Browsing by Author "Tereminko, Larysa"
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Developing software engineering students’ readiness for professional mobility through blended learning(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2019) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Лузік, Ельвіра Василівна; Теремінко, Лариса Григорівна; Akmaldinova, Oleksandra; Luzik, Elvira; Tereminko, LarysaСтаття присвячена актуальним питанням дослідження проблеми формування готовності майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення до професійної мобільності в освітньо-інформаційному середовищі технічного університету. За результатами проведеного в Національному авіаційному університеті педагогічного експерименту із залученням 158 студентів І-V курсів навчання підтверджено гіпотезу дослідження щодо залежності готовності студентів до професійної мобільності від таких організаційних і педагогічних умов: 1) розвиток позитивного мотивування студентів до навчання та майбутньої професійної діяльності з використанням інтерактивних методів та інформаційних технологій; 2) інтеграція структури та змісту курсу іноземної мови з професійною підготовкою, моделюючи професійну діяльність за допомогою змішаного навчання; 3) синергія психолого-педагогічного процесу з урахуванням професійної компетентності викладача.Item English language training for university teachers(National Aviation University, 2024) Tereminko, Larysa; Теремінко, Лариса ГригорівнаThe problem of English language training for university teachers is addressed. Different models of teaching a professional foreign language and specialized subjects in a foreign language are discussed. The components and the structure of the learning content are considered. The problems of the English language training for teachers of specialized subjects were distinguished. The ways of further development of ESP competence of the teaching staff of the university were outlined.Item Professional English. Applied Mathematics. Manual (Guidebook)(National Aviation University, 2023) Akmaldinova, Oleksandra; Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Hurska, Olena; Гурська, Олена Олександрівна; Tereminko, Larysa; Теремінко, Лариса Григорівна; Denysenko, Nataliia; Денисенко, Наталія Григорівна; Sorokun, Hanna; Сорокун, Ганна ВасилівнаThe manual "Applied Mathematics" consists of four units dedicated to studying professionally oriented issues and contains various types of communicative-lexical and grammar exercises. The manual is based on authentic original non-adapted texts from contemporary periodicals in the field of information technology. Designed for higher education seekers.Item Professional English: Fundamentals of Software Engineering(Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна, 2015-09-18) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Акмалдинова, Александра Николаевна; Akmaldinova, Oleksandra; Бугайов, Олександр Євгенович; Бугаёв, Александр Евгеньевич; Buhaiov, Oleksandr; Теремінко, Лариса Григорівна; Тереминко, Лариса Григорьевна; Tereminko, Larysa; Гурська, Олена Олександрівна; Гурская, Елена Александровна; Hurska, Olena; Мислива, Тетяна Анатоліївна; Мыслывая, Татьяна Анатольевна; Myslyva, Tetiana; Муркіна, Наталія Іванівна; Муркина, Наталья Ивановна; Murkina, NataliaПосібник містить оригінальні тексти фахового змісту, які супроводжуються тематичним вокабуляром та вправами різного методичного спрямування. Для студентів вищих навчальних закладів.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова»(Національний авіаційний університет, 2023) Теремінко, Лариса; Tereminko, LarysaДана дисципліна є практичною основою формування у студентів навичок вільного володіння іноземною мовою, вміння здобувати потрібну інформацію з іноземних друкованих матеріалів, вільно користуватися іноземною літературою за фахом та в сфері ділового спілкування, що сприяє підвищенню кваліфікації та допомагає їм добре виконувати професійні обов’язки. Навчання мові ділового спілкування є невід’ємною складовою підготовки фахівців, робота яких у сучасних умовах набуває особливо важливого значення в усіх галузях діяльності. Вивчення ділової іноземної мови розширює кругозір та ерудицію студентів, розвиває інтерес до професії, підвищує їх культурний рівень. Основними завданнями вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова» є розкриття суті, мети та завдання професійно-орієнтованої ділової комунікації в сучасному світі; володіння основною термінологією сфери ділового спілкування; удосконалення знань з лексичних та граматичних норм сучасної іноземної мови, що важливі в професійно-орієнтованому діловому дискурсі; удосконалення й подальший розвиток набутих знань, навичок та вмінь з іноземної мови в різних видах мовної діяльності; підвищення культури писемного й усного мовлення; формування усвідомлення важливості