Монографії, навчальні посібники кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58728
Browse
Browsing Монографії, навчальні посібники кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) by Author "Рогожин, В.О."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Автономні системи навігації конкретного типу повітряного судна та їх технічне обслуговування(Національний авіаційний університет, 2015) Рогожин, В.О.; Скрипець, А.В.; Філяшкін, М.К.; Мухіна, М.П.Систематизовано викладено принципи побудови автономних навігаційних систем та особливості їх технічної експлуатації. Розглянуто теоретичні основи навігації, де показано роль автономних авігаційних систем у складі бортового обладнання. Наведено призначення, принципи роботи, структуру побудови та класифікації існуючих систем повітряних сигналів, платформних і безплатформних інерціальних авігаційних систем, астрономічних засобів навігації, а також радіовисотомірів, доплеровських вимірників швидкості та кута знесення і оглядово-порівняльних систем навігації, зокрема кореляційно-екстремальних навігаційних систем. Для студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисним інженерно-технічному складу авіаційних підприємств, а також інженерам у галузі розробки та досліджень автономних систем навігації.Item Пілотажно-навігаційні комплекси повітряних суден: Підручник(Національний авіаційний університет, 2005) Рогожин, В.О.; Синєглазов, В.М.; Філяшкін, М.К.Розглянуто призначення та принципи побудови пілотажно-навігаційних комплексів, а також їх загальну структуру та особливості функціонування на різних етапах польоту повітряного судна (зльоту, набору висоти під час виконання маршруту, передпосадкового маневрування та посадки). Встановлено технічні вимоги щодо розробки пілотажно-навігаційних комплексів й охарактеризовано їх основні підсистеми (бортовий обчислювальний комплекс, астрономічні засоби навігації, доплерівський вимірник шляхової швидкості та кута знесення, бортові радіолокаційні станції). Наведено математичні моделі датчиків інформації та алгоритми її обробки в пілотажно-навігаційних комплексах. Розглянуто питання застосування геодезичної та картографічної інформації під час перевірки та підготовки пілотажно-навігаційних комплексів до польоту. Наведено стислу характеристиу географічних полів та земної атмосфери, розглянуто основні навігаційні системи координат, а також пілотажно-навігаційні параметри польоту й інерціальні навігаційні системи.Item Інерціально-супутникові навігаційні системи(Національний авіаційний університет «НАУ-друк», 2009) Філяшкін, М.К.; Рогожин, В.О.; Скрипець, А.В.; Лукінова, Т.І.Систематизовано викладено принципи побудови супутникових й інерціальних навігаційних систем повітряних суден. Наведені типові алгоритми функціонування супутникових й інерціальних навігаційних систем. Окремо для інерціальних навігаційних систем розглянуті їхні датчики первинної інформації, включаючи мікромеханічні, що виготовленні на основі MEMS-технологій, та варіанти побудови гіростабілізованих платформ. Проаналізовані джерела похибок окремих навігаційних систем. Наведено класифікацію інерціально-супутникових навігаційних систем і можливі варіанти їхньої реалізації. Розглянуті основні алгоритми сумісної обробки інформації. Сформульована в загальній постановці задача оптимального комплексування інерціальної та супутникової систем навігації, розглянуті варіанти реалізації алгоритмів комплексування. Для студентів вищих навчальних закладів, може бути корисним інженерно-технічному складу авіаційних підприємств, а також інженерам у галузі розробки та досліджень інерціально-супутникових систем навігації.