Наукові видання кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20493
Browse
Browsing Наукові видання кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики by Title
Now showing 1 - 20 of 28
- Results Per Page
- Sort Options
Item Information and communication technologies in teaching foreign languages in technical university(Національний авіаційний університет Proceedings. The fifth world congress «Aviation in the XXI-st century»: «Safety in Aviation and space Technolo-gies». Sept. 25–27: – K., 2012. – Vol. 3. – P. 11.41–11.43, 2012-09) Кузнєцов, Василь Олексійович; Kuznetsov, VasilyUse of computers as a tool for teaching English the students of techical cpecialties. Possibilities, prospects and features of new approaches in special content-based language curricula are discussed.Item Автореферат "Міфопоетика творчості Гарта Крейна"(2017) Колісниченко, Анна ВіталіївнаItem Гражданская война в США: литературные версии XXI столетия(Отображение и интерпретация истории в культуре США: Материалы XXXIV международной конференции Российского общества по изучению культуры США 12-17 декабря 2008. - М.: Факультет журналистики МГУ, 2011. - С. 72-80., 2011) Висоцька, Наталія ОлександрівнаItem ГРАЄМО КОМЕДІЮ – ГРАЄМО З КОМЕДІЄЮ: «ЯК ВАМ ЦЕ СПОДОБАЄТЬСЯ» В.ШЕКСПІРА У ВЕРСІЇ Д.НІГРО(Американські та британські студії: мовознавство, літературознавство, міжкультурна комунікація: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна. О.Г. Шостак. - К.:Талком, 2015. – С. 8 - 11., 2015) Висоцька, Наталія ОлександрівнаItem КАТОЛИЦЬКИЙ ДИСКУРС І КАРТИНА СВІТУ У ХУДОЖНІЙ СИСТЕМІ ЕПОПЕЇ «ЛЮБОВНІ ЧАРИ» ЛУЇЗ ЕРДРІЧ(Соціальні комунікації: результати досліджень - 2013 : колек-тивна монографія [за наук. ред. О. Холода; автори : Безручко О.В., Галацька B.Л., Зикун Н.І. та ін.]. У 3-х т. Т. З : Галузеві соціальні комунікації. - К.: КНУКіМ, 2014. С. 126-153., 2014) Шостак, Оксана ГригорівнаItem Item Міфологічний код творів Гарта Крейна(2020) Колісниченко, Анна ВіталіївнаМета. Метою статті є розкриття особливостей міфопоетики творчості Гарта Крейна; проаналізувати основні архетипні образи, універсальні та індивідуальні символічно-міфологічні комплекси у контексті світової та національної художньої традиції; конкретизувати історико-культурний контекст, взаємодію традиції і поетикальних експериментів модерністів як дієвий фактор формування світогляду митця; з’ясувати основні джерела запозичення класичних міфів та проаналізувати їхню художню трансформацію митцем; проаналізувати своєрідність міфологізації і семантизації артефактів і об’єктів сучасності в неоміфологічному художньому просторі Крейна; дослідити вербальний дискурс як фактор міфологізації; на основі здійсненого аналізу визначити особливості міфопоетики Крейна, що стали результатом цілеспрямованого формування поетом «нового міфу Америки». Методи. Методи розвідки визначені її проблематикою і завданнями, зумовили комплексне застосування елементів біографічного методу – для з’ясування факторів упливу особистого життя на становлення творчої особистості Гарта Крейна, що поєднується з порівняльно-історичним – для виявлення важливих віх національної художньої традиції та окреслення сучасного митцеві контексту появи його творів; архетипокритики, що дозволило з’ясувати первинні джерела поетичної образності митця; а також інструментарію міфокритики для вияву тих символів і міфологічних комплексів, що сформували авторський неоміф. Результати. Здійснений комплексний аналіз міфопоетики Гарта Крейна в контексті літератури американського модернізму. Проаналізовані особливості складної взаємодії архаїчного міфу, національної художньої традиції феноменів модерної дійсності у створенні авторського неоміфу. Окреслені різнорідні міфологічні дискурси – індіанський, античний, християнський і т. д., їхня трансформація і синтез. Висновки. Детальний аналіз міфологічних кодів творів Г. Крейна дав змогу з’ясувати основні джерела запозичення класичних міфів та проаналізувати їхню художню трансформацію митцем. У розвідці зазначається, що, запозичуючи міфологеми з міфологій різних культур, Крейн зазвичай трансформував їх принагідно реалій сучасності, прагнучи крізь «вічний образ» ретранслювати своє бачення саме американського соціуму.Item Міфопоетика творчості Гарта Крейна(2017) Колісниченко, Анна ВіталіївнаItem Міфічний синкретизм художнього простору поеми Гарта Крейна "Міст"(2016) Колісниченко, Анна ВіталіївнаItem Новітні Інформаційні технології у навчанні