іншомовної компетентності в професійній сфері; розширення знань про сфери використання професійної іноземної мови; розвиток творчого мислення студентів; надання студенту доступу до зарубіжних фахових джерел.Item Переклад архаїзмів історичного роману Айвенго(Видавничий дім Гельветика, 2021) Білоус, Наталя Петрівна; Гурська, Олена Олександрівна; Теремінко, Лариса Григорівна; Bilous, Natalia; Hurska, Olena; Tereminko, LarysaУ статті проаналізовано історичний роман В. Скотта «Айвенго» на предмет виявлення історично маркованої лексики, визначено її форми й функції. Увагу зосереджено на вивченні функціонування історично маркованої лексики, що слугує засобом творення хронотопу й виконує функцію маркування. Автори зауважують, що історично маркована лексика охоплює історизми й архаїзми, які натомість поділяють на архаїзовані й обсолетизовані слова. Автори зосереджують увагу на особливостях функціонування лексико-тематичних груп в історичному романі В. Скотта «Айвенго». Переклад історизмів неможливий без аналізу їхньої семантики, яку потрібно намагатися якнайповніше відтворити, зважаючи на тематичну належність, осмислюючи конотації, що постають в уяві носія мови й мають бути кваліфіковані через специфіку тематичної групи, до якої вони належать.Item Переклад історизмів роману В. Скотта Айвенго(Видавничий дім Гельветика, 2021) Білоус, Наталя Петрівна; Гурська, Олена Олександрівна; Теремінко, Лариса Григорівна; Bilous, Natalia; Hurska, Olena; Tereminko, LarysaУ статті проаналізовано історичний роман В. Скотта «Айвенго» на предмет виявлення історично маркованої лексики, визначено її форми й функції. Розподіл архаїзованих частин мови в історичному романі «Айвенго» свідчить, що цільова установка творчості В. Скотта спрямована на конкретизацію описуваних подій зображеного в романі історичного часу, що створюється шляхом скрупульозної деталізації й завдяки послідовності у відтворенні загальної картини подій. Постулюється ідея про необхідність передання всіх особливостей і тонкощів архаїзованих компонентів твору, що виникли внаслідок реалізації стилістичних ресурсів архаїчної лексики мови оригіналу, що потребує найбільш широкого спектру засобів відтворення відтінків у мові перекладу.Item Формування готовності до професійної мобільності майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення(Національний авіаційний університет, 2020-09-28) Теремінко, Лариса Григорівна; Tereminko, Larysa; Тереминко, Ларисв ГригорьевнаДисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування готовності до професійної мобільності майбутніх фахівців з ІПЗ. Науково обґрунтовано психолого-педагогічні умови формування готовності до професійної мобільності майбутніх фахівців з ІПЗ: розвиток внутрішньої позитивної мотивації студентів до навчальної та майбутньої професійної діяльності; синергетичність психолого-педагогічного процесу формування готовності до професійної мобільності майбутніх фахівців з ІПЗ, обумовлена суб’єкт-суб’єктною взаємодією викладача й студентів; інтеграція змісту іншомовної та професійної підготовки в процесі змішаного навчання, соціально-особистісна й професійно-технічна спрямованість вивчення іноземної мови; організація квазіпрофесійної діяльності майбутніх фахівців з ІПЗ за рахунок використання інтерактивних методів навчання та ІТ. Розроблено й експериментально апробовано структурно-функціональну модель формування готовності до професійної мобільності майбутніх фахівців з ІПЗ.Item Історично маркована лексика роману В. Скотта Айвенго як засіб історичної стилізації художнього тексту(Видавничий дім Гельветика, 2021) Білоус, Наталя Петрівна; Подсєвак, Катерина Сергіївна; Теремінко, Лариса Григорівна; Bilous, Natalia; Podsievak, Kateryna; Tereminko, LarysaУ статті проаналізовано історичний роман В. Скотта «Айвенго» на предмет виявлення історично маркованої лексики, визначено її форми й функції. Зокрема, увагу зосереджено на вивченні функціонування історично маркованої лексики, що слугує засобом творення хронотопу й виконує функцію маркування. Автор зауважує, що історично маркована лексика охоплює історизми й архаїзми, які натомість поділяють на архаїзовані й обсолетизовані слова. Автор зосереджує увагу на особливостях функціонування лексико-тематичних груп в історичному романі В. Скотта «Айвенго». Переклад історизмів неможливий без аналізу їхньої семантики, яку потрібно намагатися якнайповніше відтворити, зважаючи на тематичну належність, осмислюючи конотації, що постають в уяві носія мови й мають бути кваліфіковані через специфіку тематичної групи, до якої вони належать. Таке переконання дало змогу застосувати в пропонованому дослідженні аналітичний підхід, згідно з яким специфіка відтворення історизмів у перекладі щодо параметрів точності історичної інформації, зокрема й часового складника й пов’язаних із ним асоціацій, корелює з чинником належності до певної тематичної групи.