Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58880
Browse
Browsing Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології» by Author "Андрощук, Г."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз цифрової трансформації європейської економіки: стан та місце України(Національний авіаційний університет, 2023-03) Андрощук, Г.В роботі проаналізовано стан та тенденції цифрової трансформації економіки Європейського Союзу (ЄС), держав-членів. Визначено тенденції цифровізації, виділення трендів цифрової трансформації, програми Цифрового десятиліття, національної економіки України. За даними Всесвітнього економічного форуму частка цифрової економіки у загальносвітовій економіці перевищує 20% і стрімко зростає, більше 60% світових компаній працює над впровадженням своєї стратегії digital трансформації, оскільки цифрова економіка має включати три основні компоненти, серед яких підтримуюча інфраструктура (цифрова інфраструктура, апаратне та програмне забезпечення, телекомунікації та мережі), e-business (ведення господарської діяльності та будь-яких інших процесів через комп’ютерні мережі) та e-commerce (дистрибуція товарів через Інтернет). Поняття «цифрової економіки» у 1995 р. ввів в обіг американський інформатик грецького походження Ніколас Негропонте (Массачусетський технологічний ін.-т) [1]Item Цифрова економіка і механізми протидії патентному тролінгу в США і ЄС: економіко-правовий аспект(Національний авіаційний університет, 2023-03) Андрощук, Г.; Работягова Л, Л.В роботі досліджено явище патентного тролінгу в США і ЄС в умовах цифрової економіки, визначено механізми протидії, запроваджені в цих юрисдикціях. Показано, що система єдиної патентної охорони, яка впроваджується в ЄС, зокрема, Угода про ЄПС має достатню кількість процедурних та інституційних гарантій для протидії тролінговій діяльності. Пандемія та потреба у соціальній дистанції збільшили використання цифрових технологій, оскільки все більше власників бізнесу освоюють інструменти та пристрої для зв'язку з клієнтами, просування своїх продуктів (послуг), реклами, виконання замовлень та управління фінансами. Багато малих підприємств здійснили цифровий стрибок, мобільні технології врятували значну кількість малих фірм та підготували підприємців до періоду відновлення.