. Розроблено ефективний алгоритм структурного та параметричного синтезу ІСАД, яка містить у собі радіально-базисну нейронну мережу з нечітким виведенням класифікації і прогнозуванням вібраційного стану ГТД. Розроблено методику побудови «бази класів» ІСАД у вигляді: «якщо (діагностичні ознаки), то (клас вібраційного стану ГТД), що дає змогу використовувати експертні оцінки вібраційного стану ГТД, а також сформувати діагностичні ознаки з урахуванням зміни вібраційних характеристик типового двигуна, що дозволяє підвищувати точність класифікації вібраційного стану механічної частини ГТД.Item Класифікація та відтворення антропосемічних субстантивних композитів-бахуврихі англійської мови(Аграр Медіа Груп, 2013-04-06) Чубань, Андрій Валентинович