Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65458
Title: Стратегії та виклики брендингу логотипу закладу вищої освіти
Authors: Бухлицька, Вікторія
Keywords: тези доповіді
логотип
КАІ
штучний інтелект
дизайн
брендінг
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Бухлицька В. Стратегії та виклики брендингу логотипу закладу вищої освіти // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 137-138
Series/Report no.: ;69
Abstract: Проаналізовано стратегії та виклики, пов'язані з брендінгом логотипу закладу вищої освіти. Досліджуються сучасні підходи до створення та позиціонування логотипів в університетському середовищі з урахуванням вимог сучасного ринку. Автори аналізують різні стратегії брендінгу, включаючи використання символіки, кольорів та типографії для підсилення ідентичності та відображення цінностей установи. Також висвітлюються виклики, з якими стикаються університети під час створення та розвитку свого бренду через логотип, зокрема, конкуренція на ринку вищої освіти та потреба в постійному оновленні іміджу. Висновки статті спрямовані на вдосконалення практик брендінгу логотипу для закладів вищої освіти з метою збільшення їх привабливості та конкурентоспроможності.
Description: 1. Національний авіаційний університет. Національний авіаційний університет. URL: https://nau.edu.ua/ (дата звернення: 24.03.2024). 2. Сприйняття логотипу – основні принципи успішного дизайну. Домени – перевірка та реєстрація доменів в Україні | Imena.ua. URL: https://www.imena.ua/blog/principles-of-successful-design/ (дата звернення: 24.03.2024). 3. Wiedemann J. Logo Design - Global Brands. TASCHEN, 2019. 608 p.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65458
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69.pdf786.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.