Browsing by Author "Kriveljov, Leonid"
Now showing 1 - 20 of 31
- Results Per Page
- Sort Options
Item A long-term break in operation as a separate stage of the life cycle of airfields(Baltija Publishing, 2024-03-06) Agieieva Galyna; Kriveljov, Leonid; Агєєва Галина Миколаївна; Крівєльов, Леонід ІвановичToday's reality has shown that the life cycle of buildings and structures can encounter specific stages that have specific characteristics and cannot be attributed to generally accepted ones. The relevant design standards in the field of construction do not stipulate a long-term operation break, which, consequently, the standards of scientific and technical support do not regulate as a separate stage of the life cycle. In particular, the practice of resuming the construction of large-scale infrastructure facilities after a long break indicates that the program of their scientific and technical support includes a set of studies that current standards do not prescribe. A number of studies may be related to solving the issues of suspending construction without having to mothball a facility.Item Architecture of buildings and structures of civil aviation(National Aviation University, 2001) Kriveljov, Leonid; Simonenko, Valeriy; Dmitruk, Inna; Крівєльов, Леонід Іванович; Симоненко, Валерій Анатолійович; Дмитрук, Інна АксентьївнаIt contains recommendations on development of the main constructive elements of a building and additinal information necessary for carrying out a course paper. Indended for the third year students of speciality 7.092101 "Industrial and civil construction".Item Transformation of pedestrian route schemes in the parking – air terminal zones in the course of airport reconstruction(National aviation university, 2022-09-28) Agieieva Galyna; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Kriveljov, Leonid; Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид ИвановичThe paper covers the results of the study of pedestrian route schemes on the terminal square, including multi-story parkings. Design decisions on compliance with regulatory requirements at Boryspil International Airport are analyzed. Principle solutions to reduce the length of pedestrian routes and travel time are presented.Item Архітектура будинків та споруд цивільної авіації(Національний авіаційний університет, 2000) Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, Leonid; Критова, О. М.; Kritova, O.Містять рекомендації по розробці основних конструктивних елементів будинку і додаткові відомості, небхідні для виконання курсової роботи. Призначені для студентів третього курсу спеціальностей 7.092101 "Промислове та цивільне будівництво" спеціалізації 7.092101.02 "Будівництво та експлуатація аеропортів" та 7.092105 "Автомобільні дороги та аеродроми" спеціалізації 7.092105.01 "Будівництво та експлуатація аеродромів".Item Будинки для швидкого відновлення житлового фонду населених пунктів, що постраждали від проявів надзвичайних ситуацій(Поліграф-Єкспрес, 2007) Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, Leonid; Овсепян, Г. А.; Волкова, С. Г.; Volkova, S.Мета роботи полягає у виявленні можливостей створення систем будинків для швидкого первинного відновлення житлового фонда під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в умовах України. Наведено чотири проєктних пропозиції одноповерхових будинків, що розроблені на засадах каркасних і великопанельних систем. Передбачається, що запропоновані будинки надаються постраждалим у якості державної субсидії. В подальшому вони можуть бути добудовані і опоряджені згідно з можливостями власників. Розроблено технічне завдання на розробку мобільних будинків, зведення яких передбачається для термінового розселення постраждалих. Вважається, що такі будинки повинні мати ресурс багаторазового зведення-розбирання. Результати роботи будуть впроваджені при розробці проєкта конструктивної системи швидкомонтуємого житла.Item Будинки для швидкого відновлення житлового фонду населених пунктів, що постраждали від проявів надзвичайних ситуацій(Поліграф-Єкспрес, 2007-05) Крівєльов, Леонід Іванович; Овсепян, Г. А.; Волкова, С. Г.; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, LeonidМета роботи полягає у виявленні можливостей створення систем будинків для швидкого первинного відновлення житлового фонда під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в умовах України. Наведено чотири проєктних пропозиції одноповерхових будинків, що розроблені на засадах каркасних і великопанельних систем. Передбачається, що запропоновані будинки надаються