Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12665
Browse
Browsing Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу by Subject "378.091.33:004:811.111(045)"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Потенціал технології подкастинг у формуванні іншомовної компетентності майбутніх перекладачів(Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. – Київ, 2020 - № 16. С. 60-68., 2020) Ковтун, Олена Віталіївна; Гармаш, Тетяна Андріївна; Хайдарі, Наталія ІгорівнаЗміна парадигми освіти від традиційної до особистісно зорієнтованої, перехід на нові освітні стандарти вимагають від закладу вищої освіти (ЗВО) вдосконалення якості підготовки майбутнього фахівця, залучення до освітнього процесу інноваційних технологій навчання, посилення уваги до організації самостійної роботи студентів, упровадження в освітній процес елементів дистанційного навчання. Мета статті полягала у з’ясуванні потенціалу технології подкастинг у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів-майбутніх перекладачів. Для досягнення мети дослідження використано теоретичні та емпіричні методи наукового пізнання, як- от: теоретичний аналіз, що дав змогу з’ясувати сутність технології подкастинг у вивченні іноземної мови, її переваги та недоліки; інтерв’ювання, спостереження за освітнім процесом, що уможливили визначення доцільності впровадження технології подкастинг в освітній процес ЗВО; педагогічний експеримент, завдяки якому розкрито прихований потенціал інноваційної освітньої технології подкастинг у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів. Уточнено переваги (можливість залучення студентів до роботи із сучасним автентичним мовленнєвим матеріалом; надання навчанню неформального характеру; формування у студентів уявлень про розмаїття діалектів і варіантів іноземної мови, що вивчається; зручність у використанні) та недоліки (відсутність автоматизованої системи перевірки правильності відповідей, підрахунку кількості спроб виконання завдань і перегляду інтерв’ю, звіту про номенклатуру допущених помилок, регулярності виконання завдань упродовж семестру) використання технології подкастинг в організації самостійної роботи та дистанційного навчання студентів-майбутніх перекладачів. Розкрито досвід використання німецькомовного освітнього ресурсу “The Easy German Podcast”, англомовних подкастів Speakout (Pearson) та подкасту новин “CNN 10” в організації самостійної роботи з дисциплін «Практичний курс другої іноземної мови та переклад (німецька)» та «Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)». Висвітлено структуру та компоненти досліджуваних подкастів, запропоновано ілюстративний матеріал у вигляді друкованих прикладів-транскриптів, подано методичні рекомендації для їх упровадження в освітній процес. Проведене експериментальне дослідження довело, що впровадження технології подкастинг у самостійну роботу і дистанційне навчання студентів спеціальності 035 «Філологія» позитивно впливає на формування іншомовної комунікативної компетентності студентів, збагачує їхній словниковий запас, вдосконалює граматичні навички, розширює діапазон лінгвосоціокультурних знань, сприяє розвитку умінь міжкультурної комунікації.