Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456
Title: Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії
Authors: Головченко, Я.В.
Keywords: тези доповіді
дизайн
фірмовий стиль
ілюстрації
графічний дизайн
контент
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Головченко Я.В. Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 141-142
Series/Report no.: ;71
Abstract: У роботі досліджено процес створення унікального фірмового стилю для компаній та брендів у галузі дизайну. В роботі розглянуті методи вибору оптимальних елементів фірмового стилю, таких як логотипи, кольорова схема та типографіка.
Description: 1. Brazell D. Becoming a successful illustrator. 2018 р. 208 с. 2. Сьюзен М. Вайншенк. 100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей. 2024. 218 р. 3. Norman D. A. Design of Everyday Things. MIT Press, 1998. 270 p.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.pdf526.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.