іноземним мовам у технічних закладах(Національний авіаційний університет, Матеріали ХІI міжн. науково-технічної конф. «Авіа-2015». – К.: НАУ, 2015. – С. 36.41-36.44., 2015-04) Кузнєцов, Василь ОлексійовияВикористання сучасних комп'ютерів та інформаційно-комутативних технологій розглядається як засіб навчання іноземним мовам студентів технічних факультетів. Обговорені реальні перспективи та практичні застосування нових навчальних методик у курсах іноземної мови за професійним спрямуванням.Item От «города на холме» до мега/техно/полиса: урбанистические локусы США как культурные тропы(Природа и культура: американский опыт сосуществования. Город и урбанизм в американской культуре. Материалы XXXVI и XXXVII международных конференций Российского общества по изучению культуры США. «Природа и культура: американский опыт сосуществования / Nature and Sustainability in City (3-10 декабря 2010) и «Город и урбанизм в американской культуре / City and Urbanism in American Culture (2-9 декабря 2011). Отв. ред. Л.Г. Михайлова. - М.: Факультет журналистики МГУ, 2014.- C. 215-216., 2014) Висоцька, Наталія ОлександрівнаItem Першостихії як засіб гармонізації художнього простору поеми Гарта Крейна "Міст"(2016) Колісниченко, Анна ВіталіївнаItem Питання технічної термінології в курсі іноземної мови у немовних навчальних закладах(Сучасне літературо¬знавство та приклад¬на лінгві¬ст謬ка: американсь¬кі та британські студії: Мат. І Міжн. симпозіуму: В 2 т. – Т. 2. – К.: Універси¬тет «Україна», 2013. – С. 85–89., 2013) Кузнєцов, Василь ОлексійовичРозглянуті особливості навчання студентів правильному використанню фахової термінологіі у курсі іноземної (англійської мови)за професійним спрямуванням.Item ПРЕФІКСИ «ТРАНС» І «ПОСТ» ЯК КУЛЬТУРНІ МЕТАФОРИ СУЧАСНОСТІ(Сучасне літературознавство та прикладна лінгвістика: американські та британські студії: Матеріали І Міжнародного симпозіуму. 17-19 квітня 2013 р.: В 2 т. – Т.1/ За заг. ред. А. Ґ. Ґудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Університет «Україна», 2013. – С. 11., 2013) Висоцька, Наталія ОлександрівнаItem Проблема адаптації форм виховних заходів(Видавнича група «Наукові перспективи», 2022) Колісниченко, Анна Віталіївна; Харицька, Світлана Василівна; Kharytska, Svitlana Vasylivna; Kolisnychenko, Anna VitaliivnaФормування національної ідентичності, сприяння збагаченню й оновленню інтелектуального фонду нації, виховання еліти – завдання, що стоїть перед вищими навчальними закладами на одному рівні з підготовкою висококваліфікованих фахівців. Національна ідентичність – це персональна ідентичність або відчуття приналежності до певної держави чи нації. Національна ідентичність/самосвідомість – одна зі складових ідентичності людини, пов’язана з відчутною їм приналежністю до певного етносу чи нації. Усвідомлення та осмислення власної ідентичності є одним з найважливіших мотиваційних чинників поведінки. Вища школа, плануючи проведення виховних заходів має дотримуватись даних принципів, щоб не втратити зерна національної ідентичності, посіяні у середній школі. Маємо визнати, що формування національної ідентичності є неодмінним фактором стабільного і стійкого існування держави, а іноді, навіть, подальше виживання та існування країни. Виховна робота – це той аспект формування особистості, який просто не можна відкласти на потім. Навіть карантин не може стати перепоною для проведення заходів, які допоможуть сформувати культурні цінності та сприяти гармонійному розвитку. У системі професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах має продовжуватися процес реалізації вимог програми виховання всебічно розвиненої особистості. У виховній роботі зі студентською молоддю варто використовувати різні форми. Переведення закладу вищої освіти на дистанційне навчання перед викладачами/кураторами поставило непросте питання, яке потребує креативного мислення для проведення виховних заходів онлайн. Студенти-першокурсники відчувають брак виховних та позаурочних заходів порівняно зі школою, тому відновити цей баланс є першочерговим завданням кураторів та викладачів, які працюють зі студентами молодших курсів.Item ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН(Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010) Захарчук, Наталія ВасилівнаВ період поглиблення процесів європейської інтеграції та глобалізації Україна має нагальні проблеми в різних сферах діяльності. З розширенням зовнішньоекономічних зв’язків, підвищенням