Кафедра авіаційної англійскої мови
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9149
News
Відповідальна за розділ: старший лаборант кафедри авіаційної англійскої мови Лисенко Світлана Анатоліївна. E-mail: svitlana.lysenko@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра авіаційної англійскої мови by Author "Nemlii, Liudmyla"
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Aviation English Training for Aviation Personnel in Ukraine(Seanewdim, 2020-09) Nemlii, Liudmyla; Немлій, Людмила СергіївнаThe article aims at investigating how the implementation of the International Civil Aviation Organization’s (ICAO) language proficiency requirements is provided at high school and post-graduation institutions. As pilots and air traffic controllers have to communicate in English doing their professional activities, they are trained English language as Aviation English while getting the education and after graduation. Pilots and air traffic controllers are demanded to have level 4 Operational to provide radio communication and the air traffic operation safety. That is why language proficiency skills are trained and tested regularly to satisfy the ICAO recommendations.Item Problem-based ESP methods for teaching future air traffic controllers to conduct radio exchange in non-routine situations(Видавництво "Політехніка" КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-07) Bystrova, Bogdana; Nemlii, Liudmyla; Pazyura, Nataliya; Vasiukovych, Oksana; Бистрова, Богдана Василівна; Немлій, Людмила Сергіівна; Пазюра, Наталія Валентинівна; Васюкович, Оксана Миколаївна; Быстрова, Богдана Васильевна; Немлий, Людмила Сергеевна; Пазюра, Наталья Валентиновна; Васюкович, Оксана НиколаевнаThe research aimed to study and experimentally verify the efficiency of the use of problem-based methods in teaching future air traffic controllers to conduct radio exchange in non-routine situations. The professional readiness to conduct radio exchange is viewed as a complex of professional skills and knowledge (communicative, cognitive and functional) enhanced by motivation. The study involved 67 university students of a bachelor’s degree programme majoring in “Aviation transport”. Tests, observations and specially designed questionnaires were used to evaluate the use of problem-based methods (role-playing, simulation of specific situations, problem-solving, case studies) in ESP study. The conclusion was made about the effectiveness of problem-based ESP methods since they simulate possible professional situations and promote communication between future air traffic controllers and pilots, thus contributing to the acquisition of professional knowledge and activation of use of standard phraseology of radio exchange and plain English in non-routine situations. As shown by the results of our study, problem-based ESP methods are effective in raising future air traffic controllers’ motivation to acquire Aviation English as they bring the learning closer to professional lifeItem Навчально методичний комплекс дисципліни «Авіаційна англійська мова (частина 1)» (спец. 272; ОС Бакалавр )(Національний авіаційний університет, 2022) Немлій, Людмила Сергіївна; Nemlii, LiudmylaНавчальна дисципліна Авіаційна англійська мова (частина 1) є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузях авіаційного транспорту та транспортної інфраструктури. Метою викладання дисципліни є набуття студентами навичок іншомовної комунікації в ситуаціях професійної діяльності під час виконання службових обов’язків; усного спілкування для зрозумілого викладення власних думок; вирішення можливих проблемних ситуацій; вивчення спеціалізованої авіаційної термінології; ознайомлення з новітніми досягненнями науки та техніки в галузі авіаційного транспорту та транспортної інфраструктури.Item Навчально методичний комплекс дисципліни «Авіаційна англійська мова (частина 1)"(спец. 275.4; ОС Бакалавр )(Національний авіаційний університет, 2022) Немлій, Людмила Сергіївна; Nemlii, LiudmylaНавчальна дисципліна Авіаційна англійська мова (частина 1) є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузях авіаційного транспорту та транспортної інфраструктури. Метою викладання дисципліни є набуття студентами навичок іншомовної комунікації в ситуаціях професійної діяльності під час виконання службових обов’язків; усного спілкування для зрозумілого викладення власних думок; вирішення можливих проблемних ситуацій; вивчення спеціалізованої авіаційної термінології; ознайомлення з новітніми досягненнями науки та техніки в галузі авіаційного транспорту та транспортної інфраструктури.Item Навчально методичний комплекс дисципліни «Авіаційна англійська мова (частина 2)» (спец. 275.4; ОС Бакалавр )(Національний авіаційний університет, 2022) Немлій, Людмила Сергіївна; Nemlii, LiudmylaНавчальна дисципліна Авіаційна англійська мова (частина 