Кафедра авіаційної англійскої мови
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9149
News
Відповідальна за розділ: старший лаборант кафедри авіаційної англійскої мови Лисенко Світлана Анатоліївна. E-mail: svitlana.lysenko@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра авіаційної англійскої мови by Author "Bystrova Bogdana"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item До питання щодо обгрунтування необхідності досліджень професійної підготовки бакалаврів з кібербезпеки в США(2016) Бистрова, Богдана Василівна; Быстрова Богдана Васильевна; Bystrova BogdanaУ статті теоретично обґрунтовано та доведено актуальність дослідження у галузі професійної підготовки бакалаврів з кібербезпеки в США. Передумовою проведення дослідження професійної підготовки бакалаврів з кібербезпеки у вищих навчальних закладах США стало виникнення потреби реформування системи вищої освіти в Україні та розробки перспективних моделей підготовки фахівців з кібербезпеки для подальшого розвитку вітчизняної системи вищої освіти.; недостатнє теоретичне обґрунтування проблем професійної підготовки фахівців з кібербезпеки у системі вищої освіти України; відсутність, методичних рекомендацій, наукових теоретичних та практичних розробок для забезпечення навчального процесу; зацікавленість держави у фахівцях суміжних областей підготовки, що знаходить своє відображення у дисциплінах, що вибрані для вивченняItem Системний підхід до організації професійної освіти в галузі підготовки бакалаврів кібербезпеки в США(Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017-04) Бистрова, Богдана Василівна; Быстрова Богдана Васильевна; Bystrova BogdanaУ статті презентовано результати аналізу з навчальних програм підготовки фахівців в області кібербезпеки вищих навчальних закладів США. Встановлено, що найбільш затребуваними є фахівці в області розслідування комп'ютерних інцидентів, інформаційної безпека, комп'ютерної безпека, безпеки комп'ютерних мереж. Для системи вищої освіти США характерна наявність альтернативної освіти з підготовки фахівців. Це говорить про зацікавленість держави у фахівцях суміжних областей підготовки, що знаходить своє відображення у дисциплінах, що вибрані для вивчення