конкурентоспроможності на міжнародному ринку праці, адаптацією власного суспільного досвіду до світового перед нашою країною постали питання охорони довкілля, екологічної стабільності навколишнього середовища як в самій державі, так і за її межами. Розв’язання цього завдання потребує певних змін у системі освіти та вихованні молоді. За таких обставин вимоги до фахової підготовки майбутніх спеціалістів інженерно-технологічного профілю зростають, оскільки для вирішення глобальних екологічних проблем і для поліпшення стану природного середовища необхідно опанувати мистецтво комунікації з представниками різних держав, національностей, культур, бути готовими стати учасниками міжкультурних контактів. Для цього потрібно не лише володіти мовленнєвими та немовленнєвими засобами взаємодії, але й знати культурні особливості тих чи інших народів. Причина цього – перетворення культури із розвитком цивілізації як основи формування особистості на засіб становлення в молодої людини суспільних та національних цінностей, міжнародного співробітництва. Сьогодні важко знайти хоча б одну галузь діяльності, яка не зазнала впливу культур інших етнічних спільностей та народів. Тому метою професійної підготовки спеціалістів екологічної сфери є спрямованість на формування системи гуманістичних цінностей, підготовка студентів до здійснення міжнародної професійної взаємодії, забезпечення можливості конструктивної міжкультурної комунікації майбутніх спеціалістів технічного профілю з іноземними колегами. Провідною ідеєю стає необхідність володіння міжкультурною компетенцією майбутніми фахівцями, посилення ролі гуманітарних предметів, які викладаються у вищій школі. Працюючи з поданим матеріалом, кожен може долучитись до процесу формування готовності до міжкультурної комунікації. Методичні рекомендації допоможуть педагогам не лише покращити рівень фахової підготовки майбутніх спеціалістів екологічної сфери, але й на творчому рівні впроваджувати комунікативні технології в навчально-виховний процес вищих технічних навчальних закладів.Item РОБОТА ІЗ СЛОВНИКОВОЮ СТАТТЕЮ ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК АНОТУВАННЯ ТА РЕФЕРУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТЕКСТІВ(Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах, 2017) Харицька, Світлана ВасилівнаНеобхідно, щоб студенти свідомо і самостійно здійснювали пошукову діяльність під час різних видів роботи, як на занятті, так і в позааудиторний час, роблячи це усвідомлено, регулярно і систематично. По-перше, до текстів словникових статей для отримання додаткової інформації майбутні фахівці звертаються вивчаючи якусь тему , для отримання пояснення того чи іншого явища. По-друге, на сьогоднішній день жодний навчально-виховний процес неможливий без пошуку нової інформації. Аналізуючи сучасні інформаційні джерела, можна поділити їх умовно на класичні (друковані) та на електронних носіях (далі електронні). Словник – це книга, в якій в алфавітному чи тематичному порядку подано слова якоїсь мови (з тлумаченням, перекладом на іншу мову і т. ін.).Item РОЛЬ ПРОФИЛЬНЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ ПРИ СОСТАВЛЕНИИ ТЕХНИЧЕСКИХ ПЕРЕВОДГЫХ СЛОВАРЕЙ(Подолання мовних і комунікативних бар'єрів: освіта , наука, культура:збірник наукових праць / за заг.ред А.Г.Гудманяна, О. В. Ковтун. - К. :Аграр Медіа Груп, 2016. - 342 с.., 2016-11) Харицька, Світлана Василівна; Глушаниця, Наталія ВікторівнаItem Роль сформованості національної ідентичності в системі соціальних комунікацій(2020) Колісниченко, Анна Віталіївна; Харицька, Світлана Василівна; Глушаниця, Наталія Вікторівна; Конопляник, Леся Миколаївна; Пришупа, Юлія Юріївна; Шостак, Оксана ГригорівнаМова є потужним засобом соціалізації особистості, а відтак вона відіграє визначальну роль у формування національної ідентичності. Мовна система віддзеркалює те, що є найважливішим для будь-якої нації, її культури, історії, звичаїв та традицій. Мовна політика, у свою чергу, відображає соціальні чи політичні зміни в країні та світі. Тому, не варто недооцінювати значимість коректного вирішення гуманітарних питань (мови, культури, освіти, науки) оскільки це може спричинити ослаблення та руйнацію держави, переконливим доказом чого слугує історичний досвід багатьох країн світу. Мовна ідентичність є вагомим засобом самовизначення й самоідентифікації особистості. Саме цей аспект і визначає актуальність теми дослідження.Item Рольові ігри КПІ(2009) Тарнавська, Тетяна Вердіївна