2) є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузях авіаційного транспорту та транспортної інфраструктури. Метою викладання дисципліни є набуття студентами навичок іншомовної комунікації в ситуаціях професійної діяльності під час виконання службових обов’язків; усного спілкування для зрозумілого викладення власних думок; вирішення можливих проблемних ситуацій; вивчення спеціалізованої авіаційної термінології; ознайомлення з новітніми досягненнями науки та техніки в галузі авіаційного транспорту та транспортної інфраструктури.Item Навчально методичний комплекс дисципліни «Фахова іноземна мова» (спец. 153, 171; ОС Бакалавр )(Національний авіаційний університет, 2022) Немлій, Людмила Сергіївна; Nemlii, LiudmylaНавчальна дисципліна «Фахова іноземна мова» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузях автоматизації та приладобудування, електроніки та телекомунікації. Метою викладання дисципліни є набуття студентами навичок іншомовної комунікації в ситуаціях професійної діяльності під час виконання службових обов’язків, самостійної роботи з англомовними текстами, усного спілкування для зрозумілого і точного викладення власних думок, вирішення можливих проблемних ситуацій; ознайомлення з новітніми досягненнями науки та техніки в галузі електроніки, автоматики та приладобудування.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Фахова іноземна мова» (спец.153, ОС Бакалавр)(Національний авіаційний університет, 2022) Немлій, Людмила Сергіївна; Nemlii, LiudmylaНавчальна дисципліна «Фахова іноземна мова» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузях автоматизації та приладобудування, електроніки та телекомунікації. Метою викладання дисципліни є набуття студентами навичок іншомовної комунікації в ситуаціях професійної діяльності під час виконання службових обов’язків, самостійної роботи з англомовними текстами, усного спілкування для зрозумілого і точного викладення власних думок, вирішення можливих проблемних ситуацій; ознайомлення з новітніми досягненнями науки та техніки в галузі електроніки, автоматики та приладобудування.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Фахова іноземна мова» (спец.174, ОС Бакалавр)(Національний авіаційний університет, 2023) Немлій, Людмила Сергіївна; Nemlii, LiudmylaНавчальна дисципліна «Фахова іноземна мова» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі автоматизація та приладобудування. Метою викладання дисципліни є набуття студентами навичок іншомовної комунікації в ситуаціях професійної діяльності під час виконання службових обов’язків, самостійної роботи з англомовними текстами, усного спілкування для зрозумілого і точного викладення власних думок, вирішення можливих проблемних ситуацій; ознайомлення з новітніми досягненнями науки та техніки в галузі електроніки.Item Особливості навчання авіаційної англійської мови у вищому навчальному закладі(Київський національний лінгвістичний університет, 2021-06) Немлій, Людмила Сергіївна; Nemlii, LiudmylaУ статті розглянуто особливості навчання авіаційної англійської мови для авіа фахівців у вищому навчальному закладі. Здійснено обґрунтування значення авіаційної англійської мови у професійній діяльності фахівців авіаційної галузі, визначено роль та місце дисципліни «Авіаційна англійська мова» серед інших дисциплін підготовки спеціалістів «Авіаційний транспорт». Розглянуто мету, завдання, зміст дисципліни «Авіаційна англійська мова», висвітлено особливість формування іншомовної комунікативної компетентності досліджуваних спеціалістів. Проведено аналіз документів, в яких зазначено необхідність вивчення авіаційної англійської мови та звернено увагу на рекомендації Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) щодо використання комунікативного підходу в організації навчального процесу викладання авіаційної англійської мови для забезпечення ефективного досягнення поставлених цілей вивчення дисципліни. Доведено, що комунікативний підхід до навчання та комунікативні технології сприяють формування іншомовної комунікативної компетентності авіа фахівців на високому рівні. Проведено диференціацію між поняттями «фразеологія радіо зв’язку», «авіаційна англійська мова» та «загальна англійська мова». Акцентовано увагу на тому, що повноцінне навчання авіаційної англійської мови повинно вміщувати завдання і вправи, які забезпечать формування шести аспектів мовленнєвих навичок, сформульованих у кваліфікаційній шкалі ІКАО та дескрипторам мовленнєвих вмінь: вимова, структура, словниковий запас, швидкість мовлення, розуміння і взаємодія. Подано фрагмент практичного заняття дисципліни «Авіаційна англійська мова», в якому висвітлено завдання спрямованні на формування іншомовних комунікативних вмінь та навичок. Описано етапи рольових ігор, наведено приклади комунікативних завдань, які спрямовані на формування відповідних навичок та вмінь: фонетичної, граматичної та лексичної компетентності авіаційної англійської мови.