Кафедра авіаційної англійскої мови
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9149
News
Відповідальна за розділ: старший лаборант кафедри авіаційної англійскої мови Лисенко Світлана Анатоліївна. E-mail: svitlana.lysenko@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра авіаційної англійскої мови by Author "Paziura, Nataliia"
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Foreign language teachers’ training in East Asia under the COVID-19 pandemic(Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2022-04) Paziura, Nataliia; Пазюра, Наталія ВалентинівнаThis article presents an experience of East Asia countries in the training of foreign language teachers with three objectives. The first is to incorporate the principles and values of multicultural world in the university curriculum. The second objective addresses the question of how to train an adequate number of highly qualified foreign language teachers with necessary knowledge and skills to prepare their students to live in the globalized world and contribute to the development of global and national economies. The third one tries to explore how to apply active methodologies in the teaching of foreign languages and to provide students with active distance learning tools to improve and guarantee the quality of the teaching–learning process. The results of the experience of East Asian countries demonstrate the potential of distance learning for the development of transversal competencies and the capacity of students to design and solve complex problems with creativity and knowledge of social and labour realities. The article presents the advantages of distance learning methods and techniques, which assume the combined responsibility of students and teachers in generating knowledge conducive to their professional development as foreign language teachers, corresponding to the needs resulting from the changes taking place in the globalized world.Item Forming important competences of english teachers in the process of their professional training(Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2018-10) Пазюра, Наталія Валентинівна; Пазюра, Наталья Валентиновна; Paziura, NataliiaThe article presents the results of the analysis of the peculiarities in English teacher training, ensuring highly professional activity of teachers. The interest towards English teacher training is explained by the role that this language plays in the world, the extent of its development. The author gives a brief review of modern trends in the sphere of teacher training in the developed countries. Theoretical basis of English teachers training is revealed. The importance of constructivism and communicative approaches as well as student-centered approach is stressed. Taking into consideration the complex nature of the English language especially urgent is the question of the updating the contents of education in higher educational institutions according to the principles of personality-oriented approach targeted at development of teachers’ personality, their common and professional competence. Special attention is paid to the competences that are necessary for English teachers. They are special, methodological, managerial, communicative, creative competences. The author stresses the importance of their development together with strengthening practical component in curriculum in the process acquirement of theoretical and practical knowledge and skills.Item Забезпечення якості вищої освіти: азійський вимір(Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, 2023-06) Пазюра, Наталія Валентинівна; Paziura, NataliiaУ статті розглянуто особливості забезпечення якості освіти в країнах Східно-азійського регіону. У розвідці досліджено різні підходи країн до визначення необхідних умов для забезпечення якісних освітніх послуг, визначені основі тенденції у розвитку вищої освіти, проаналізовано законодавче забезпечення освітніх реформ, спрямованих на поліпшення якості вищої освіти. Виявлено відмінне та подібне у процесі забезпечення якості освіти в Азійських країнах. До подібного віднесений намір всіх країн цього регіону розвивати національні системи відповідно до міжнародних стандартів з метою фасілітації регіональної та міжнародної академічної мобільності студентів, запровадження взаємодовіри між країнами, впевненості у якості отриманих освітніх послуг. Подібними є механізми забезпечення якості освіти за допомогою зовнішніх та внутрішніх систем оцінювання (акредитація, академічний аудит, само оцінювання), запровадження на національних рівнях «динамічних концепцій» для інтеграції прозорості в діяльності та автономності ЗВО та ефективного інструментарію вимірювання якості навчальних програм і компетенцій випускників цих програм, використання подібних методів та процедур проведення акредитації, стандартів та критеріїв забезпечення якості. До відмінного віднесено наявність різних регуляторних органів, відповідальних за забезпечення якості вищої освіти в різних країнах азійського регіону та їх функції (Міністерство освіти, державні та недержавні агенції забезпечення якості освіти, технічні ради, професійні асоціації), обов’язковість проходження процедури акредитації, фінансування з державного бюджету акредитованих програм, різні підходи до процесу акредитації дистанційних освітніх програм (використання однакових критеріїв для звичних та дистанційних ЗВО, або розроблення спеціальних критеріїв забезпечення якості освіти для дистанційної освіти). Виявлено, що система забезпечення якості освіти фокусує увагу на верифікації якості підготовки щойно створених закладів та стимулюванні конкуренції між закладами освіти. Процес поліпшення якості освіти в східно-азійських країнах відбувається під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників (підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти, заохочення більшої кількості іноземних студентів до навчання).Item Методологія задачного підходу в підготовці авіаційних інженерів(2020-12) Пазюра, Наталія Валентинівна; Ничкало, Нелля; Муранова, Наталія; Paziura, Nataliia; Nychkalo, Nellia; Muranova, NataliiaУ статті обґрунтовується методологія проєктно-задачного підходу, в якому концентрується увага на формування умінь у студентів створювати навчальні проєкти теоретичного, теоретико-при- кладного та