Монографії, навчальні посібники кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58728
Browse
Browsing Монографії, навчальні посібники кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) by Subject "MEMS-технології"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Алгоритмічне забезпечення інерціально-супутникових систем навігаціїї: Монографія(Національний авіаційний університет, 2011) Захарін, Ф.М.; Синєглазов, В.М.; Філяшкін, М.К.В монографії систематизовано викладено принципи побудови супутникових й інерціальних навігаційних систем повітряних суден. Окремо для інерціальних навігаційних систем розглянуті їхні датчики первинної інформації, включаючи мікромеханічні, що виготовленні на основі MEMS-технологій, та варіанти побудови гіростабілізованих платформ. Проаналізовані джерела похибок і отримані математичні моделі еволюції похибок окремих навігаційних систем. Наведені типові алгоритми функціонування супутникових й інерціальних навігаційних систем. Наведено класифікацію інерціально-супутникових навігаційних систем і можливі варіанти їхньої реалізації. Сформульована в загальній постановці задача оптимального комплексування інерціальної та супутникової систем навігації. Наведені доробки авторів з розробки оптимальних і субоптимальних алгоритмів комплексної обробки інформації в інерціально-супутникових системах навігації. Для фахівців у галузі розробки та досліджень інерціально-супутникових систем навігації, також може бути корисною для студентів вищих навчальних закладів, та інженерно-технічному складу авіаційних підприємств.Item Інерціально-супутникові навігаційні системи(Національний авіаційний університет «НАУ-друк», 2009) Філяшкін, М.К.; Рогожин, В.О.; Скрипець, А.В.; Лукінова, Т.І.Систематизовано викладено принципи побудови супутникових й інерціальних навігаційних систем повітряних суден. Наведені типові алгоритми функціонування супутникових й інерціальних навігаційних систем. Окремо для інерціальних навігаційних систем розглянуті їхні датчики первинної інформації, включаючи мікромеханічні, що виготовленні на основі MEMS-технологій, та варіанти побудови гіростабілізованих платформ. Проаналізовані джерела похибок окремих навігаційних систем. Наведено класифікацію інерціально-супутникових навігаційних систем і можливі варіанти їхньої реалізації. Розглянуті основні алгоритми сумісної обробки інформації. Сформульована в загальній постановці задача оптимального комплексування інерціальної та супутникової систем навігації, розглянуті варіанти реалізації алгоритмів комплексування. Для студентів вищих навчальних закладів, може бути корисним інженерно-технічному складу авіаційних підприємств, а також інженерам у галузі розробки та досліджень інерціально-супутникових систем навігації.