Фаховий коледж інженерії та управління НАУ
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53869
News
Відповідальна за розділ: доцент ФККПІ Нечипорук Олена Петрівна. E-mail: nechyporuk_op@nau.edu.ua
Browse
Browsing Фаховий коледж інженерії та управління НАУ by Author "Михалочкін, Олександр Олександрович"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Веб-додаток для ефективної комунікації робітників СТО(Фаховий коледж інженерії та управління Національного авіаційного університету, 2021-06) Михалочкін, Олександр ОлександровичЗ розвитком сфери обслуговування, з’являться стандарти які кожен бізнес має впроваджувати для підтримки високого рівня послуг що надаються клієнту та розвиток компанії в цілому. Такими стандартами можна назвати наприклад дотримання чіткого алгоритму прийняття замовлення, виконання та оплати. Другим прикладом може бути швидкість виконання замовлення, яка впливає на настрій замовника та кількість виконаних замовлень за день. Мета моєї кваліфікаційної роботи розробити веб додаток для ефективної комунікації між працівниками СТО, для швидкого введення замовлення та чіткого контролю стадій замовлення, що зменшить вплив людського фактору за попередить конфлікти на роботі. Компанії СТО не звикли розвивати сучасний підхід для оптимізації однотипних процесів, що забирають багато робочого часу та спричиняють помилки. Працівники сто записують необхідні на паперових листках, відразу після діагностики, коли їх руки в мазуті. Також дуже часто не вистачає спеціальних листків для написання запчастин. Тоді майстри використовують перший папір який попав під руку. Ці листки можуть бути навіть пошкоджені. Потім ці листки відносять до менеджера який спілкуються з клієнтами. Йому потрібно розібрати почерк спеціаліста та визначити які запчастини потрібно додати до замовлення. Далі цей лист відносять до менеджера запчастин. Він також розбирає що там написано та прописує вартість кожної запчастини