Browsing by Author "Borsuk, Serhii"
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Multiplication of Air Accidents Frequency and Hazard Desirability Coefficients for ICAO Safety Risk Tolerability Matrix Solution(2015) Рева, Олексій Миколайович; Рева, Алексей Николаевич; Reva, Oleksii; Борсук, Сергій Павлович; Борсук, Сергей Павлович; Borsuk, Serhii; Харченко, Володимир Петрович; Харченко, Владимир Петрович; Kharchenko, VolodymyrВикористовуючи математичний метод розстановки пріоритетів, також відомий, як проблема «про лідера», були знайдені коефіцієнти бажаності ризиків і частоти авіаційних подій. Ці коефіцієнти вирішення матриці сумісності рисзиків, запропонованої ICAO. Цілочисельний індекс згаданих ризиків комбінацій параметрів частоти і опасності знаходиться за допомогою функції бажаності Харрінгтона. Встановлені рівні ризиків вводиться для исследовани згаданої матриці.Item Використання функції оцінки площі диспетчера УВС для визначення основного рішення з домінуючим визначенням(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», 2016-06-23) Рева, Олексій Миколайович; Рева, Алексей Николаевич; Reva, Oleksii; Борсук, Сергій Павлович; Борсук, Сергей Павлович; Borsuk, SerhiiОсновний фактор концепції льотної безпеки ICAO «ставлення авіаційного персо-налу до безпечних дій та умов» поряд із людським чинником, який впливає на безпеку польотів, є показниками жорсткого зв’язку між компонентами концепцій льотної безпеки ICAO. Це відношення у випадку диспетчерів керування повітряним рухом визначається завдяки вирішенню закритої задачі прийняття рішення та побудові й дослідженню оціночних функцій корисності. Так звана «надбавка за ризик» що базується на єдиній ключовій точці є основним інструментом для знаходження основної домінанти прийняття рішень, яка визначає відношення диспетчерів керування повітряним рухом до порушення норм льотної експлуатації (схильність, байдужість, несхильність до ризику). Запропоновано розвиток критерію базуючись на площах під функцією корисності. З’ясовано, що точність нового критерію вища за класичнийItem Вплив специфіки застосування норми ешелонування на особливості прояву рівнів домагань авіадиспетчерів(Херсонська державна морська академія, 2015-08-26) Рева, Олексій Миколайович; Рева, Алексей Николаевич; Reva, Oleksii; Борсук, Сергій Павлович; Борсук, Сергей Павлович; Borsuk, SerhiiВраховуючи вплив людського чинника на безпеку польотів при управлінні повіт-ряним рухом, уперше комплексно досліджені рівні домагань студентів-диспетчерів на континуумі норми ешелонування повітряного простору S=10 km, яка має чотири умови застосування при організації руху повітряних суден у горизонтальній площині. Аналіз полігонів частот розподілу рівнів домагань дозволив виявити п’ять закономірностей ставлення студентів-авіадиспетчерів до порушення норм ешелонування, зокрема виявлені локальний (S=6 km) і глобальний (S=10 km) піки. Встановлено також, що при керуванні повітряним рухом, коли польоти виконуються у горизонтальній площині, молоді авіадиспетчери не відчувають різниці у порушеннях повздовжних та бокових інтервалів польотівItem Пілотний аналіз рівнів домагань авіадиспетчерів на спектрі горизонтальних норм ешелонування повітряного простору(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», 2015-06-30) Рева, Олексій Миколайович; Рева, Алексей Николаевич; Reva, Oleksii; Борсук, Сергій Павлович; Борсук, Сергей Павлович; Borsuk, SerhiiВраховуючи вплив людського чинника на безпеку польотів при управлінні повіт-ряним рухом, уперше комплексно досліджені рівні домагань студентів-диспетчерів на континуумі одинадцяти норм ешелонування, які застосовуються при організації руху повітряних суден у горизонтальній площині. Аналіз полігонів частот розподілу рівнів домагань виявив локальні та глобальні максимуми. Локальні максимуми близьки і для норм ешелонування 8 км, 10 км, 12 км складають 60% їх протяжності, а 20 км и 30 км – дещо більше 50%. Усі глобальні максимуми відповідають нормі ешелонування. Вста-новлено також, що рівень домагань має бути не меншим ⅔ норми ешелонування, при-чому молоді авіадиспетчери не відчувають різниці у порушеннях повздовжних та боко-вих інтервалів польотівItem Уточнена аналітична модель опису проблемної ситуації в аеронавігаційних системах(Национальная академия авиации Закрытого Акционерного Общества «Азербайджан Хава Йоллары», 2015-09) Рева, Олексій Миколайович; Рева, Алексей Николаевич; Reva, Oleksii; Борсук, Сергій Павлович; Борсук, Сергей Павлович; Borsuk, Serhii; Мирзоев, Бала Мушгюль-оґли; Мирзоев, Бала Мушгюль-оглы; Mirzaev, Bala; Мухтаров, Пейман Ширин-оґли; Мухтаров, Пейман Ширин-оглы; Mukhtarov, PeymanПодані результати аналітичних досліджень з вдосконалення моделі опису пробле-мної ситуації в аеронавігаційних системах, що представляється у вигляді спеціального кортежу. Обгрунтовано збільшення раніше вживаного кортежу на 70%. Встановлено, що найменш дослідженими складовими кортежу є оціночні функції корисності, що буду-ються на континуумі характеристик і показників функціонування аеронавігаційної сис-теми по формально обмеженій (закрита задача прийняття рішень) і формально необме-женій (відкрита задача прийняття рішень) кількості точок, а також системи переваг авіа-ційних операторів «переднього краю».