Browsing by Author "Groza, Valentyna Anatoliivna"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Current challenges in environmental education: case study of human-induced landscapes dynamics(Lviv Polytechnic National University, 2022-12) Dudar, Tamara Viktorivna; Saienko, Tetiana Vasylivna; Matvieieva, Iryna Valeriivna; Groza, Valentyna Anatoliivna; Karpenko, Tetiana Volodymyrivna; Kozlova, Anna Oleksandrivna; Radomska, Marharyta Myroslavivna; Savytskkij, Volodymyr Dmytrovych; Yavniuk, Andrian Andrianovych; Дудар, Тамара Вікторіана; Саєнко, Тетяна Василівна; Матвєєва, Ірина Валеріївна; Гроза, Валентина Анатоліївна; Карпенко, Тетяна Володимирівна; Козлова, Анна Олександрівна; Радомська, Маргарита Мирославівна; Савицький, Володимир ДмитровичThe purpose of the article is to present the research results on the landscape changes dynamics in the frame of the Educational and Professional Program “Ecology and Environmental Protection” developed at the Department of Environmental Sciences at National Aviation University. The noosphere paradigm as the most integral bio-adequate basis of the interaction between the society and ambient environment under conditions of present-day challenges is highlighted. The advantages of education in English are emphasized in terms of the abundance of primary educational sources to tackle environmental challenges especially connected with the warfare activities in the country. Digital technologies and remote sensing development within the framework of the educational and professional program provide students, in particular, with the opportunity to perform landscape changes assessment due to long-term anthropogenic stress. The example of the border region landscapes of the Novgorod-Siverskyi Polissia is considered.Item Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Моделювання і прогнозування стану довкілля»(Національний авіаційний університет, 2021) Ольховик, Юрій Олександрович; Гроза, Валентина Анатоліївна; Явнюк, Андріан Андріанович; Горбач, Ігор Миколайович; Olkhovyk, Yuri Oleksandrovych; Groza, Valentyna Anatoliivna; Yavniuk, Andrian Andrianovych; Horbach, Ihor MykolayovychДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі природничих наук. Метою викладання навчальної дисципліни «Моделювання і прогнозування стану довкіл¬ля» є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок у галузі моделювання фізичних і біотичних процесів під впливом природних та антропогенних чинників у довкіллі та прогнозування змін його стану з використанням математичного апарату та статистичних мето-дів обробки інформації та реалізацією відповідних моделей в сучасних програмних пакетах. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - оволодіння загальними принципами використання класичних та спеціальних методів математичного аналізу, диференціальних рівнянь, статистики, математичного програмування для моделювання і прогнозування стану довкілля; - вивчення методів математичного моделювання біотичних процесів на рівні організ¬мів, угрупувань, екосистем, популяцій та біосфери; - навчання студентів методам математичного моделювання фізичних процесів у до¬вкіллі на локальному, регіональному та глобальному рівнях; - оволодіння методами прогнозування наслідків антропогенного впливу на біотичну та абіотичну складові довкілля різних рівнів.