постраждалим у якості державної субсидії. В подальшому вони можуть бути добудовані і опоряджені згідно з можливостями власників. Розроблено технічне завдання на розробку мобільних будинків, зведення яких передбачаєься для термінового розселення постраждалих. Вважається, що такі будинки повинні мати ресурс багаторазового зведення-розбирання. Результати роботи будуть впроваджені при розробці проєкта конструктивної системи швидко будуємого житла.Item Визначення періодичності ремонтів житлових будинків на засадах теорії технічної діагностики(Київ: Нора-друк, 2000) Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, Leonid; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaЗа умови ринкової економіки прийняття рішення про ремонт системи або її складових повинне здійснюватися на засадах мінімізації ризику втрат внаслідок відмови елементу або системи в цілому, або втрат внаслідок передчасного ремонту. Прийняття рішення про ремонт після "відпрацювання" певними елементами будинку ресурсу, який визначається спостереженням за будинками, але не виявляє низку важливих параметрів, які використовують при аналізі надійності цих елементів, потребує переходу до відбору елементів на ремонт "за станом". Обгрунтовується доцільність призначити ремонти на засаді прогнозуючих періодичних контролів дієздатності і визначення ризиків втрат при невірно прийнятих рішеннях.Item Відбирання на ремонт елементів будинків аеропортів на засадах визначення ризиків втрат(Національний авіаційний університет, 2000) Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, LeonidВикладено методику відбирання елементів будинків аеропортів на ремонт. Комплексна оцінка технічного стану елементу представлена як трирозрядний діагностичний параметр, на підставі якого встановлюються діагнози “годний”-“не годний”. Періодичність технічних оглядів і рішення про відбирання на ремонт приймається на підставі оцінювання ризиків втрат.Item ДСТУ-Н Б В.2.6-87:2009. Настанова з проектування конструкцій будинків із застосуванням сталевих тонкостінних профілів(Мінрегіонбуд України, 2010) Волкова, С. Г.; Volkova, S.; Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, Leonid; Осипчук, Л.; Фаренюк, Г. Г.; Farenuk, G.; Греченко П.Національний стандарт призначений для розроблення проектних рішень будинків і їх конструктивних елементів із застосуванням легких сталевих тонкостінних конструкцій (далі – ЛСТК) – холодногнутих профілів з оцинкованої сталі (далі – профілів). Застосування ЛСТК у тримальних і огороджувальних конструкціях має особливості, які пов'язані із тонкостінністю та формою перерізу, конструкцією з'єднань, значною теплопровідністю, необхідністю забезпечення корозійної стійкості та захисту профілів від вогню.Item За крок до відродження, за крок до руйнування ...(Логос, 2011) Крівєльов, Леонід Іванович; Волкова, С. Г.; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, LeonidНаведені результати обстеження технічного стану житлових будинків, розташованих в історичній зоні центральної частини Києва по вул. Мала Житомирська, 12-а, 12-б. Будинки, що є типовими представниками стилю модерн, побудовані в Києві на початку ХХ ст. Майже історічний термін експлуатації, відсутність ремонту поздовж багатьох років призвели до втрати експлуатаційних якостей будинків. Один з них є пам"ятником архітектури і, попри його сьогоднішній стан, не перестає бути однією з найбільш красивих споруд забудови вулиці.Item Застосування лазерних геодезичних приладів при проведенні обмірів(Нора-прінт, 2001-05-22) Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva Galyna; Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, Leonid; Кривелев, Леонид ИвановичВисвітлені особливості визначення геометричних параметрів будинків, які підлягають обмірам, за допомогою лазерних приладів і спеціального приладдя до них.Item Збереження забудови київського модернізму минулого століття. Технічний стан будівлі "Залізничний ринок"(ДП "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій", 2023-01-21) Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, Leonid; Кафієв, Костантин Петрович; Kafiev, K.; Кривелев, Леонид Иванович; Кафиев, Константин ПетровичБудівельна галузь України 60-70 років минулого століття характеризується реалізацією нових наукових і технічних рішень ефективних збірних залізобетонних конструкцій, методів проєктування на засаді застосування електронної обчислюваної техніки, нарешті, створенням будівель нової архітектури, в якій головним формоутворюючим засобом є просторові геометричні побудови. Цей напрямок в забудові Києва отримав назву