Кафедра авіаційної англійскої мови
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9149
News
Відповідальна за розділ: старший лаборант кафедри авіаційної англійскої мови Лисенко Світлана Анатоліївна. E-mail: svitlana.lysenko@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра авіаційної англійскої мови by Subject "37:172.4:[001:(045/046)]"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Роль професійних обє'днань у підготовці сучасного фахівця(Видавництво ТОВ "Юрка Любченка", 2019-10) Фурсенко, Тетяна Миколаївна; Фурсенко, Татьяна Николаевна; Fursenko, TetianaПроаналізовано перспективи розвитку вищої освіти в умовах кризи класичного університету та можливостей, які відкриває взаємодія освіти та бізнесу на індивідуальному, інституційному та соціальному рівнях. Здійснено категоріальний аналіз поняття «професійне об’єднання», окреслено основні функції таких організацій щодо здійснення навчання нової генерації фахівців певного профілю та розвитку професії в цілому. Здійснено короткий огляд зарубіжної практики залучення професійних об’єднань до професійної підготовки фахівців, а також аналіз практики набуття статусу кваліфікованого актуарія у Канаді як яскравий приклад успішного функціонування місцевого професійного об’єднання та аналогічних установ-партнерів як регуляторів та провайдерів освітніх послуг.Item Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн(Видавництво ТОВ "Юрка Любченка", 2019-10) Пазюра, Наталія Валентинівна; Пазюра, Наталья Валентиновна; Paziura, NataliiaАвтор статті висловлює думку щодо важливої ролі англійської мови, як мови міжнародного спілкування, для налагодження взаєморозуміння між представниками різних культур. Особливого значення навички іншомовної комунікації набули в умовах інтернаціоналізації вищої освіти. Знання іноземної мови перетворились на одну з основних умов академічної мобільності. Цікавим є досвід розвинених країн Азії, які зацікавлені в збільшенні кількості іноземних студентів для азійських закладів вищої освіти та навчанні азійських студентів закордоном. Для цього азійськими країнами були вжити необхідні заходи, як-то: запровадження у закладах вищої освіти кредитно-трансферної системи, відкриття інституції Мобільного університету в Азії та тихоокеанському регіоні, посилення міжнародного співробітництва. Результатом цих ініціатив стала підвищена увага до формування навичок іншомовної комунікації студентів азійських ЗВО. Представлений аналіз особливостей формування комунікативної компетенції в різних країнах. В країнах в яких англійська мова не є рідною мовою населення, вона викладається не носіям мови як друга іноземна для того, щоб вони могли бути учасниками процесу інтернаціоналізації вищої освіти своїх країн. Водночас, в багатьох країнах, де англійська є офіційною вона є мовою навчання, хоча поза межами начального закладу можливе спілкування студентів іншою, рідною мовою. Це свідчить про існування двох контрастуючих контекстів формування навичок іншомовної комунікації. Але в обох випадках увага педагогів спрямовується на труднощі, що відчувають студенти у процесі досягнення необхідного рівня володіння англійською мовою. Авторка аналізує основні проблеми та труднощі в формуванні навичок іншомовної комунікації, підкреслює важливість поєднання навчання іноземної мови із формуванням крос-культурної компетентності для виховання толерантності до представників інших культур, що є запорукою їхнього ефективного спілкування. З іншого боку, навички крос культурної комунікації гарантують ефективність процесу навчання, оскільки викладач повинен знати особливості і культурні традиції своїх студентів. Наголошується на тому, що одним з важливих чинників, що впливають на формування навичок іншомовної комунікації в умовах інтернаціоналізації вищої освіти є засвоєння студентами специфіки кроскультурних відносин, а саме: відмінностей в структурах мовленнєвих актів рідної та мови, що вивчається, системі цінностей культури, що вивчається, особливостей вербальної та невербальної поведінки відповідно до норм національної культури.