прикладного характеру, проєктувати системи завдань, набуваючи професійні компетенції професійної діяльності. Результати пілотного експерименту показали, що в студентів зростає рівень професійних компетентностей. У дослідженні використовувалися методи: аналіз, синтез, порівняння, дерево цілей, діагностика, моделювання та проєктування задачного підходу в навчальний процес, роз- робка завдань, спостереження, бесіда, пілотний етап педагогічного експерименту.Item Роль STEM-освіти у підготовці IT-фахівців у британських закладах вищої освіти(Мукачівський державний університет, 2019-11) Пазюра, Наталія Валентинівна; Пазюра, Наталья Валентиновна; Paziura, NataliiaУ статті розглянуто роль STEM освіти у підготовці IT фахівців, що пропонується закладами вищої освіти Великобританії. Проаналізовано особливості підготовки IT фахівців в умовах швидкої зміни технологій програмування. Визначено приоритетний напрям у підготовці, що передбачає посилення змісту освіти STEM дисциплінами. Розглянуто взаємозв 'язок між набутими знаннями у STEM галузях та конкурентоспроможністю випускників навчальних закладів на ринку npaцi. В статье рассмотрена роль STEM образования в подготовке IT специалистов, которая осуществляется высшими учебными заведениями Великобритании. Проанализированы особенности подготовки IT специалистов в условиях быстрого изменения технологий программирования. Определено приоритетное направление в подготовке, которое предусматривает усиление содержания обучения STEM дисциплинами. Рассмотрена взаимосвязь между приобретенными знаниями в областях STEM наук и конкурентоспособностью выпускников учебных заведений на рынке труда. The article examines the role of STEM education in the training of IT professionals offered by UK higher education institutions. The urgency of the problem is due to the fact that the quality of training is not only reflected in their individual competitiveness in the labor market, but also directly affects the scientific and technical level of IT products, its competitiveness in the international markets of goods and services, and therefore the overall competitiveness of the economy of Uliraine. The peculiarities of IT specialists training in the conditions of rapid change of programming technologies are analyzed. The priority direction in the preparation is determined, and envisages strengthening of the content of education of STEM disciplines. The relation between the acquired knowledge in STEM fields and the competitiveness of graduates of educational institutions in the labor market is considered. It is emphasized that STEM education should be aimed at the formation of conceptual knowledge of related sciences for students to understand the important principles and concepts of engineering and modern technologies, interdisciplinary approaches to integrating STEM disciplines (when knowledge and skills learned from two or more STEM disciplines are used to solve reality problems and (or) used to deepen students ’ understanding) is an ideal approach to implementing authentic classroom STEM content. It is concluded that the role of STEM education in the professional development of IT professionals is difficult to overestimate, and its introduction into higher education institutions is a necessity, considering the trends of science and technology. Training the creative thinking potential of future IT professionals is possible only if the STEM subjects are properly taught. British universities train IT professionals in line with labor market demands, government requests and the needs of society, which is based on STEM education.Item Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн(Видавництво ТОВ "Юрка Любченка", 2019-10) Пазюра, Наталія Валентинівна; Пазюра, Наталья Валентиновна; Paziura, NataliiaАвтор статті висловлює думку щодо важливої ролі англійської мови, як мови міжнародного спілкування, для налагодження взаєморозуміння між представниками різних культур. Особливого значення навички іншомовної комунікації набули в умовах інтернаціоналізації вищої освіти. Знання іноземної мови перетворились на одну з основних умов академічної мобільності. Цікавим є досвід розвинених країн Азії, які зацікавлені в збільшенні кількості іноземних студентів для азійських закладів вищої освіти та навчанні азійських студентів закордоном. Для цього азійськими країнами були вжити необхідні заходи, як-то: запровадження у закладах вищої освіти кредитно-трансферної системи, відкриття інституції Мобільного університету в Азії та тихоокеанському регіоні, посилення міжнародного співробітництва. Результатом цих ініціатив стала підвищена увага до формування навичок іншомовної комунікації студентів азійських ЗВО. Представлений аналіз особливостей формування комунікативної компетенції в різних країнах. В країнах в яких англійська мова не є рідною мовою населення, вона викладається не носіям мови як друга іноземна для того, щоб вони могли бути учасниками процесу інтернаціоналізації вищої освіти своїх країн. Водночас, в багатьох країнах, де англійська є офіційною вона є мовою навчання, хоча поза межами начального закладу можливе спілкування студентів іншою, рідною мовою. Це свідчить про існування двох контрастуючих контекстів формування навичок іншомовної комунікації. Але в обох випадках увага педагогів спрямовується на труднощі, що відчувають студенти у процесі досягнення необхідного рівня володіння англійською мовою. Авторка аналізує основні проблеми та труднощі в формуванні навичок іншомовної комунікації, підкреслює важливість поєднання навчання іноземної мови із формуванням крос-культурної компетентності для виховання толерантності до представників інших культур, що є запорукою їхнього ефективного спілкування. З іншого боку, навички крос культурної комунікації гарантують ефективність процесу навчання, оскільки викладач повинен знати особливості і культурні традиції своїх студентів. Наголошується на тому, що одним з важливих чинників, що впливають на формування навичок іншомовної комунікації в умовах інтернаціоналізації вищої освіти є засвоєння студентами специфіки кроскультурних відносин, а саме: відмінностей в структурах мовленнєвих актів рідної та мови, що вивчається, системі цінностей культури, що вивчається, особливостей вербальної та невербальної поведінки відповідно до норм національної культури.