Київський модернізм та представлений понад 70 об’єктами. Серед них дві будівлі критих ринків, побудовані за експериментальними проєктами архітектора Алли Анищенко. Об’єкт дослідження - циклічна будівля «Залізничний ринок» з покриттям у вигляді висячої залізобетонної оболонки і зовнішньою ґратчастою конічною стіною на вул. Кудряшова, 1 в Солом’янському районі Києва. Мета статті – оприлюднення результатів визначення технічного стану тримальних конструкцій будівлі після довготривалої експлуатації і виведення з експлуатаційного режиму. Наразі місцевою владою вирішується питання щодо подальшого її використання. Вважається за необхідне збереження об’єкта дослідження як взірця і пам’ятки архітектури, будівельної науки і техніки 60-70 років минулого століття. Методи дослідження – вивчення та аналіз проєктних та літературних матеріалів, опрацювання відомостей з історії будівництва та експлуатації об’єкта дослідження, візуальне обстеження будівельних конструкцій, визначення механічних характеристик бетону фундаментів, стін і покриття неруйнівними методами. Дослідження встановили, що механічні та фізичні зміни тримальних конструкцій будівлі після майже 50-и років експлуатації не набули відчутних негативних розмірів. Міцність бетону залізобетонних конструкцій становить 90 – 100% від проєктної і може бути врахована в дослідженнях при визначені категорії технічного стану конструктивних складових будівлі. За умов проведення додаткових інструментальних досліджень пальового фундамента, включаючи дослідження основ безпосередньо в зоні фундаментів, та перевірочних розрахунків відповідно до змін в будівельних нормах і стандартах така інформація в подальшому має бути врахована в проєктних рішеннях нового комплексу забудови. При цьому будівля критого ринку має становити одну з головних композиційних частин. Результати дослідження передбачається впровадити в проєкт реконструкції об’єкту. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єктів досліджень – реконструкція аналогічних циклічних споруд різного призначення: ринків, будівель спортивних закладів, бюветів мінеральних вод тощо.Item Зміни технічного стану комунікаційних колекторів після довго тривалої експлуатації та обґрунтування ефективних рішень їх підземних тримальних споруд(Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій, 2021) Кафієв, К. П.; Кафиев, К. П.; Kafiev, K.; Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, LeonidСучасне місто є надвеликим енерго- та інформаційним утворенням, функціонування якого неможливе без комунікаційних зав’язків. Їх надземне прокладання суперечить вимогам функціонування транспорту міста, безпеці та естетичним якостям міського середовища. Розташування нижче рівня денної поверхні території міста вимагає створення складних підземних споруд. З розвитком Києва так звані комунікаційні колектори були побудовані і в нових районах міста в 50-70 роки минулого століття. Наразі більшість з них характеризується значною зношеністю головних будівельних конструкцій, що вимагає встановлення ступеня зносу і прийняття рішень щодо регенерації колекторів. Прикладом реалізації таких проблем є науково-технічний супровід реконструкції Чоколівського комунікаційного колектора в Солом’янському районі Києва. Метою дослідження є встановлення ступеню зношеності головних будівельних конструкцій колектора і пропозиція першочергових і головних засобів забезпечення продовження функціонування колектора. Побічною метою є пропозиція застосування великорозмірних залізобетонних труб-оболонок для мікро тунелювання. Завдання дослідження – створення масиву науково обґрунтованої інформації, щодо змін розмірів та фізико-механічних характеристик матеріалів конструкцій. Оцінкою таких змін є перевірені розрахунки конструкцій з реальними розмірами і механічними характеристиками. Методи дослідження – експериментальні і аналітичні. Основні результати, викладені в статті, отримані в перебігу виконання науково-технічного супроводу реконструкції колектора. Були виконані обстеження, виявлені і зафіксовані наявні дефекти та пошкодження, оцінений технічний стан конструкцій. На засаді виконаних авторами в попередні роки досліджень великорозмірних залізобетонних труб – оболонок для мікро тунелювання і впроваджених в будівництво сумісно з ТОВ «Київпідземшляхбуд» пропонується застосування їх при будівництві комунікаційних колекторів. При цьому мала би досягатися мета усунення карбонізації бетону, корозії арматури і продовження терміну експлуатації тунелю колектора.Item Концепція системи подовження терміну експлуатації будинків і споруд(Харківський