Browsing by Author "Deineko, I.V."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Иccледование концентрации внимания у игроков с футзала НАУ(SSPG Publish, 2021-11-16) Орленко, Наталія Анатоліївна; Дейнеко, Ігор Володимирович; Величенко, Микола Анатолійович; Пахомов, Василь Іванович; Orlenko, N.A.; Deineko, I.V.; Velychenko, N.А.; Pakhomov, V.I.; Орленко, Наталия Анатольевна; Дейнеко, Игорь Владимирович; Величенко, Николай Анатольевич; Пахомов, Василий ИвановичВ статье рассмотрен тренировочный процесс спортсменов учебно-тренировочной группы с футзала в переходный период от юношеского футбола к взрослому. Установлено, что во время физической подготовки, важно использовать средства таким образом, чтобы разнообразить специальные физические упражнения, в контексте оптимизации психологической устойчивости футболистов соответствующего возраста. Исследование позволило согласовать противоречия, которые связаны с частым использованием упражнений на концентрацию внимания.Item Розвиток чинників просторового орієнтування у підготовці юних футболістів(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2023-10-15) Дейнеко, І.В.; Лукашова, І.В.; Скидан, І.В.; Deineko, I.V.; Sovgyria, T.M.; Velichenko, A.M.Незважаючи на впровадження новітніх методів тренування у футболі напрямок -тактичне мислення залишається у сфері постійної уваги та інновації. Вибір тактичних рішень, утримування в пам'яті елементів тактичного завдання, вчасно концентрувати увагу на дії та зміни на полі сьогодні стають вирішальним фактором перемоги у футболі. Ігрова діяльність в умовах гострого ліміту часу спонукає гравця користуватися навичками так званого панорамного орієнтування. Вправи просторового орієнтування поєднують у собі як вправами з лайф –кінетики так і вправи просторового мислення створюючи можливий простір для вдосконалення тактичних дій гравця на полі. Тестування просторового орієнтування та швидкісної реакції певною мірою визначає напрямок підготовки юних футболістів. В поєднанні з елементами оперативної пам’яті у футболіста з’являється можливість підтримувати швидкість командних дій. Ми спостерігали значні відмінності в ефектах тренувань у взаємодії лайф-кінетики та вправ на просторове мислення. У поєднанні психологічного і фізичного навантаження ми визначили покращення як фізичних так і певних когнітивних здібностей футболістів. Можливість оптимізувати когнітивні функції мозку -тобто здатність розуміти, пізнавати, вивчати, усвідомлювати, сприймати і переробляти зовнішню інформацію. Позитивна сторона лайф –кінетики полягає в тому, що вона ставлячи певні комплексні завдання одночасно не перевантажує фізично гравців і вони не втомлюються. Просторове мислення є складовою в оптимізації навчання тактики у підготовці гравця.Item Роль та значення рухливих ігор в процесі психологічного та психофізіологічного розвитку юних футболістів на етапі початкової підготовки(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2023) Байрачний, О.В.; Дейнеко, Ігор Володимирович; Bairachnyi, O.V.; Deineko, I.V.Організований футбол все частіше йде в розріз із можливостями та потребами дитини. Особливо критично дана тенденція виглядає на етапі початкової підготовки. Окрім негативних впливів на фізичний розвиток юних футболістів форсування підготовки та ігнорування їх вікових особливостей вкрай деструктивно позначається на психічному розвитку дітей. В статті проаналізовано можливості та переваги педагогічних засобів регуляції мотиваційних чинників та процесу формування цілого ряду психологічних якостей і здібностей юних футболістів у віці від 6 до 9 років. Запропоновані способи формування особистості юних футболістів. Формування спортивного характеру юних футболістів мають складати як командні дії так і індивідуальні особливості. Зосередження на виховуванні дітей починається у середовищі яке формує їх. Найважливішим компонентом формування юної особистості є психологічний аспект. За рахунок різноманітних рухів з м’ячем і без нього діти можуть набувати ігрового досвіду. Адаптація вправ до потреб дитини є базовою умовою для профілактики травмуючих впливів та сприяння її гармонійного розвитку, створення передумов для стимуляції самостійного мислення, використовуючи принцип «намагайся знайти рішення». В роботі узагальнено данні спеціальних літературних джерел та вітчизняний практичний досвід, а також зроблено аналіз ключових факторів, що детермінують динаміку навчання і фізичний та психологічний розвиток юних футболістів. Показані механізми впливу використання педагогічних засобів ігрового характеру на процес формування мотиваційної, когнітивної та психо-емоційної сфери дитини молодшого шкільного віку, яка займається футболом.