державний технічний університет; Харківське обласне територіальне відділення Академії будівництва України, 2009-10-20) Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, LeonidПерехід до системи технічної експлуатації «за станом» вимагає впровадження в будівельній галузі методів, які ґрунтуються на визначенні в плині часу ймовірності діагнозу – „продовження експлуатації”, або „поставлення на ремонт”. Встановлення діагнозу рекомендується проводити на засаді прогнозуючого контролю працездатності. Рішення діагностичної задачі пов’язане з ризиком втрат внаслідок прийняття неправильного рішення. Встановлення діагнозу повинне проводитися на засадах визначення ризиків можливих втрат від неправильно прийнятих рішень.Item Маркетинговые исследования применения продукции Концерна "Стирол" в качестве утеплителя ограждающих конструкций зданий и теплоизоляции оснований аэродромных и дорожных покрытий(Національний авіаційний університет, 2002-04-23) Агеева Галина Николаевна; Агєєва Галина Миколаївна; Agieieva Galyna; Кривелев, Леонид Иванович; Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, LeonidПриведены результаты маркетинговых исследований, выполненных с целью совершенствования технической и рыночной политики Горловского Концерна "СТИРОЛ" в производстве утеплителя пенополистирол. Разработаны рекомендации по изменению качеств и технологии выпускаемой продукции.Item Методы снижения сейсмических нагрузок при реконструкции зданий.(Тезисы докладов. Сочи, 2005-09-12) Агеева Галина Николаевна; Агєєва Галина Миколаївна; Agieieva Galyna; Кривелев, Леонид Иванович; Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, LeonidПриведен пример технических решений повышения сопротивления сейсмическим воздействиям, реализованный в ходе реконструкции ответственного здания с большепролетным пространственным железобетонным покрытием в виде оболочки двоякой положительной кривизны.Item Моделирование напряженно-деформированного состояния и фильтрации воды в элементах искусственных аэродромных покрытий и основания(Национальный авиационный университет, 1994-05-11) Кривелев, Леонид Иванович; Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, LeonidПроанализированы результаты исследования прочности пористых бетонов, заполненных водой. Установлено подобие между процессами фильтрации и теплопередачи. Подобие может быть использовано для разработки физических моделей. Проведены численные исследования элементарного объекта, описывающего пористое тело, заполненное водой.Item Моделирование работы многослойных конструкций жестких аэродромных покрытий(Київській міжнародний університет цивільної авіації, 1995-04-12) Агеева Галина Николаевна; Агєєва Галина Миколаївна; Agieieva Galyna; Кривелев, Леонид Иванович; Крівєльов, Леонід Іванович; Kriveljov, LeonidДанные теоретико-экспериментальных исследований, полученные авторами, положены в основу оценки напряденно-деформированного состояния и обоснования возможности устройства в а/п Борисполь двухслойного цементобетонного покрытия методом сращивания слоев.Item Моніторинг реконструкції жорстких аеродромних покриттів(Національний авіаційний університет, 1998) Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva Galyna; Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, LeonidРозроблено план проведення комплексу теоретичних та експериментальних досліджень, що забезпечують наукове супроводження процесу проектування та будівництва. Встановлено інтервал кількісних показників міцності покриття, що враховує реальні умови будівництва та експлуатації. Вивчено характер роботи багатошарового покриття, що відзначаються співвідношенням величин жорсткостей конструктивних шарів. Визначено межі розрахунково-теоретичні значення класифікаційного числа покриття PCN у порівнянні з проектним значенням, що припускалося.Item Надбудова мансардного поверху (уроки однієї помилки)(Поліграф-Єкспрес, 2005-05) Крівєльов, Леонід Іванович; Кривелев, Леонид Иванович; Kriveljov, LeonidАналіз проектних рішень і результатів обстежень будинків, об’єм яких збільшено в результаті надбудови мансард, свідчить про те, що доволі часто тримальна здатність головних конструкції як мансарди так і нижчих поверхів знаходиться на межі припустимої, а інколи і нижчою за цю межу. Помилки одного проекту та його реалізації, технічні рішення, до яких необхідно було вдадится для усунення цих помилок, показані на прикладі реконструкції житлового будинку. Узагальнено найбільш поширені негативні наслідки надбудов, визначена необхідність нормування вимог до технічних рішень і процесів реконструкції житлових будинків.